[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Pooh... ik hoop ook dat die pendels gelijk hebben! Maar dan wil ik nu wel mijn ongi hebben anders kan t niet kloppen denk ik!
    Hoe is het met je? Ik zag lekker verlof nu? GENIETEN DUS!!!
    Lekker uitslapen nu t nog kan en lekker luieren! Heerlijk hoor!
    Dikke knuffel van je buddy!

All.. sorry dat ik niet echt reageer maar ik kom net terug van de fysio en heb gigantische hoofdpijn. Mijn spieren zitten knel onder mn schouder (linkse kant) en de spieren in mn nek naar hoofd toe zijn overbelast! Vandaar die mega hoofdpijn. Dus ga zo lekker op de bank liggen en even lekker slapen. Ben supermoe en dan ook nog die pijn dat is niks!
    MIJN oudste zoon is met zn vriendje gaan zwemmen in t zwembad, mn dochtertje gaat zo naar n kinderfeestje en dan heb ik nog mn stiefzoon en mn jongste zoontje over en die vermaken hun eigen samen wel!

Kom straks weer tokken!

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Pooh: jippieeee verlof!!! Geniet ervan meis!

Miranda: wat vervelend die hoofdpijn! Rust maar even lekker uit dan! Dikke knuf!

3. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ben er weer even vlug.
    Nog steeds druk op het werk. Stan is nog niet helemaal lekker en mijn huishouden wil nu dus ook niet echt vlotten.
    Denk aan jullie!

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ben ikke weer...

Heb lekker geslapen op de bank van half 3 tot aan kwart voor 5:$
    Was erg lekker maar voel me super beroerd! Heb mn werk van morgenvroeg afgebeld! Het doet zo'n pijn en paracetamol werkt niet eens:(
    Chris belde strakkies en zei dat ie morgen van 6.00 tot 18.00 uur werkt:x dat kwam even niet goed uit want moet morgenvroeg met Giuliano hier in Bergen op Zoom in t zkh zijn bij de kinderarts ( is vandaag beslist door poeppoli Rotterdam) want ze willen met klysma's beginnen en ik vind dat niks!
    Maar mijn slaapje was voor even heerlijk lekker!
    Het kon ook zomaar vandaag want alle kinders waren weg of buitenspelen! Heerlijk hoor!;);)

Ik kom strakkies weer tokken...

5. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hey kippies,

Hier een hard werkende mama, die overtijd is!!!:$ Hum het lijkt met niet dat ik zwanger ben hoor, maar het vloog toch even door mijn hoofd. we hebben wel veilig geklust, maar het voorwerk was niet veilig zeg maar... nou we wachten wel af. Ik denk dat ik morgen wel ongi ga worden, want heb wel weer klachten. Maar ja ongi klachten en zwanger klachten lijken zo op elkaar.
    - heb zere boobs
    - last in mijn liezen
    - vandaag een hele scherpe urine lucht 9dat heb ik nooit)
    - Hele tijd honger
    - en moe (maar dat ben ik altijd hihih)

Nou spannend momentje hahahahaha dan is het een verassend kadootje, maar ik ga er niet vanuit. Wil toch nog even wachten hoor... Mocht het wel zo zijn, dan is het zeker welkom...

Miran; heerlijk he, even bijslapen. Ik ga weer veren voor je en hoop dat je pendels gelijk krijgen

dag; wat vervelend dat je kereltje nog niet fit is...

Juffie; hoe gaat het met het helmpje?

Deli; hoe staat het ermee, al druk aan het verhuizen?

kristel; hoe is het nu, kun je het nog dragen, ik hoop dat je snel mag bevallen

pooh; meis heerlijk verlof en mooi weer, wat wil je nog meer !!

All; ik ga nu afronden en lekker naar bedje toe
    knuf knuf

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen kippies...

EINDELIJK... ik ben nét ongi geworden!!! Ik ben nog nooit zo blij geweest met mn ongi hahahaha
    Wel n langere cyclus maar dat mag na die vmk he?!
    Nu kunnen we kijken of die pendels gelijk krijgen hahaha
    Moeten Chris en ik wel vaker klussen dan 1x in n maand he hahahha
    Maar goed er is opluchting van deze kant uit!

Mink.... zou kunnen dat je zwanger bent want ook van voorvocht kun je zwanger raken hoor... mijn dochtertje is door alleen voorvocht gemaakt hahahha
    Idd ongi en zwanger hebben dezelfde symptomen en dat is idd wel irri. We wachten af voor je.

ik kom strakkies weer tokken als de kinders naar school zijn.

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Heyhey

@Mink: Ohh je maakt t wel spannend zo hoor! Hopelijk weet je snel meer :)

@Miranda: Je bent blij met je ongi, dus ben ik het ook :p Ik ga keihard veren dat de pendels gelijk gaan krijgen!

@All: Pff, ben zenuwachtig.. Moet om 10.00 uur bij de gyn zijn, maar ga vantevoren ook nog even langs de HA, want volgens mij heb ik ook nog eens een dikke blaasontsteking erbij :(
    Hoop het niet, want zoals jullie weten mag ik geen AB ervoor hebben (allergisch) en dan worden het wel hele zware laatste dagen/weken..

Ben benieuwd.. ;)

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Kristel... ik wens je heel veel sterkte/suc6 bij de gyn en hopelijk zegt de HA dat t geen blaasontsteking is maar dat t de kleine is die eraan zit te komen! hahahaha dikke knuffel meis!
    Dankje dat je blij voor mij bent hahahha
    Laat ons zo snel mogelijk weten hoe t is geweest?

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden,

Mink: ik dacht vorige week hetzelfde maar ben toen toch voor het eerst ongesteld geworden.. Wel even spannend hoor;)

Miranda: gelukkig maar ongi. En inderdaad logisch na een vmk. Hopenlijk meer geluk deze ronde!

Kristel: hoop dat het allemaal goed is bij de gyn en dat je geen blaasontsteking hebt!

Nathan ligt nu in de box te spelen. heeft nog geen fles op maar heeft nog geen honger en dan drinkt hij toch niet. Hij is nu heeeeel hard aan het gillen:D
    Hij heeft het gillen echt ontdekt!

Meiden fijne dag.. Hoop dat er veel kippies van het mooie weer kunnen genieten.:D

xxx

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... lekker he dat gillen en krijsen en brabbelen?
    Ik vind t idd ook logisch zo na die vmk dat je ongi langer duurt maar evengoed was t weer spannend alhoewel ik wel vermoedde dat ik niet zwanger KON zijn omdat we niet rond eisprong geklust hadden. Nouja... we zien nu wel weer!

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    miranda: logisch hoor, het blijft spannend!

zo heb net al een was weggestreken. zo nog even alles opruimen. Maar eerst nog een lekker kopje thee. Heb vakantie dus doe lekker rustig aan;)

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    even ego-berichtje...

Kom net van de kinderarts voor Giuliano (over zn darmpjes).
    Die dokter vroeg welke medicijnen hij al had gehad en nog heeft voor zn ontlastingprobleem. Toen zei hij dat ie nog even naar de buik wou kijken en voelen en als daar niet veel wijzer van werd dat er n foto gemaakt moest worden. En ik zat maar te denken... schiet nou op, ik moet nog zoveel doen bij mij thuis! Dus hij voelen en zei: ooow, ik hoef niet eens n foto te laten maken dit is overduidelijk... hij zit tot aan waar dat zn ribbekastje begint VOL met poep. Nu moet ie morgen en zaterdag naar t zkh voor klysma's (en dat heeft ie al vaak gehad en dus n hele erge trauma aan overgehouden) maar goed... als t werkt (voor even) dan is t altijd goed. Dus daarna snel hem naar school gebracht... naar huis gesjeest... snel maar toch op mn gemakkie boterhammetje eten... mijn dochtertje ophalen en dan kan ik weer met de auto met mn dochtertje naar Giuliano's zwemschool, daar moet ik helpen + Giuliano mag vandaag DIPLOMAZWEMMEN! En mn ouders komen vandaag meekijken en daarna nog even mee naar ons tot vanavond half 9 dus dat is ook wel lekker toch?!!

einde egoberichtje
    Ik zie t eigenlijk met ons Giuliano zn darmpjes niet echt meer zitten en begin er moedeloos van te worden... kan wel huilen maar goed ik blijf rechtop staan en doorgaan.

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Daar ben ik dan.. En ben (zoals ik al had verwacht, want t zit nooit mee hier) gewoon naar huis gestuurd en moet t zelf dus maar weer uitzoeken :(
    Heb er nu dus ook nog een flinke blaasontsteking bij dus ik voel me echt zwaar klote :( (en dat is nog zacht uitgedrukt)
    T is op kweek gezet om te kijken om welke bacterie t precies gaat, maar dikke kans dat t weer dezelfde is als altijd en ik dus gewoon geen AB kan krijgen ervoor.
    *&%#^(__)*! :x
    Ik ben het echt helemaal zat gewoon en voel me echt hulpeloos. Wat moet ik nou nog in godsnaam, ik kan gewoon bijna niks meer, heb continu pijn waar niks tegen gedaan kan worden en ik moet t maar afwachten wanneer ik een keer mag bevallen. En dat ik tegen die tijd helemaal uitgeput ben kan niemand blijkbaar wat schelen!
    Het is misschien niet eerlijk tegenover degenen die dolgraag zwanger zouden willen zijn, maar ik heb dit gevoel al de hele zwangerschap en wil t gewoon een keer zeggen:
    Zwanger zijn is NIET LEUK! :( :x

Over 2 weken moet ik weer terugkomen, als er dan iets is veranderd aan mn baarmoedermond willen ze eventueel verder kijken of ze wat kunnen doen, maarja, dan zit ik wel nog 2 weken te kloten met alles :( En ik verwacht er sowieso niks meer van..

En nu ga ik maar weer op de bank liggen of op bed :(^

(sorry dat mn berichtje zo gefrustreerd getypt is, maar ik ben echt heel erg boos en teleurgesteld en emotioneel en, en, en...)

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Kristel... ik begrijp je kwaadheid en je hulpeloos voelen en dat mag ook! Ik zou ook gek worden als ik in jouw situatie zat. Hopelijk kun je nog even lekker slapen en is de kwaadheid en irritatie straks n beetje gezakt. En als Yentle strakkies er is dan ben je dit alles al snel vergeten meis! Probeer positief te blijven denken... rust veel dat heb je strakkies nog hard nodig!
    Dikke knuffel van mij

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Miranda: wat een gedoe met de darmpjes van Giuliano zeg:( Wel super knap dat hij mag afzwemmen vandaag!

Kristel: op deze manier is zwanger zijn ook niet leuk! Hoop echt dat Yentle niet te lang meer op zich laat wachten.. Als het echt niet gaat gewoon blijven zeuren hoor bij de vk of gyn. want heb het idee dat het niet goed doordringt dat het zo niet kan..Eventueel je man nog een keer laten bellen ofzo. Als jij er nu al doorheen zit hoe moet dat dan straks met de bevalling. Dikke knuf!

16. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hey kippies;

Kristel; kop op meid. laat je niet afschepen hoor! je hebt je energie straks hard genoeg nodig!!

Miran; veel plezier met het afzwemmen, mooi he die kleintje en trots dat ze dan zijn hiihii

Juffie; ik denk ook niet dat ik zwanger ben hoor, ik denk dat ik een langer syclus heb, dan de vorige maand. Voor mijn zwangerschap zat ik ook meestal rond de 32? dus ik wacht het wel af hahaha
    Vorige maand zat ik netjes op 28 en nu dus nog niks...

all ga weer werken hoor, doei doei

17. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    #19277 Pooh81, 16 jul 2009
    Laatst bewerkt: 16 jul 2009
    Wat een weertje zeg, pfff heb er olifanten voeten van. geen enkels meer te vinden hier hihi

18. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    miran, veel plezier bij het zwemmen!

Mink, jeetje, toch wel spannend! hihi

Kristel, neem je rust waar je kan en laat je niet afschepen! Bel regelmatig de VK en/of gyn of laat je man eens bellen. zo wordt misschien duidelijk dat jij er doorheen zit.
    Hopelijk heb je snel jullie kleine meid bij je! Knuffel!

Ik ga nog wat poetsen in huis.......
    tussen de steekjes in me buik door pfff Vlgs de VK zijn dat voorweeen en kan het geen kwaad maar is het wel erg pijnlijk.

xxx

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Pooh: doe jij ook rustig aan dan??;)

20. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hey hallo,

Mink...spannend!
    Juffie...hoe gaat het met het helmpje?
    Pooh en Kristel (onze hoogzwangere kippies) doe rustig aan! En de laatste loodjes zijn heel zwaar! Morgen koelt het gelukkig voor jullie weer wat af.

@Alle moeders.......ik zit helemaal in de knoei met Stan zijn eetritme. Ik denk dat zijn tandjes er aan komen want hij drinkt ineens niet meer uit een tuitbeker en zijn gewone fles mag zijn onderkaak niet raken want dan laat hij meteen los. Maar ja...
    Hij eet nu heel goed fruit en warm eten maar ik weet niet goed hoeveel flesvoedingen ik dan nog moet geven. De diethiste gaf me het advies om uit te proberen wat hij fijn vind maar daar heb ik dus niet zo veel aan. Hoe doen jullie het nu met tijden van voedingen en hoeveelheden?

Sorry voor de ego.... ik probeer morgen wat meer op iedereen te reageren. Dit weekend gaan we lekker naar scheveningen (zonder Stan)

Deel Deze Pagina