[Klachten] na je eisprong (deel 3) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

    QueenBee VIP lid

    9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Kippies!

    Vanaf vandaag worden alle topics met meer dan 1000 berichten gesloten, met het verzoek of we dan zelf een deel 2 wilden opstarten. Aangezien wij al een deel 2 hadden, heb ik maar een deel 3 geopend!

    De oude berichten blijven nog wel staan, je kan er alleen niet meer reageren. Dus tokken we hier weer verder over onze haantjes, kuikens, onszelf en natuurlijk voor diegenen waarvoor het van toepassing is klachten na je eisprong!

    Enne, goeiemorgen allemaal!

    Xx
     
  2. QueenBee

    QueenBee VIP lid

    9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Joehoei! Kippies! Hier!

    :D
     
  3. wendy1983

    wendy1983 VIP lid

    27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik ben er!!!
     
  4. QueenBee

    QueenBee VIP lid

    9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Was ff zoeken zeker? Ik zat vanmorgen ook eerst raar te kijken.. Maar we zijn er nog!
     
  5. wendy1983

    wendy1983 VIP lid

    27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee meiden ik kom net van de huisarts vandaan. Ik heb hem verteld hie ik over mijn werk denk en dat ik heel erg verdrietig wordt door het gezeik van mijn baas en collega's. Ik voel me net een klein kind ik ben daar totaal in tranen uitgebarsten.

    Normaal kunnen ze je medicijnen geven bij dit soort gevoelens/klacht. Ik ben namelijk niet mezelf ik maak me snel druk en ben minder enthousiast als anders. Omdat ik zwanger ben mag ik geen medicijnen en ben ik doorgestuurd naar een psycholoog. Ik kan om 14:00 uur al terecht omdat er iemand anders af had gebeld. pfff wat een ellende.

    Trouwens bij de sept. mama's is er ook niks aan daar is de ene miskraam na de andere. wat een ellende daar...Dan ga ik me nog drukker maken dus ik zal er maar ff afstand van nemen denk ik.
     
  6. Dagdromer

    Dagdromer Fanatiek lid

    29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Jippie, heb jullie gevonden!! :D Was even zoeken.

    Liena...je hebt nog net het laatste bericht in deel 2 getypt en ik zou zeggen gewoon even bellen als je bezorgd bent!!!

    Wendy..fijn dat je gelijk al terecht kunt. Hopelijk lucht het gesprek op.

    QB...heb ook eens op je site met foto's gekeken maar wat mooi zeg!!
     
  7. Pooh81

    Pooh81 Fanatiek lid

    3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    gevonden!!

    Liena, als je je zorgen maakt gewoon bellen!

    Wendy, wat goed dat je het aan gegeven hebt. Trots op je!
    Hopelijk heb je wat aan de gesprekken met de psych.
    Is ook niet niks wat er allemaal over je heen komt.
    dikke knuffel!
     
  8. QueenBee

    QueenBee VIP lid

    9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Wendy, jeetje das ook wat zeg.. kan me goed voorstellen dat je dan ff liever niet meeleest daar. Wat erg zeg... Moest je nu vandaag naar de psycholoog dan? Heb ik ook een tijdje gelopen toen ik in de clinch lag met mijn baas... ben daarna minder gaan werken, gaat nu dan ook stukken beter! Knuff voor jou!

    @Dag, daar waren we! :D Dankje voor je compliment! Heb je een reactie achtergelaten? Vind ik altijd leuk! Tis nu nog maar weinig wat erop staat, maar ben van plan gigantisch veel foto's te schiten en te plaatsen natuurlijk! Verslavende hobby... ;)

    @Pooh, hoooiiii!
     
  9. Daydreamy

    Daydreamy Fanatiek lid

    7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Hey Kippies!

    Jeetje alweer een deel 3! dat gaat snel met jullie zeg!
    Ben al eeuwen niet meer in het kippenhok geweest.. sorry :(
    Heb een druk jaar achter de rug zowel thuis als op het werk, dus is het me allemaal even ontgaan..

    @Liena, Juffie & Wen gefeliciteerd!
    zie dat jullie zwanger zijn van jullie 2e kuiken! leuk zeg! geniet ervan!

    @Liena, ik zou gewoon bellen hoor, als je je daar prettig bij voelt moet je dat gewoon doen, daar zijn ze voor :)

    @QB, mooie foto's! zal straks ff een berichtje achterlaten :)
    Leuke hobby in ieder geval!

    @Wen, ik hoop dat je wat aan het gesprek hebt, wat een gedoe op je werk zeg, sterkte daarmee.
    en als ik jou was zou ik idd maar even wegblijven bij de Sept. mama's, die verhalen maken je zorgen alleen maar groter.

    Hier gaat alles verder goed, Kevin doet het ontzettend goed, wordt wel heel erg ondeugend, maar dat heeft ook wel weer wat :p
    Eergister z'n laatste inenting gehad (volgende pas weer met 3 1/2 jaar :)) gelukkig niet veel last van gehad :)

    Liefs Sandra
     
  10. Juffie1984

    Juffie1984 VIP lid

    16 nov 2007
    10.986
    115
    63
    heey meiden,

    heb ons gevonden:D

    Wendy: goed dat je naar de ha gegaan bent meis! hoop dat een psycholoog iets voor je kan betekenen. Dikke knuf! lees ook nog niet bij de september mamas hoor. Vind het nu veel te spannend nog allemaal en kan ook niet goed tegen die nare berichten:(

    Day: Wat leuk dat je weer eens langskomt! Heb me regelmatig afgevraagd hoe het met jullie ging.

    Liena: en nog de vk gebeld?? Gewoon bellen hoor meis!

    Ik mag 9 feb al naar de vk! Had vanmiddag gebeld en moest natuurlijk de 1e dag van mijn menstruatie doorgeven. Heb wel gezegd dat ik een lange cyclus had maar dat maakte niets uit. Ze zei dat zien we dan op de echo wel. Volgens mij ben ik de 9e nog maar iets meer dan 7 wk maar hoop dat we al wel wat kunnen zien dan. Hartje gaat toch rond de 5 wk kloppen??

    ga nu nathan eerst even pap geven en dan kom ik zo weer even langs.

    xxx
     
  11. Daydreamy

    Daydreamy Fanatiek lid

    7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    @Juffie, zal proberen wat vaker langs te komen ;) en lief dat je regelmatig aan ons dacht :)
    Heb ook aan jullie gedacht (en heel soms hier meegelezen) maar niet de tijd gehad om te reageren.
    Maar leuk hoor dat je weer zwanger bent! :)

    @Wen, hoe is het vanmiddag gegaan?

    Liefs Sandra
     
  12. wendy1983

    wendy1983 VIP lid

    27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee meiden!
    Ik voel me een stuk beter dan vanmorgen. Ik heb een goed gesprek met de psychologe gehad. Was fijn. Vanmiddag belde mijn baas ook nog toevallig en gelukkig stond de wind goed ;) Hij was aardig en vrolijk. Al met al voel ik me dus een stuk beter nu.....
     
  13. Dagdromer

    Dagdromer Fanatiek lid

    29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Day...leuk dat je er weer bent! Gaat alles goed met Kevin?

    Liena...gebeld?

    Wendy..hoe was je gesprek. Hopelijk heb je je hart kunnen luchten.

    Miran, Linnie, Elise, Deli en alle andere kippies....hopelijk vinden jullie het nieuwe hokkie ook snel!

    Ik ga weer even braaf oefenen op de hometrainer. Tok morgen.

    O ja, morgen mag ik van de garagehouder een dagje een auto proberen of hij bevalt. Hopelijk kunnen we het dan over de prijs eens worden want ik vind hem zooooooo geweldig. Maar ja, we hebben even niet zo heel erg veel geld op de spaarrekening en wil niet alles opmaken. Maar ja, ben wel nu al "in love". Eindelijk een auto waar ik meer dan alleen een buggy of een kratje bier in kan vervoeren en een veilige auto voor als we een keer wat verder weg gaan. Ennehh er kunnen zeker meer kinders in dan 1 :D
     
  14. Daydreamy

    Daydreamy Fanatiek lid

    7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    @Wen, fijn om te horen dat het een goed gesprek was en dat je baas ook een wat beter humeur had!

    @Dag, met Kevin gaat het super, wordt een echte peuter nu :p (inclusief de streken ;) )
    Maar slapen en eten gaan heel goed, nooit een probleem geweest gelukkig :)
    Succes met je auto ;) hopelijk komen jullie tot een mooi prijsje :D
     
  15. Kristel86

    Kristel86 VIP lid

    4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey kipjes!

    @Wendy: Goed dat je t eruit gegooid hebt! Hoe is het bij de psycholoog gegaan? Hopelijk ben je er nu wat rustiger onder..

    @Day: *zwaai* Hoe gaat t met jou en met Kevin?

    @All: Wij zijn gisteravond voor t eerst sinds de geboorte van Yentle een avondje uit geweest! We izjn naar de film Avatar in 3D geweest, samen met schoonbroer en -zus. Het was echt geweldig!! Ik raad m iedereen aan :D
    Thuis is t wat minder gegaan, schoonouders kwamen oppassen, maar Yentle wilde niet slapen ;)
    Hopelijk zal dat een volgende keer beter gaan!

    Verder hebben we een nieuwe auto gekocht, een Kia Rio station. Ben er helemaal blij mee :D Binnen nu en 2 weken kunnen we m ophalen bij de dealer! Eindelijk een beetje ruimte in de auto, heerlijk :D
     
  16. Juffie1984

    Juffie1984 VIP lid

    16 nov 2007
    10.986
    115
    63
    wendy: fijn dat het een goed gesprek was.

    Dag: succes met fietsen! Enne hoop dat jullie een mooie prijs kunnen afspreken voor de auto!

    Day: Kevin wordt dus ook al lekker ondeugend?? nathan ook hoor. Het opvoeden is heir echt begonnen. Nathan kan ook heel boos zijn als hij iets niet mag, gaat dan gewoon stampvoeten:$

    meiden ik ga mijn bed in. Ben zo moe!

    Tot morgen

    xxx
     
  17. Kristel86

    Kristel86 VIP lid

    4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Nog even spammen trouwens:
    Ze kan al best goed zitten zelf zoals jullie zien :D
     
  18. Daydreamy

    Daydreamy Fanatiek lid

    7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    @Kristel, alles gaat goed hier :) met jullie ook?

    @Juffie, Ja lekker ondeugend idd en boos worden kan Kevin ook goed, dan gaat ie negeren of heel hard mopperen! hahaha zo schattig om te zien (ook al moet je je lach inhouden :p )

    Ik ga ff bankhangen en tv kijken.
    Fijne avond nog!

    Liefs Sandra
     
  19. QueenBee

    QueenBee VIP lid

    9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Kristel, wij zijn afgelopen zaterdag ook naar Avatar 3D geweest! Vond het verhaal niet zo sterk, maar door het 3D-idee was het idd een hele beleving! Op den duur was ik mijn bril aan het poetsen, zat een vuiltje op dacht ik... bleek gewoon in de film te zijn, haha!

    @Day, heej meis! Da's idd ff geleden! Fijn om te lezen dat alles goed gaat! Ja, is idd een erg leuke hobby hoor, dat fotograferen! Als het ff kan ben ik op pad met de camera.. gaat zelfs mee in de auto, haha!
     
  20. QueenBee

    QueenBee VIP lid

    9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Dat klinkt in elk geval positief Wen! Knuff voor jou!
     

Deel Deze Pagina