[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Had net n berichtje getypt maar Chris was gaan vervelen en had de pc afgemeld.... hahaha wat lollig (lees: sarcastisch)

Maar wie wil haar mening geven over welke oog t mooiste eruit ziet...

Foto 1:

Foto 2 Met ogen open:

En dan nu mijn kleine fotomodelletje...

Foto 1:

En foto 2:

Geef me even jullie mening...

Dankje!

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Heb trouwens ook wat krampjes/steken in mn liezen/onderbuik! Niet echte ongigevoel... ik zal even naar de wc lopen en ns kijken of mn ongi door gaat zetten...

nee hoor, wel bruin/geelsige afscheiding maar het zit meer tegen bruin aan. Geen rood iig te bekennen
    Het is meer caramelkleur!

Nou ik ga slapen misschien als ik morgen wakker wordt dat ie rood is!

Trusten allemaal!

3. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Bubsie, balen meid van je test maar idd wat er al werd gezegt met clomid kan het ook ineens heel snel gaan. Maar voor nu idd ff balen. Knuffel!

Dag, arme Stan zo ziekjes. vertroetel hem maar lekker en hopelijk knapt ie snel weer op.

IK ga me bedje opzoeken, morgen weer vroeg werken. na morgen alleen woensdag nog maar werken... pfff heb er zin in maar zal wel ff wennen zijn.

Tok jullie snel weer!

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Morgen allemaal...

Ja sorry goede laat ik maar even weg want t is hier alles behalve goed... ik ben weer opgestaan met megarugpijn... weer vanaf mn stuitje tot aan boven in mn hoofd!
    Al vanaf zaterdag zo'n last en niks helpt...
    EN toen ik net naar de wc ging om 7.00 uur zag ik nog steeds geen ROOD, maar zal wel vandaag komen denk ik zo!
    Ik zit in feite nu op dag 29 en mijn allerlangste cyclus was 33 dus ik wacht nog tot aan t weekend met testen. Ik denk pas zaterdag of zondag want dan zit ik eroverheen mocht ik nog steeds geen ongi hebben.
    Er steekt nu ook weer n vlaag van misselijkheid op maar kan ook met stress te maken hebben.

Ik ga mn kinders wakker maken... kom straks wel weer tokken!

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden,

Miranda: vind de paarse het mooist. Wat een leuke foto's ook van je meisje!
    Hoop natuurlijk dat je ongi niet doorzet maar voor mij is bruin altijd een teken van aankomende ongi.. Behalve toen ik zwanger was trouwens want toen had ik al heel snel bruinverlies.. ;)Hm help je oook weer niet he??;)

Nathan was vannacht maar 2 x wakker, en beide keren omdat hij op zijn buik gedraaid was.. Het inslapen met helm gaat nog wat moeizaam 's avonds maar verder gaat het wel goed nu.

Meiden fijne dag.. Heb behoorlijk wat klusjes voor vandaag op het programma staan maar tussen door kom ik wel kijken hoor:)

xxx

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mogguh kippiez!

Juffie, fijn dat Nathan zijn helmpje zo goed verdragen kan! Super!

Miran, *piep* van je pijnen weer zeg! Knuff voor jou!

---

Zal vandaag niet veel online komen, moet nodig wat in huis doen, hoewel de zin ver te zoeken is bij me.... ;)

Voor iedereen, een hele fijne dag vandaag en ik kom nog wel weer spieken vandaag hoor!

Xx!

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen :)

@Miran: wat klote dat je zo'n rugpijn hebt :( Doe maar lekekr rustig aan vandaag voor zover het kan!
    Ik vind trouwens dat je allebei de kleuren heel goed kan hebben! Ik zou echt niet weten welke nu echt t mooist staat. Gwoon allebei en dan de ene keer paars en de andere keer t groene, aangepast aan je kleding :)

@Juffie: Fijn dat t met Nathan en zn helmpje steeds beter gaat :) Moet hij m nu eigenlijk 24/7 dragen of alleen bepaalde momenten (dus met slapen ed)?

@Pooh: Nog even doorzetten en je hebt lekker verlof :D

@All: Hier weer een slechte nacht gehad.. Ik ging al slapen met rugpijn en die pijn werd steeds erger. Trok helemaal door mn benen en wat ik ook doe, t gaat niet weg :(
    Ook had/heb ik ontzettend buikpijn in mn hele buik met harde buiken erbij. Alleen wat t precies was/is weet ik niet..
    Ik werd er continu wakker van.
    In mn dromen heb ik t overigens verwerkt als weeën, want ik droomde dat ik was bevallen en dat ik 2 uur na de bevalling alweer vrolijk in de supermarkt rondliep met Yentle :D :p

Nouja, ik vraag straks aan de VK wel even of zij misschien weet wat dit is :)

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    QB: succes hoor met huishouden. hier is de zin ook ver te zoeken..

Kristel: ben benieuwd wat de vk zegt. Vind het toch wel klinken als het begin van weeen.. Maar ja oefenweeen kunnen helaas best lang duren volgens mij:( Nathan moet zijn helm trouwens 23 uur perdag op. Dus alleen 's avonds doen we hem even af. Dan lekker douchen, knuffelen, de fles en dan de helm al weer op. En met aan en uitkleden moet hij natuurlijk even af. Maar moet bekennen dat ik Nathan thuis nu veel alleen in romper heb liggen. Hij heeft het behooorlijk warm en dat gedoe met die helm elke keer:)

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    oh ja snap ook niet zo veel van mijn lichaam eigenlijk. Mijn ongi blijft echt weinig. Heb ook niet echt buikpijn wat ik normaal zonder pil wel altijd had. Ben maar wel met de pil begonnen weer, maar of dit nou echt een ongesteldheid is weet ik eigenlijk niet.

10. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hey Meiden

Wou iedereen even een hele dikke knuffel geven en de meiden die moeten bevallen een nog grotere knuffel:D

Hier gaat het met Rayven de laatste 3 dagen heel redelijk, vorige week was et weer ff prut en afgelopen dinsdag moest ze naar het CB voor haar eerste prikjes, zielig hoor maar na de prikken pakte haantje haar op en was alles meteen weer over dus dat viel me erg mee, maar toen zei die vrouw dat er voeding bestond speciaal tegen krampen dus wij meteen gehaald maar ben er na 3 dagen mee gestopt want ze krijste toen de hele dag door en had wel 5 poepluiers op een dag dus dat was geen succes, ze zit nu weer aan haar normale voeding en dat gaat een stuk beter...morgen 2e afspraak bij de osteopaat

Gisteravond zat ik met haantje op de bank en toen zei hij van "he Nero (een van onze katten) doet zo raar, hij liep beetje moeilijk richting gang dus ik meteen kijken en ik riep hem en hij draaide zich om en keek me heel wazig aan en het volgende moment zakte hij door zijn pootjes dus ik rende meteen naar hem toe maar hij kon niet meer staan, dus haantje snel een deken gepakt en hem neergelegd maar hij begon helemaal te hijgen en liet al zijn urine en ontlasting lopen dus ik meteen de spoeddienst van de dierenarts gebeld en we konden meteen komen, daar is ie aan de zuurstof gegaan want hij kreeg bijna geen lucht en zijn hartje sloeg zowat zijn lijf uit en hij had ondertemperatuur, toen hebben ze hem een vochtafdrijver gegeven en hem in een zuurstogkooi gelegd en wij naar huis waar we na een half uur gebeld zouden worden hoe het ging maar toen die man belde zei hij dat we maar moesten komen om het te laten inslapen omdat hij het niet ging redden :(...wat is dat kl*te zeg pff beestje was pas bijna 6 jaar...veel te jong dus..halve nacht niet geslapen ervan, hij was altijd bij je waar je ook was en een enorme knuffel dus mis hem onwijs, haantje had een half uur voor het gebeurde hem nog een standje gegeven omdat hij op het aanrecht zat te schooien dus die stond te huilen dat het zijn schuld was dat ie nu dood was...zo zielig...

Nou sorry voor de ego maar moest het even kwijt hoor

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Rid: Wat zielig zeg!:( Sterkte hoor!

12. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Ridle sterkte met het verlies ik weet hoe het voelt een huisdier verliezen is soms erg zwaar

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Ah wat sneu Rid! Kan me voorstellen dat je daar verdrietig om bent! Heb zelf ook 3 katten, moet er niet aan denken dat er iets met ze gebeurd... Dikke knuff voor jou!

14. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Goedemorgen,
    Riddle: wat zielig zeg, sterkte! Weet je wat er precies is gebeurd? Ging hij naar buiten? Misschien heeft hij iets giftigs gegeten? Ik heb ook een kat en mijn vorige kat is doodgereden; altijd zo naar als je je huisdier verliest; het is dan echt zo stil in huis...
    Kristel: de laatste loodjes wegen bij jou echt heel zwaar he? Dikke knuf voor je meid! Ik hoop dat de verloskundige weet wat het is. Heb je je urine al laten testen op blaasontsteking?
    Dag: heel veel sterkte met Stan. Zielig he, als die kleintjes ziek zijn?
    Miran: wat heb je toch een schattig dochtertje!!! Als je haar zat ben, mag je haar naar mij sturen hoor;); altijd welkom, hihi!
    Juffie: Nathan en Luca doen inderdaad veel dezelfde dingen, maar ze zijn ook even oud en allebei dondersteentjes, hihi! Ben benieuwd hoe het met de flessen zal gaan nu het weer warmer wordt... Hij heeft nu twee dagen met de pot meegegeten en dat vond hij wel heel stoer. Hij zit met een grote big smile te donderjagen met z'n pappa aan tafel in z'n kinderstoel tijdens het eten. Dan moet ik ze allebei op hun kop geven, omdat hij zich anders steeds verslikt van het lachen;)... Fijn dat de nachten nu weer beter gaan. Volgens mij is Luca vannacht wel een beetje aan het spoken geweest; ik heb een paar vage herinneringen dat mijn haan eruit ging, maar ik lag ff echt helemaal knock-out, hihi!
    Bubsie: balen van je nega-test! Zou inderdaad kunnen dat je te vroeg getest hebt. Ik testte 1 dag na NOD positief met Matcare; echt meteen een dikke streep. Ik veer gewoon nog even voor je door:D!
    All: ik ben gisteren nog lekker wezen shoppen met mijn moeder en Luca in Den Haag. Heb me wel een beetje misdragen wat betreft aankopen:)... Luca deed het super. Alleen kwam ik er bij thuiskomst achter dat de spijkerbroek die ik bij de Bijenkorf had gekocht niet in de tas zat. ik was er wel een beetje ziek van, want het was een Replay en erg duur... Dus als ze straks om 11:00 open gaan hang ik meteen aan de telefoon, want ik heb de tas meteen in een dichte tas gestopt en pas thuis weer open gemaakt, dus zij hebben hem gewoon er niet bijgestopt. Dus ik wil alsnog de broek of mijn geld terug...

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Elise, wat raar van je broek idd! Meteen aan de bel trekken straks!

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Elise: wat raar van die broek inderdaad.Lekker he even shoppen. Heb nu ook mijn nieuwe kleren aan en voel me meteen een stuk prettiger:)
    Nathan dronk vanmorgen zijn fles helemaal leeg:$ Wist niet wat ik meemaakte;) Ben benieuwd hoe de fles zo gaat, en ach anders maak ik gewoon pap. 3 x pap vind ik wat teveel maar 2 x doe ik gewoon hoor..

Net zat er een hele grote spin in de drempel van de voordeur. Wilde hem naar buiten duwen met een stokje maar hij ging naar binnen:$ ik gillen natuurlijk;) Uiteindelijk liep hij op de mat dus die heb ik maar naar buiten gegooid. Bah zit nog te trillen..:)

nou ga zo nathan de fles geven, dan even zelf eten en weer eens wat doen. ben vanmorgen maar even een kopje thee gaan drinken bij mijn schoonmoeder dus heb nog maar een halve was gestreken..

17. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ rid,
    jeetje wat erg!
    weet ook hoe het is een huisdier te moeten inslapen.
    sterkte ook voor je man!

@ all,
    ik ben vandaag begonnen met de pillen om mn ongie op te wekken. en daarna te beginnen met de clomid.
    had gelezen mocht ik zwanger zijn deze pillen geen kwaad konden. wel de clomid dus tegen die moeten we weer ff testen.
    wat een ellende allemaal zeg. zeker omdat je eigenlijk niet zeker weet of je zwanger bent of niet. en dan aan die pillen moet beginnen. heeft bij mij een beetje een dubbel gevoel.
    wij hebben nog 1 weekje vakantie en als het goed is nog een mooie week met veel zon. dus we gaan nog ff genieten.

Liefs
    Bubs

18. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Rid, jeetje meid dat was schrikken. sneu hoor!

juffie, die kl*te spinnen ook, ik kan daar ook echt niet tegen. En nu met dit weer kom je ze overal tegen lijkt het wel.....

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dank jullie wel voor jullie meningen...

Juffie... aaaaaaaaaarghh, spinnen... zag er eergisteravond ook 1 op de slaapkamer... brrrrrrr vreselijk zeg!
    Ik vind t kanp van je dat je m met n stokje weg durft te jagen... zelfs dat durf ik niet eens!
    Ieeeeeeeeeeeeeeek als ie loopt dan spring ik al tegen t plafond.

Riddle... sterkte meis. Ik heb ook 3 katten en ik moet er niet aan denken dat ik er 1 van zou moeten afgeven.
    Dikke knuffel meis!

Melanine... hoe is het meis? Nog steeds op t wahctbankje?

All... nog steeds blijft t hier bij caramelachtige kleur afscheiding... ik heb vanmorgen de vk gesproken (zij bracht haar kinders naar school en ik de mijne hahaha lekker makkelijk) en zij zei: dat is oudbloed maar ze vond t wel heel raar want sinds gisteren en t zet niet echt door. Ben benieuwd... heb wel veel last van mn rechterboob.
    Ik blijf voorlopig lekker op t wachtbankje wachten hahahaha

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Bubsie: vervelend hoor al die pillen:( Lekker genieten maar dan van het mooie weer. hier is het best lekker in ieder geval!

Miranda: Die onzekerheid ook he bij jou... Lijkt me heel vervelend;)

net even gedweild en de was weggestreken. Het begin is gemaakt maar kan nu even geen kant op want de vloer moet drogen;)

Deel Deze Pagina