@ miran, voor jou ook al balen dat je ongie bent geworden begrijp ik. volgende ronde wordt de goede ronde voor ons allemaal! goed? heb net ook ff mn huis op zn kop gezet haha eerst eens ff schoongemaakt. heb jij ook zo'n buikpijn door de ongie? heb echt erge ongie krampen, maar dat komt denk ik ook omdat ik al ruim 8 maanden niet ongie geweest ben.
Bubsie: zou heel goed kunnen dat je daarom nu zo'n buikpijn hebt ja.. Dit wordt gewoon DE maand voor jou en Miranda! Miranda: zo wat een gepoets zeg! Elise: Luca wil ook alles proeven dus.. Nathan ook hoor. Hij graait het eten zo uit je handen Linda: hoop dat het zo goed blijft gaan met Liv! Dag: herken het niet.. Voelde niets voor mijn nod. was ervan overtuigd ongesteld te worden.. fijne avond allemaal! xxx
Bubsie... nee ik heb geen buikkrampen, eigenlijk nergens last van alleen mn liezen die nog steeds aanwezig zijn ( de pijn bedoel ik dan) Is afgesproken meid!... wij samen zwanger deze ronde!... moet ook wel want we hebben na Pooh geen zwangere meer hahahaha dus er moeten wel nieuwe bij komen!
@Juffie... dit wordt idd DE ronde van Bubsie en mij... hebben wij nu ook wel verdiend toch?! Over dat poetsen... tja je wilt toch alles schoon en zuiver achter laten als je op vakantie gaat en al helemaal omdat mn schoonzusje mn katten en mn vogeltjes verzorgd is dat voor mn eigen wel zo prettig dat dan alles aan kant is anders gaat zij staan poetsen en als ik ergens n hekel aan heb is t dat andere mijn werk doen! EN daarbij als je dan thuis komt wil ik in n zuiver opgeruimd huis komen zodat ik niet meteen chagrijnig wordt omdat ik nog n hoop moet doen in huis! Dat zou n domper zijn van mn vakantie! Dus nu even flink druk bezig zijn en dan ben ik er ook weer even vanaf en kan ik lekker 5 dagen genieten van Chris en onze kinders!
Dankje! Dat is lief! Linnie, fijn dat Liv vandaag weer zo'n goede dag heeft! Super! Zou osteopathie toch geholpen hebben denk je dan he? --- Ben ik ff weer! De kids slapen, was pas om 8u thuis van kraamvisite, hihi! Heb meteen maar met de kids bij haar gegeten, wel zo gezellig! Ben ook weer weg hoor, ga zo nog ff scrappen! Enne, morgen gezellig naar het Sprookjeshof! Met het weer van vandaag erbij zou mooi zijn (hoewel het in NL veel geregend heeft, heeft de zon hier zowat de hele dag geschenen)! *duimduim* Iedereen een hele fijne avond! Xx
qb hahahaha ik bedoelde idd miranda hahaha had ik jouwn naam erbij gezet dan oeps sorry hahaha leuk he zulke winkeltjes... Miran; ik weet helaas dat je er weinig aan kan doen. Hahaha en zelfs de pil kan juist tegen werken, zoals een 3 fase pil die ik dus jaren heb gebruikt. Maar wat wel helpt is veel melk producten drinken en omega 3. Ik gebruik dit nu dagelijks en tot nu toe voel ik me redelijk. Of het zit tussen mijn oren, maar mij kennende niet hahahaha Ik ga heel veel voor je duimen meissie... Bubs; ongi is niet leuk, maar ik denk in jouwn geval wel fijn dat je weer een keertje ongi bent geworden. De volgende ronde is voor jou en miran. Juffie; en heb je nog thuis kunnen werken vandaag!! ik heb ook lekker geshopt vandaag, altijd leuk. elise; hoe is het bij jullie? Dagdromer; hi hoe gaat ie? de buggie is idd fijn hahaha Dag; ik had een stekend gevoel toen ik zwanger bleek te zijn, verder niks eigenljk Lin; wat fijn dat ze vandaag zoveel heeft geslapen. Ik hoop dat alles bij elkaar gaat helpen en tuurlijk laat je een traantje. Je gunt je dochter het beste van de hele wereld. Je bent gewoon een top moeder Pooh; dus het blijft doorrommelen... All; ik heb lenzen in. Wel even wennen hoor. Ik voel ze nog op mijn oog zitten ahahahaha morgen mag ik ze 6 uurtjes in, ben benieuwd hoe het gaat. ik had ze wel snel in...
Dat vermoeden had ik al, haha! Geeft niks hoor! Ja echt, lekker kijken! Ga zo op bed, ben moehoehoe... haantje ligt naast me op de bank te knorren, altijd al geweten dat voetbal slaapverwekkend was... Morgen weer fris en fruitig eruit en lekker een dagje weg, heerlijk! Iedereen slaap lekker en tok gauw! Xx
@All... ik wens iedereen n goede nachtrust toe. Ik ga heerlijk slapen en morgenvroeg werken! groetjes en tok later... ow ja als ik niet voor 12 uur hier geweest ben dan moet je weten dat ik om 12 uur naar zkh ben voor uitslag echo pols! Ben benieuwd wat ze gaan zeggen! doei
Goede morgen dames, Lin, wat fijn om te lezen dat het met de kleine zo goed gaat! Mams ook weer wat lekkerder in d´r vel kan ik me zo voorstellen... Hopelijk blijft het zo, maar daar gaan we gewoon vanuit! knuffel Dag, lastig om te zeggen of het herkenbaar is. Weet wel dat ik voor mijn NOD erg veel last van me liezen had maar bal gevoel... dat weet ik niet meid. Hoop dat je snel positief mag testen! Elise, wat grappig dat de kleine alles wil proeven etc haha, fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad. Bubsie, vervelend dat je zulke krampen hebt maar kan me voorstellen dat het nu zo heftig voelt na zo´n lange tijd en onder invloed van de medicijnen. Deze ronde jij en Miran zwanger, anders is er na mij geen zwangere meer in het hok... Veer heel hard voor jullie! QB, heel veel plezier vandaag, hoop dat het weer een beetje mee zit! Mink, wat goed dat je je lenzen in één keer in had. Vandaag dus wat langer, om je ogen te laten wennen= Heb je altijd een bril gehad, dan zal het voor jezelf en je omgeving wel ff wennen zijn zo zonder bril. Miran, alvast succes bij het zkh, hoop dat de uitslag van de echo goed is! Heerlijk geslapen vannacht, moest er wel veel uit om te plassen maar viel daarna snel weer in slaap gelukkig. Vandaag stofzuigen en eind van de middag ff dweilen. Alles op het gemakkie... Vanavond weer bij me ouders eten, haantje heeft weer avonddienst pfff. Ach en hij is het zo zat, zo toe aan vakantie.
Hallo allemaal! Ik ben er ook weer ff. Ben druk alles aan het inpakken want morgen vertrekken we naar ons vakantieadres. Wat moet je toch een boel meesjouwen met zo'n uk! Pooh...wil je alvast heel veel succes wensen voor als je gaat bevallen terwijl ik op vakantie ben! Zet hem op! Miran en bubsie...hopelijk testen jullie positief! Ik hoop dat ik daar ook af en toe in het hokkie kan komen spieken. @all...dikke kippeknuffel! Heb niet alles teruggelezen maar ga nu snel verder met inpakken en het huis aan kant maken. Tot snel!
Hey dagdromer, waar ga je naar toe op vakantie, gaan jullie met de auto? Hoelang gaan jullie? Zo dat was het vragen vuur haha. Bedoelde het niet zo hoor, gewoon nieuwsgierig.... Als ik je niet meer spreek, heel veel plezier op vakantie, geniet ervan! Spreek je daarna weer, als ik hopelijk al mama ben hihi.
Pooh, wij gaan naar de broer van haan. Die woont in het midden van Frankrijk. We weten nog niet hoe lang we gaan. We zien wel hoe het gaat met Stan. Mijn zwager heeft een pensionnetje dus we hoeven geen hotel te boeken of zo, lekker makkelijk Hopelijk ben je lekker aan het genieten van jullie kindje wanneer ik weer in het hok kom. Nu ga ik snel weer. Stan is wakker aan het worden, dus we gaan een stukje fietsen.
Heyhey! @Pooh: Het blijft maar rommelen he? Is het geen optie om eens met je VK te overleggen om te kijken of ze je kunnen strippen oid? @Bubsie: Ik veer heel hard voor je mee @Miranda: Ook voor jou veer ik natuurlijk heel hard! Succes in t ziekenhuis @Dagdromer: Ohh wat lekker om op die manier op vakantie te gaan! Lekker ontspannen En lekker goedkoop Heel veel plezier! @All: Hier gaat t op zich wel.. Ben alleen al de hele week ziek en Yentle is ook heel hangerig Maar gelukkig is haantje lekker 6 weken vrij en helpt ie me héél goed met Yentle zodat ik ook mn rust krijg! Ik kolf nu trouwens fulltime, vond t toch heel erg jammer dat ik geen bv kon geven en ik er dus mee gestopt was. Maar afgelopen zaterdag ben ik begonnen met kolven en mn melkproductie komt beetje bij beetje steeds meer op gang weer Ik kan Yentle nu al 3 volledige voedingen per dag geven en t wordt steeds meer
Dag: heel veel plezier en een goede reis! Kristel: Echt super knap dat je weer begonnen bent met bv en dan ook nog een fulltime kolven.. Super hoor! Pooh: heeft je haantje al bijna vakantie/ extra lang vrij voor als de kleine er is?? Nathan is vandaag weer naar de gastouder geweest. Natuurlijk de hele vakantie thuis geweest maar het ging weer prima. Vanavond ga ik gezellig uiteten met de collega's om het schooljaar in te luiden. fijne avond allemaal! xxx
Hey Meiden Hoe is alles hier? @Linnie...super joh dat ze ff lekker slaapt, die is helemaal aan het bijtanken nu, ik herken het van Rayven die was na de eerste osteo behandeling ook heerlijk rustig...hoop dat het zo blijft.! Hier alles ok, vanmorgen moest Rayven voor een wenochtend naar de creche, moest haar in een box leggen en tja toen dus weg...pfff was moeilijker dan ik had verwacht oor, liep met tranen in mijn ogen weg bah...ben met haantje naar het centrum gegaan en we hadden nog aardig wat winkels die we af moesten dus gelukkig kon ik me aardig bezig houden, heb voor Rayven een roze prinsessenrugzakje gekocht voor de creche en gekke mama en papa hebben in een gekke bui een loopwagen van Winnie the Pooh gekocht die je ook als hobbelpaard en trekwagen kan ombouwen ennnnn een roze electrische auto ...is ze natuurlijk nog veel te klein voor maar was nu 80,- goedkoper dus dat scheelde wel ffies...na 2,5 uur konden we haar eindelijk ophalen en toen we binnenkwamen hoorde we haar al lekker pruttelen en lag ze onder een speelgoedboog heerlijk te pruttelen, alles was heel goed gegaan en ze had zelfs ff geslapen, ze was niet eens geschrokken van de andere drukke kindjes of zo dat viel me mee, de leidster had foto's gemaakt dus dat was leuk, ook eentje waarop een ouder jongetje haar voorzichtig een kusje op haar hoofd gaf toen ze op de speelmat lag..ahhhh lief Blijft niet leuk om haar weg te moeten brengen maar ben wel iets geruster erop Nou meiden ik ga er weer vandoor want haantje is in alle staten omdat hij weer eens iets niet kan vinden....mannen!!
Hallo lieve meiden, Vanochtend naar de kinderarts geweest, Liv heeft inderdaad verborgen reflux en daardoor is nu haar slokdarm ontstoken.. Vandaar dat ze telkens begint te huilen bij het drinken.. Zielig he?! We moeten doorgaan met de medicijnen en over een weekje moeten we dit gaan merken! Verder moeten we nu elke twee dagen een klysma geven omdat Liv nog steeds niet poept, zodat we haar darmen op gang kunnen brengen.. Daarnaast denkt de kinderarts aan het KISS Syndroom en worden we waarschijnlijk doorgestuurd naar de fysiotherapeut van het ziekenhuis.. Al met al is het nog al wat voor zo'n kleintje, vind het wel logisch dat ze niet vrolijk is! Hopelijk komt daar snel verandering in! Nu ligt ze weer lekker te slapen gelukkig! Op het buikje! Hoe is het verder met jullie? xxx
meiden wat een rust.. we staan op pagina 2 Goedemorgen, Rid: wat fijn dat het zo goed ging met Rayven! Moest ook even huilen hoor de eerste keer dat Nathan naar de gastouder ging om te wennen. Linda: ach arme Liv Maar gelukkig maar dat jullie nu weten wat het is en er wat aan gedaan kan worden.. Hoop dat het vanaf nu gewoon stukken beter gaat. Yojo: hier alles prima. en bij jou?? Nou laatste vakantiedagje hier. Ga die nog even gebruiken om flink in huis aan de slag te gaan. fijne dag! xxx