[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Deli: gefeliciteerd!! En pooh was inderdaad gevallen. Maar gelukkig was het met de kleine allemaal goed. Ze zat zelf wel onder de blauwe plekken enzo.
    Wesley is dus een lekker ondernemend mannetje;) Nathan wil ook al van alles maar kan het helaas voor hem nog niet;) Gisteren zat hij in de box en begon zich al op te trekken tot staan. Lukte nog neit helemaal maar dat duurt niet lang meer denk ik want aan mijn handen trekt hij zich zo omhoog..

Rid: lekker je meisje ophalen:)

2. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Even vlug een berichtje van mij!

Deli, daar was je! Hebben jullie al een nieuw huisje op het oog dan? En hoe zit het met je werk? En gefeliciteerd met je nichtje Danique, leuke naam ook! Wilde ik ook voor een meisje toen ik zwanger was van Jamie, maar dat vond haantje maar niks, dus toen hebben we voor Britt gekozen, haha!

@Iedereen, een hele dikke knuffel van mij!

---

Zo, tis hier zo gezellig buiten! Dit weekend begint DelfSail hier (zie delfsail) en tegenover ons huis liggen allemaal bootjes nu van mensen aan de steigers, zo leuk! Er komen dit weekend allemaal gratis optredens van Ilse de Lange, Marco Borsato, Van Velzen, Belle Perez, een hollandse avond met oa Wolter Kroes en Dennie Christiaan, elke dag is er van alles te doen, kermis, markt en natuurlijk allerlei schepen van over de hele wereld! En elke avond ter afsluiting van de dag vuurwerk! Begint zaterdag (vrijdag komen alle schepen binnen tijdens concert van Ilse de Lange) en woensdag gaan ze weer weg, of dinsdagavond, zal wel aan het tij liggen.. Heb er zo'n zin in!

Xx

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, dan zal het idd misschien niet zolang meer duren voor hij gaat staan. Ik vond in die laatste maandjes voor z'n eerste verjaardag alles ZOOOOO snel gaan!

@ Pooh, gelukkig dat er niets aan de hand was met je beebje, vervelend dat je bent gevallen en zelf blauw was! Gaat het beter?

@ Queenie, geniet maar lekker van de gezelligheid bij jullie! Ik vind Danique ook erg leuk, was er zelf dus nooit opgekomen! Zag ze bij de aug. mama's voor het eerst. Mijn broer had al een dochter en zoon die beide met de D begonnen dus moest nu ook wel een D'tje worden...

@ All, murning!

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey allemaal

Ff snel een update; ik loop bijna op mn wallen..
    Yentle is 's nachts zó onrustig :( Als ze voeding gehad heeft dan wil ze daarna niet rustig verder slapen, terwijl ze dat overdag wel doet :( 's nachts duurt het zo 2 uur voordat ze weer een keertje rustig is, dan kunnen we zelf even een uurtje slapen en dan heeft ze een uur later weer honger..
    Ik word er een beetje moedeloos van.. Hopelijk is deze periode snel voorbij, maar ik ben al supergelukkig als ze ff 1 nachtje goed slaapt na de voedingen, dan kan ik ook weer ff bijtanken!

Sorry voor ego, maar ben gewoon echt naar de kl*te :(

Ik lees overigens wel braaf mee elke keer hoor, maar kom gewoon vaak niet toe aan reageren op iedereen..
    Ben ondertussen ook ontzettend druk nog met de bv op gang te brengen/houden.
    Yentle drinkt iig al sinds t weekend aan de borst! Heb ik helemaal zelf voor elkaar gekregen, dus ben ik best wel trots op :D ok kolf ik er nog steeds bij om de productie beter te krijgen, want het is nog niet genoeg, ze krijgt er dus ook nog kunstvoeding bij; al met al ben ik dus ontzettend druk met alles..

5. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Goedemorgen kippies,
    zo, daar ben ik ook weer ff... Hebben jullie het ook zo warm? Ik vind het vreselijk; zweet de hele dag en heb nergens puf voor. Vannacht was het ook bloedheet en Luca lag ook maar te draaien en te zweten in zijn bedje, arm mannetje!
    @Riddle: moeilijk is dat he? Je eerste dagje werken? Ik heb de avond ervoor een potje zitten janken. Maar toen ik eenmaal begonnen was viel het best mee. En 's avonds lekker veel knuffelen om de gemiste uurtjes in te halen:D!
    @Juffie: dus Nathan wil helemaal geen fles meer? Eigenwijs ventje! Luca drinkt zijn flessen nog wel, maar niet altijd leeg. En hij wil inderdaad ook de hele tijd staan. Hij zit nog net niet los, maar dat gaat al steeds beter en op het kleed komt hij overal waar hij weer; achteruit, rollend en tijgerend. Heel grappig om te zien! Kletst Nathan ook zo veel? Luca begint zodra hij wakker wordt en houdt pas op als hij in slaap valt:D (heeft hij van zijn moeder, hihi). Wel gezellig hoor! Ook daagt hij andere kindjes uit door tegen hen te gaan gillen.
    @Deli: welkom back; we hebben je gemist! Nu bij je moeder en lekker een huisje zoeken. Heb je al wat gehoord over die baan? Kan me voorstellen dat Wesley een handenbindertje is; een vriendin van mij heeft ook een kleintje van net een jaar en zij is veel bij mij en idd overal aanzitten en heengaan!
    QB: dat klinkt gezellig! Tis dat het zo ver weg is, maar anders had ik graag een kijkje genomen! ik ben gek op dorpsfeestjes! We hebben hier rond Kerst altijd een avondmarkt en dat vind ik zo gezellig! En in augustus de Trekkertrek; dit jaar helaas gemist door de vakantie...
    Bubsie: vervelend dat je nog steeds zo duizelig bent. ik veer voor je dat het snel raak mag zijn!
    Dag: geniet van de laatste vakantiedaagjes!

6. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    oh Kristel, dat onrustig zijn 's nachts ken ik! Luca had daar ook een handje van; erg vermoeiend en frustrerend! Het gaat echt voorbij, maar nu is het heel zwaar! Overdag sliep ie als een roosje, maar 's nachts was het bal. Ik heb hem toen steeds overdag in een lichte ruimte laten slapen, zodat hij doorkreeg dat het dan dag was en hem steeds stipt wakker gemaakt voor de voedingen. Het duurde even, maar uiteindelijk pakte hij het op en dat was een grote opluchting!
    En wat knap van je bv! Ik heb daar echt bewondering voor! Meis, je doet het hardstikke goed en ook al ben je moe, je kan heel trots op jezelf zijn! Dikke knuf!

7. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Hallo meiden, heb wel bijgelezen maar niet alles onthouden. Zag deli langs komen, fijn om van je te horen!

Me me arm lijkt het iets beter te gaan, spierpijn in me arm wordt minder. Kan h'm nu iets mee bewegen gelukkig. Nog wel veel spierpijn in me buik. Haantje heeft gelukkig halve dagen gekregen op z'n werk. Hij helpt me uit bed en met aankleden etc. Hij is nu ff naar de garage, knutselen aan z'n auto.
    Met Chelsey lijkt het ook weer wat beter te gaan. Ze is iets actiever en eet nu kleine beetjes.
    Vandaag alweer 39 weken, maar met deze hitte mag het nog wel even wachten haha. Ben wel erg nieuwsgierig naar de kleine...

knuffel voor alle kippetjes en kuikentjes!

8. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hey Meiden

@Kristel...nee das niet leuk nee...ik heb daar helaas geen tips voor maar hoop voor je dat het snel over is...

Hier alles oke...Rayven vanochtend met de bus weg gebracht en dat ging redelijk goed, ze werd ff onrustig dus was al bang dat ze de hele bus bij elkaar zou gaan schreeuwen dus ben ik ff gaan staan en toen was het over, waarschijnlijk zitten haar benen niet lekker in die draagzak als ik ga zitten...vanmiddag gebeld en alles ging weer heel goed, ze heeft zelfs later haar fles had gehad omdat ze zo lekker sliep nog dus das wel fijn:D

Pfff tis me een partij warm hier zelfs met de airco aan, om 5 uur komt haantje me ophalen en dan gaan we lekker samen Rayven ophalen

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoi meiden,

Kristel: het klinkt inderdaad alsof Yentle het dag en nacht ritme heeft omgegooid. Nathan heeft er gelukkig nooit last van gehad maar de tip van elise lijkt mij wel te werken. misschien ook zorgen voor een duidelijk avondritueel. Badje, dan lekker insmeren en masseren met bodylotion, voeding in het donker en dan een liedje en naar bed. Dat ze duidelijk het verschil merkt tussen ;s avonds/ 's nachts gaan slapen en overdag. Vind het trouwens super knap hoe je het doet met de bv!!

Elise: nathan kletst er op zijn manier ook lekker op los. Hij maakt alleen nog niet zo veel verschillende geluidjes. Aaaaaahahaaa dat is het wel en brrrr met zijn lippen. Hij reageert sinds kort ook heel erg op zingen, gaat hij mee aahahahahaen:D Rollen doet Nathan inderdaad ook, tijgeren lukt een beetje en gisteren lukte het op de bank om in de kruiphouding te gaan staan. Heb wel het idee dat dat met helm wat lastiger is, dan zonder..

Qb: klinkt gezellig daar:)

Rid: fijn dat het zo goed gaat!

Deli: ben ook benieuwd hoe het met je gaat. Huizenjacht, baan enz..

Haan komt zo thuis met Nathan. Allebei lekker op tijd thuis vandaag.

vanmiddag trouwens waterfeest gehad op school. Brandweer aan het spuiten, waterpistolen enz.. 1 groot feest:)

fijne avond

xxx

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Kristel: weet trouwens niet hoe je het voeden 's nachts doet. Ik deed dat op een gegeven moment helemaal in het donker. Nathan uit bed pakken, naast me leggen, aanleggen en drinken maar. Dommelde dan zelf ook nog wat weg:) En als hij uitgedronken was sliep hij eigenlijk al half en kon ik hem dus zo wegleggen. misschien nog een tip?

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Hihi! Elize, tis niet echt een dorpsfeestje hoor... ;) Kijk hier maar eens ff op; delfsail.

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @All, tis idd erg gezellig hier. Het hele centrum en de haven zijn autovrij vanaf zaterdagochtend, alles wordt hermetisch afgesloten dus denk dat er straks drommen mensen voor mijn huis langslopen. Ga denk ik maar met ijsjes op de oprit staan, beetje geld verdienen, haha!

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ziet er inderdaad super uit QB! Leuk ook al die optredens.

14. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Ja joh! Heb er dan ook helemaal zin in! Ze verwachten echt topdrukte hier.. alleen al bij Marco worden er 40.000 man verwacht... daarvoor is een staplek, de rest moet het bekijken via videoschermen...

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Zo, ik heb heerlijk geslapen vanmiddag! Wel 3,5 uur lang :D (ja, met 3,5 uur ben ik echt gelukkig ;))
    Nu kan ik er vannacht weer tegenaan mocht het weer zo'n rotnacht worden..

@Elise: Hoe lang duurde het bij Luca dan voordat ie het een beetje doorkreeg? Ik merk namelijk wel dat t ook een beetje bij de leeftijd hoort (dat lees ik bijna overal wel)

@Pooh: Fijn dat het beter gaat met je arm en dat je haantje je kan helpen met dingen, dat scheelt al echt een hoop :)
    Hoe gaat t nu met de voorweeën? Hebben ze bij de vk al eens inwendig onderzoek gedaan om te kijken of je ontsluiting hebt?

@Juffie: We hebben idd een vast avondritueel.. Ze krijgt rond 19.00 uur voeding, dan rond 20.30-21.00 uur in bad (zometeen dus ;)), dan even knuffelen enzo en dan rond 22.00-23.00 uur de laatste voeding en weer knuffelen ed en dan naar bed, maar zodra ze dan in bed ligt wordt ze onrustig..
    We moeten haar nu dus vaker op bed leggen, ook overdag (overdag slaapt ze vaak in de box, daar valt ze immers in slaap en dan laat ik haar liggen ook) en dan hopen dat ze aan haar bedje went :)

Ik zal het zeker eens proberen om idd in t donker te voeden, misschien dat dat ook helpt!

@QB: En, loopt t goed met de ijsverkoop? ;)

@All: Vandaag is er een Lactatiekundige van t CB langsgeweest om verder te helpen met de bv. Heb er best veel aan gehad!
    Ik moet Yentle nu iig overdag zoveel mogelijk via de borst proberen te laten drinken, ookal heeft ze er in een keer niet genoeg aan (nog niet genoeg melk) dan moet ik gewoon als ze honger heeft weer aanleggen. Als ze na t drinken echt niet genoeg heeft (en dus gaat huilen) dan bijvoeden met de fles en nakolven.
    Verder kreeg ik als advies mee om Molitium te gebruiken, is officieel een 'medicijn' tegen misselijkheid, maar het heeft als bijwerking dat er Prolactine aangemaakt wordt en zo zou mn melkproductie dus beter moeten worden en t kan absoluut geen kwaad voor Yentle! :)
    En 's nachts moet ze voorlopig gewoon kunstvoeding krijgen, zodat ik aan mn rust toe kom en dat zij gewoon zeker weten haar buikje vol heeft en dan langer zou moeten doorslapen.

Zo, zijn jullie ook weer up to date ;)

Ik ga Yentle nu lekker in bad doen!

Slaap lekker allemaal :)

16. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Kristel, het begint zaterdag pas, hihi! Moet nog ff een vrieskist op de kop tikken... haha!

En wat fijn dat de lactatiekundige zo goed geholpen heeft!

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Zo, denk dat ik maar ga afsluiten. nog ff wat drinken en dan zo op bed... Trusten allemaal!

Xx

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Goeiemorgen! Rise and shine! :D

Belooft vandaag een lekker dagje te worden, niet zo warm als gister dus ga er vanmiddag maar met de kids op uit denk ik.

Xx

19. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Kristel, fijn dat je wat gehad hebt aan het bezoek van de lactatiekundige. Hopelijk gaat het snel een stuk beter!

QB, klinkt gezellig bij jou, heb de site gezien en het ziet er goed uit. Bij ons is er het zeeheldenweekend, vroeger noemde ze dat vestingdagen en toen kwamen er allemaal ouderwetse stoomlocomotieven etc. Nu gaat het vooral om de haven en de boten. Er is braderie en kermis, optredens. Vaak wel erg gezellig. Afsluiting met vuurwerk vanaf de punt van de haven op zondag avond. Even kijken hoe ik me voel, anders ga ik wel even kijken van het weekend.

Sinds mijn val heb ik geen voorweeen meer gehad, de kleine beweegt wel erg veel. En regelmatig harde buiken maar die doen geen pijn..... Lijkt wel of de rust in me buik is weder gekeerd. Ik moet donderdag (op mijn uitgerekende datum) weer naar de verloskundige. Ik heb zelf een beetje het gevoel dat het later gaat worden.... zelf het vermoeden dat de kleine niet wil komen en dat ik uiteindelijk ingeleid zal moeten worden pfff Haantje denkt dat de kleine dit weekend komt. We zullen zien, meer dan afwachten kunnen we toch niet. Voel me wat dat betreft wel een tijdbom haha.

20. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ha meiden,

Hoe is het met jullie?

Heb nog niet bijgelezen, maar wilde jullie even snel updaten over Liv! Liv is duidelijk een 'Kiss-kindje', haar nekwervels zaten flink vast! De therapeut was wel erg tevreden na de eerste behandeling en verwacht haar nog maar 1 keer te hoeven behandelen! :)

Na een onrustige dag gisteren, heeft ze vannacht heel goed geslapen en hebben we tot 10 uur uitgeslapen! JOEPIE! Mama is helemaal uitgerust! :D

Ze is nu op haar voedingskussen, rechtop, in slaap gevallen! Madame zit graag overeind ;) Hihi! Laat haar maar even lekker liggen..

Voeden is helaas nog wel een probleem, door krampjes van het niet kunnen poepen, wordt ze helemaal hysterisch tijdens de voeding :( Hopelijk krijgt ze het poepen snel door :D

Fijne dag allemaal!

xxx

Deel Deze Pagina