Goedemorgen allemaal... QB... dat ben ik ook zekerste weten. En dat mag ook. Ik vind t wel leuk wat ze dan vertellen over je kind. Zo zaten wij vorig jaar met Giuliano bij die zelfde leerkracht als Ebony NU heeft... ze vertelde dingen over Giuliano dat ik zoiets had van "ze heeft t over n totaal ander kind hoor want zo is hij dus echt niet!" maar nu met ons Ebony had ik ook echt zoiets van "ja dat is écht onze meid waar ze t over heeft" Dat was zo waar. All... ik heb nog steeds geen ongi, onze ebony zei gisteren: mam, jij bloed nog niet dus heb jij baby in de buik! Ik begon te lachen en ze liep naar papa toe en vertelde dat aan papa. hahahhaha
Mogguh Kippiesss! Even een goeiemoggel van mij! Zodra oma hier is stap ik op de fiets en ga ik aan het werk! Iedereen een hele fijne dag en tot vanavond! Xx! --- Ohja, en Miran, wat lief van Ebony.. wie weet...
Hey kipjes, Kom even laten weten dat ik nog leef, maar dat was t ook eigenlijk wel zo'n beetje Pijn blijft aanhouden; in mn rug, buik, benen en bekken, en ik kan er gewoon niks tegen doen, niks helpt Gister bij de VK geweest en ze heeft me doorverwezen naar de gyn, waar we donderdag heen gaan, om te kijken of er evt mogelijkheden zijn om óf de pijn te verlichten met bepaalde medicatie óf om de natuur een klein beetje te helpen en de bevalling te bespoedigen óf in te leiden, maar dat laatste zie ik al helemaal niet snel gebeuren en wil ik liever ook niet. Ik wil gewoon van de pijn af! Zonder pijn kan ik nog best 4 weken rond blijft lopen.. Nouja, wilde dit even melden Ik ga nu weer op bed liggen, even kijken of ik nog even kan slapen, want dat heb ik weer bijna niet gedaan vannacht.. *zwaai*
Kristel: die laatste loodjes wegen wel zwaar he bij jou??? Sterkte! en ik hoop dat je nog even kan slapen!
Kristel... tjonge jonge t wil maar niet vlotten he... die kleine Yentle is nu al n echt eigenwijs meissie met n echte meidenkarakter hahahahha. Hopelijk kun je nog even lekker slapen. Ben benieuwd wat ze donderdag in zkh zeggen maar hopelijk zet de bevalling eerder door dat de zkh niet eens meer nodig is! Dikke knuffel van mij. Juffie... ja onze kleine meid kan er wat van met haar uitspraken! Ze weet zelfs de juffrouws voor de gek te houden. hahahaha Ik hoop ook dat ze gelijk heeft hoor. Ik heb nu sinds gistermiddag niet eens meer bruine afscheiding gehad, t is nu net of ik urine verlies, maar totaal geen klachten (wat aankomende ongi of eventuele zwangerschap betreft) soms wat krampjes maar verders niks. Wel blijft mijn rug zeuren en mijn nek maar daar mag ik morgen voor terug naar de fysio! Chris zag gisteren wel dat mijn borsten iets of wat groter leken maar of hij dat zn eigen inbeeld weet ik niet. Ik kom straks weer tokken!
hey lieve kippies, sorry ik heb het zo druk dat ik af en toe wel even snel wat gelezen heb, maar even geen puf had om te reageren. De foto's staan nog niet op de comp. dat moet haantje effe doen hihihi en dan stuur ik ze op hoor!! Kristel; sterkte meis, niet leuk dat je zoveel last hebt... QB werkse vandaag ik moet zo ook weer op pad, want onze vissenkom is kapot grrrr nou knuf knuf maar weer en tok de volgende keer
Ik ga vandaag eens flink aan de poets thuis dus kom alleen ff langs om een dikke kippenknuffel uit te delen!
Dames... wou even laten weten dat ik net test heb gedaan met predictortest en dat ie negatief is MAAR nog steeds geen bloed. Misschien komt dat wel door mijn vmk dat ie nu van slag is dat kan natuurlijk ook nog! We zullen moeten afwachten... GEEN BLOED GEEFT MOED!
Miranda: balen van je negatieve test Wij hebben net lekker gegeten, verse worteltjes en Nathan had al vroeger gegeten maar zat er gezellig bij in de kinderstoel. Zo uit zijn handje gingen er nog heel wat worteltjes in. Hij ging het echt al afhappen en kauwen. Zo knap (trotse mama) Fijne avond allemaal..
Ach Juffie... eerlijk gezegd verwachtte ik ook niet anders want wij hebben niet geklust rond de eisprong. Dus lijkt me gek als ik zwanger zou zijn! Maar goed... nu ik weet dat ik niet zwanger ben wil ik toch wel heel snel die ongi hebben hoor. hahahahaha Goed zeg van Nathan! Worteltjes zijn goed voor de ogen zeggen ze en gezond dus vooral blijven geven!
Ik heb laten pendelen zoals jullie kunnen zien en had dus antwoord gekregen wat ik niet wist... 2 antwoorden en allebei hetzelfde, t is n gezonde en voldragen zwangerschap dus ben benieuwd alhoewel ik dit wel met n korreltje met zout neem hoor... ik ben niet zo gelovig wat dit betreft! All... ik ga naar bed, ben hartstikke moe al vanaf half 9 en misselijk dus ik ga lekker slapen! Tok morgen dames! @Deli... meis, ik denk aan je!!! Dikke knuffel van mij @De rest, hou ook van jullie!
Kippies! Wilde ff aanwippen om *hoi!* te zeggen! Heb nu ff geen tijd om mee te beppen.. heb vanaf half 8 een krijsende Britt... blijf maar heen en weer lopen.. In elk geval iedereen een hele dikke knuff van mij! Xx
@ miran, das balen die nega test. ondanks dat je het zelf al dacht. i now. maar wat je zegt. geen bloed geeft moet. en wie weet hebben de pendels gelijk! hoop het voor je. heb ook wel eens gemaild om te pendelen maar nooit iets gehad.
Goedemorgen meiden, en Kristel: hoe gaat het met je? Ik hoop dat je dit niet leest en aan het bevallen bent of -nog beter- al lekker met je meisje in je armen ligt! Juffie: leuk he, dat eten van de kleintjes. Al moet ik zeggen dat Luca niet al te best eet op het moment, Hij krijgt het gewoon niet op; vanochtend ook niet al zijn pap op, terwijl dat er anders in gaat als koek. Hij is heel snel afgeleid en heeft veel last van zijn reflux. Ik heb het idee dat het eten allemaal een beetje teveel voor hem is. Hoeveel flessen geef jij nu? Ik nog vier. Ik moet vanmiddag naar de kinderarts, dus ga het daar eens over hebben. ik maak me wel een beetje zorgen om hem (maar dat doe ik nogal snel, zoals jullie inmiddels wel weten). QB: heeft Britt het krijsen nog lang vol gehouden? Deli: wat een onzekerheid meis, dikke knuf voor je! Het komt allemaal vast wel goed; ik heb je vaak gehoord over dat je liever wat dichter bij huis zou willen werken, dus misschien is dit een mooie gelegenheid om daar naar te gaan zoeken? (al is het wel lastig dat je niet weet waar je toekomstige huis staat...) En dan Wesley ook niet lekker in zijn velletje; even moeilijk allemaal dus! ego: ik heb eindelijk even het huis weer voor mij en Luca alleen, dus geen werklui vandaag. Even heerlijk rustig. We gaan vrijdag op vakantie dus kan ik lekker poetsen en pakken!
Elise: Nathan krijgt nog maar 3 flessen. Daarvan drinkt hij er meestal 2 zo goed als leeg en die rond 12 uur laat hij meestal wel wat staan. Vind het trouwens heel normaal hoor dat je je zorgen maakt.. Doe ik ook veel te snel
Meiden, bedankt voor de felicitaties. haantje en ik zijn gezellig samen uit eten geweest om het te vieren.Lekker gegeten en gekletst! Vandaag mijn laatste dagje gewerkt, VERLOF is begonnen hihi Vind het nog wel een raar idee dat ik nu vier en een halve maand niet hoef te werken.... Miran, balen van je nega test, hoop voor je dat de pendels gelijk krijgen.... knuffel! Deli, dikke knuffel voor jou meid!! Kristel, fijn dat de VK jullie doorstuurd naar de gyn want dit is ook geen doen zo. Hopelijk kan de gyn je verder helpen! knuffel. Gisteren bij de VK geweest, bloeddruk was goed, ijzer was gestegen dankzij de pillen. Gewicht was netjes. Kleine was goed gegroeid en nog verder ingedaald. Daar komt ws ook die pijn van (indalingsweeen) De kleine hangt in de spier links in me buik als het ware zei de VK. Ze denkt dat de kleine ong 3400-3500 zal gaan wegen bij de geboorte. Zo even op de bank liggen met chelsey hihi, even bijkomen. Lijkt me een goed begin van me verlof toch? tok jullie snel weer! xxx