[Klachten] na je eisprong (deel 3) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    *komt heel voorzichtig om een hoekje kijken*

Halloooo!
    Hoe gaat het hier met iedereen?

Hier een rotperiode achter de rug en zit nog steeds in een rotperiode, maar daar vertel ik nog wel over..
    Ben veel nieuwsgieriger naar hoe het met jullie gaat, dus vertel! :)

@Miranda: Waauuuw wat een ontzettend goed nieuws! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en dat t zo goed gaat! :D Echt super! *doet een ontzettend uitbundig vreugedansje*

Hier gaat t (buiten de omstandigheden om) wel goed, Yentle ontwikkelt lekker snel en is echt een vrolijk meisje :)
    Ze kan sinds 2 weken heel goed staan al en trekt zich dan ook overal aan op (en ook echt binnen 2 sec) en ze doet ook al pogingen om met losse handjes te staan en stapjes te zetten, zo leuk om te zien!

Maargoed, zoals ik al zei, ben nieuwsgierig naar jullie, maar (begrijpelijk lijkt me :p) het is me toch echt te veel om ik weet niet hoeveel pagina's terug te lezen ;)

Dus, wie zijn er nog meer zwanger?
    Wij zijn er evt. al bevallen?
    Hoe verlopen de zwangerschappen?
    Hoe gaat t met alle kuikentjes?
    Kortom, vertel :D

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey meiden,

Kristel: wat leuk dat je er weer bent! Heb even de foto's in je album bekeken. wat een mooie foto's!

All: wij hebben een hele leuke dag gehad vandaag. Mijn schoonouders stonden in Friesland op een camping met wat familie. Wij zijn daar een dagje heen geweest. Nathan heeft echt genoten. Heerijk buiten gespeeld en in de binnenspeeltuin/ ballenbad. Slapen heeft hij bijna niet gedaan. Even 3 kwartier op het grote bed in de caravan. We zijn nu net thuis. vlak voor we thuis waren viel hij toch in de auto in slaap. Maar hij was echt super vrolijk dus dat was echt genieten:D

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Kristel welkom terug! Mooie foto's in je album!

4. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    zo ons eerste nachtje hebben we overleefd en mevrouw ook na een zware avond te hebben gehad en wat aanpassingen met voeding en kleding hebben we een heerlijke nacht gehad

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

melanina: had helemaal gemist dat jullie meisje thuis is:) Wat fijn zeg!! De eerste nacht is toch best spannend he?? Vond ik ook hoor!

Fijne dag allemaal

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Kristel welkom terug!

Melanina Fijn dat jullie meissie thuis is!!

Fijne dag allemaal!!

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Melanina: Ohh je bent bevallen!
    Van harte gefeliciteerd met je meisje Zoey :D Ik neem aan dat ze even in het ziekenhuis gelegen heeft nog aangezien je zegt dat ze nu thuis is?
    Iig heel fijn dat ze lekker bij jullie is nu, geniet ervan :D

@Juffie: Dankje! :)
    Lekker dagje gehad dus gister?
    Hehe, Nathan zal het wel zo leuk gevonden hebben dat slapen niet interessant meer was ;)

@All: Wat een weertje de laatste dagen he? Echt heerlijk :D
    Wij hebben net even lekker gewandeld en we zijn met Yentle in de speeltuin geweest; ze vond het geweldig! Vooral de wip zo met zn 3-tjes en samen met papa van de glijbaan was ook hartstikke leuk :)
    Nu gaan we barbecueen dus ik ben meteen weer weg ;)

Wat betreft de rotperiode; laat ik t maar vertellen..
    We weten sinds een tijdje dat mn moeder borstkanker heeft, kwaadaardig :(
    Ze wordt 3 juni geopereerd eraan (borstbesparend gelukkig!) en daarna zal ze sowieso ongeveer 16-30 bestralingen krijgen, maar waarschijnlijk ook eerst nog chemo, maar dat is nog even afwachten of ze chemo moet hebben.
    Aangezien ze niet in de buurt woont (min. 2 uur rijden) zijn we de afgelopen periode veel bij haar geweest en met de operatie zullen we er ook weer voor langere tijd zijn.. Het zal iig een zware periode worden nog..

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Oh wat erg Kristel:( Ik hoop voor jullie dat alle behandelingen aanslaan! Sterkte!

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Pfff Sterkte Kristel....

10. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    hallo allemaal.

melanina wat fijn dat je meissie weer thuis is geniet maar lekker van je tijd samen de tijd vliegt soms voorbij.

kristel wat een vreselijk berich heel veel sterkte voor jullie de komende periode.

all hoe gaat het verders met jullie allemaal genoten van het mooie weer??

hier wel alleen vandaag was een mindere dag veel jeuk door me zonne allergie ach ja als je in de zon wil zitten moet je er wat voor over hebben he.

ik zal even de link doorgeven van de foto wedstrijd van dylano.
    Prénatal fotowedstrijd dan typ je bij zoeken lekker spetteren in en dan zie je een foto van onze boef de fam naam van de foto is fam redert - aarts uit etten - leur.
    en ja ook hier kun je als het goed is elke dag stemmen dus hoop dat jullie me willen helpen om te stemmen ook wij gaan voor 1

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    penr: ik heb gestemd hoor!!

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Kristel, hier alles goed! Wat vervelend nieuws van je moeder :( ik weet uit ervaring hoe erg je geschrokken moet zijn en waar jullie doorheen moeten. Bij mijn moeder hebben ze 9 jaar geleden borstkanker ontdekt, bleh... Rotziekte. Heel veel sterkte voor jullie en als je van je af wilt kletsen, je weet me te vinden!

@ Juffie, fijn dat jullie gister zo genoten hebben! Altijd prettig als je kleintje zich vermaakt, dan hebben papa en mama ook een fijne dag!

@ All, hebben jullie een fijn weekend gehad? Lekker genoten van het weer? Bij ons waaide het vandaag behoorlijk! Wel jammer, anders had Wesley in het badje kunnen zitten. Maar goed, lang weekend weer gehad. Morgen moet ik weer werken, cursus... Niet zo'n zin helaas...

13. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    juffie bedank we gaan voor 1 en weet je kan elke dag stemmen. ow ja jullie moeten wel alle hartjes wit maken voor je je stem uit brengt thnx.

deli ja valt tegen he na zon lang weekend weer gaan werken en dan nog een cursus ook helemaal saai alleen maar luisteren of moet je zelf ook nog dingen doen??

14. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    weekend hier was top alleen niet veel buiten geweest want ja ik vind het nog ff eng om met Zoey in de tuin te zitten , maar morgen middag gaan we ff wandelen .
    Verder erg aan het genieten en gelukkig heeft ze vandaag een betere dag als gisteren dus meer voeding en tussen door ook nog aanleggen helpt echt.

Nu nog hopen dat me BV wat meer gaat worden want ik red het nu nog net maarja zal heus wel als zij meer gaat drinken eraan.

Zoey heeft het iig erg naar haar zin gehad vandaag en daar ben ik erg blij om

Nu ga ik slapen want ben moe en om half 12 moet ze weer eten en ik kolven .

groetjes

15. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    melanina wat fijn dat het vandaag weer beter ging dan gisteren die bv komt wel goed dat weet ik zeker gewoon heel veel drinken dan komt alles goed zei mijn kraamverzorgster ik kreeg dan van haar ook echt veel drinken terwijl ik nooit veel drink. maar geniet maar lekker van jullie kleine meid wel fijn dat ze nu thuis is.

16. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    dames ik ga nog even tv kijken en dan onder de wol tok jullie morgen allemaal weer fijne avond iedereen nog tot morgen.
    knuffff

17. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    als ik nog meer moet drinken ga ik de badkuip maar leeg drinken:p

Bekijk bijlage 73930
    mijn meisje gisteren

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Wat een schatje! **zucht**

19. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    zo mevrouw van het consultatie bureau is geweest en hebben een hoop info gekregen
    Heb gelijk gevraagd of ze er rekening mee houden dat mijn meisje een prenatuurtje en dus een andere groei/ontwikkelingscurve heeft.
    En daar gaan ze gelukkig rekening mee houden want ik wil niet elke keer horen dat ze achter loopt want dat is natuurlijk niet meer als logisch

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wat een schatje zeg!!

Deel Deze Pagina