[Klachten] na je eisprong (deel 3) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik ben er ook weer!

@Wendy: Rustig aan doen he :) Probeer het stofzuigen/dweilen aan haan of iemand anders over te laten, want dat is ook niet goed voor je bekken. Ik mocht (en kon) het op een gegeven moment ook niet meer en na de bevalling moest ik ook minstens 6 weken wachten ermee.

@Elise: Spannend dat jullie in Juli voor een tweede gaan! Nog maar een maandje wachten dus :D

@Dag: Jullie gaan er dus ook voor? Leuk!
    Kan me heel goed voorstellen dat je er een tijd over getwijfeld hebt, het is ook niet niks als je weet hoe het eventueel kan lopen nav een eerste zwangerschap. Hopelijk is het snel raak en zal de zwangerschap soepeler verlopen dan de eerste :)

@Mel: Fijn dat de bv zo goed gaat! Echt heel goed ook dat ze goed aan de borst drinkt :D Dat is hier niet gelukt, doordat Yentle al zo gewend was aan een flesje.. Heb je er iets speciaals voor gedaan of is het vanzelf zo gegaan?

@All: Wij zijn afgelopen 5 dagen bij mn moeder geweest, ze is woensdag geopereerd. De operatie is goed gegaan en er is maar 1 lymfeklier verwijderd, dus dat is hoopvol op dat t niet uitgezaaid is! Morgenavond gaan we weer die kant op en woensdag krijgen we de uitslag van de onderzoeken die ze op de tumor en de klier gedaan hebben en dan krijgen we als t goed is ook te horen of ze chemo nog moet krijgen. Duimen jullie dat t niet nodig is? :)

Verder erg genoten van t weer de afgelopen dagen en ik ben eindelijk weer eens naar de kapper geweest! (de laatste keer was toen ik nog zwanger was haha) Meteen een nieuwe coupe waar ik erg blij mee ben; ik heb een pony laten knippen :) (foto's staan op mn hyves)

Ik ga nu gauw verder met mn eten; tot snel!

2. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    in het ziekenhuis kreeg ze en de fles en me borst en sonde
    en we hebben steeds vaker borst geprobeerd enz
    en nu drinkt ze uit alle 2 flesje en borst en ze drinkt nu me borsten goed leeg

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hallo!!

Is mijn buik beter heb ik flinke hoofdpijn....tja hoort bij het ongesteld zijn denk ik dan maar....

Ga zo eens aan de poets. Joep zou dat vandaag eigenlijk doen hij was vrij vandaag...maar die heeft dus helemaal niks gedaan....lekker dan...

4. rosa08

rosa08 Niet meer actief

juffie rosalina krijgt nog steeds bv,ik ben wel bezig om het af te bouwen en uiteindelijk stoppen voordat de kleine er is.

hoe is het met nathan?

liefs rosa

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zo klaar! Dus nu lekker mijn "bankhangpak" aan en voor de buis!!!

Fijne avond allemaal!!

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    rosa: Met nathan gaat het prima hoor. er zit ook een behoorlijke kop op, haha:D Nathan weet heel goed wat hij wil en laat dat merken ook. Kan soms echt heel driftig worden maar dan zetten we hem op de trap om af te koelen en dan gaat het na een paar minuutjes wel weer. Verder is hij meestal heel vrolijk hoor!

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zit ook al in mijn bankhang outfit.
    er moet nu niemand meer langskomen want dan moet ik me weer omkleden:p

8. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Zooooo ben net terug van paardrijles. Heb aardig wat stofgehapt. Het clubterrein waar we lessen was erg droog. Je kon elkaar bijna niet zien. Dus ga nu een welverdiende douche nemen.

Fijne avond!!

9. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Meiden ik duik mijn bedje in. Ben zo moe van deze dag. Slaap lekker allemaal en tot morgen!

10. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Kristel, dikke knuffel voor jou meid! Sterkte, zal voor je duimen!!

Veermodus staat aan voor alle moeders to be, hoop het echt voor jullie meiden!

Miran, hoe is het met je?

Hier ook al wel wat kriebels voor een tweede.... maar we stellen het nog even uit....

Tok morgen weer! xxx

11. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey goedemorgen kippetjes

Hoe gaat het hier met iedereen? Zijn de zieke kippetjes inmiddels weer wat aan de beterende hand?

@ Dag, Spannend hoor weer een nieuwe banner. Hoop dat hij snel weer mag veranderen. Zou wel erg leuk zijn he? Ga voor je veren dat deze zwangerschap minder zwaar wordt dan toen met Stan. Alles goed met jullie mannetje? Wat heerlijk dat je weer hebt paard gereden. Heb het ook een klein poosje gedaan echt heerlijk:D.

@ Rosa, Spannend hoor de 20 weken echo. Ga voor je veren dat alles goed is. Kan me voorstellen dat je de borstvoeding nu af gaat bouwen, kun je nog even een poosje zonder en dan weer opnieuw...... Dus Rosa heeft ook wel een koppie?? Heerlijk he die eigenzinnige kids;).

@ Juffie, hoe is het nu met je temp? Was het idd je eisprong of toch van de blaas? Lekker zeg dat Nathan het zo goed doet en de meeste tijd zo vrolijk is. Zulke kids zie ik graag haha.

@ QB, veel plezier deze week. Heerlijk even bijkomen!!!

@ Yojo, mannen en het huishouden gaan niet altijd samen he hihi. Ik doe het ook wel eens zonder zin, mannen schijn het dan gewoon ook niet te hoeven doen. Lekker makkelijk.
    Verder alles goed bij jullie? Heb je je draai een beetje gevonden?

@ Kristel, spannend allemaal zeg. Ik ga zeker voor jou en je mams veren dat het verder goed is. Ik weet wat je doormaakt. Mijn mams heeft het ook gehad. Spannende tijden. Dikke knuffel.

@ Wendy, wat vervelend dat je BP hebt. Hoop dat de oefeningen genoeg doen en het niet erger wordt!!
    Hoe is het met je haantje? Is hij weer een beetje opgeknapt?

@ Melanina, je meissie doet het dus goed!! Gaaf hoor!! Geniet er lekker van. Hoe gaat het nu met haar darmpjes?

@ Mink, Lukt het allemaal nog een beetje? Hoe gaat het met Zoë? Vind je ht nu ook zwaarder worden?

De liggings echo leek goed. De kleine lag met het koppie naar beneden. Morgen moet ik voor het eerst naar het ziekenhuis. Spannend allemaal hoor nu. De tijd schiet op en ik vind het allemaal echt nog steeds doodeng. Morgen maar even over hebben denk ik. Wordt er thuis niet echt gezeliger op:).
    Meiden allemaal een dikke knuffel en kom mss nog wel even weer spieken....

Liena

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Liena, ja idd...voorheen deed Joep altijd alles want ja dan was ik er maar een paar dagen in de week. Maar sinds ik er woon doet ie niet veel meer. Aan de ene kant kan ik hem geen ongelijk geven hij werkt zes dagen in de week. Maar dan moet hij niet zeggen van Ow ik poets morgen wel want ben toch de hele dag vrij.... Poetsen is ook echt mijn hobby niet maar goed het moet toch gebeuren he.
    Ik vind steeds meer en meer mijn draai in Tilburg. Leer mensen kennen en de stad ook steeds beter. Het sporten gaat goed en vermaak me er wel. Al blijf ik de afstand naar huis nog steeds groot vinden....komt goed!

13. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Fijn dat je je draai een beetje kan vinden. De afstand went idd ook wel. Ik kwam ook 4/5 keer per week bij mijn ouders, want ik woonde er maar 500 meter vandaan. Maar sinds ik in Hensbroek woon is dat erg veranderd. Mis het soms nog wel, vooral de gezelligheid en even een ochtend koffie drinken;). Maar goed ik moet zeggen dat ik het hier ook prima naar mijn zin heb. Nu gaan we om de 2/3 weken een weekend en dat is ook leuk haha. Net of ga je op vakantie:D.

Ik kan me voorstellen dat je dan ook wel even baalt. Zou ik ook hebben hoor. Denk je dat alles schoon is als je thuis komt moet je nog zelf aan de slag;). Ach mannen;)..........

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Tja je kan ook niet zonder ze he....

Bleh mijn auto is weg voor keuring....ze belden net...twee nieuwe banden en een nieuwe veer....en dan nog de kosten van de beurt en het keuren erbij....

15. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Haha, nee alleen is ook maar alleen. Je moet het dan toch samen zien te doen he???

Balen dat je auto voor de keuring moest. Meestal is er wel het een en ander aan de hand en er zit vaak een kostenplaatje aan en dat is niet grappig. Hopen dat de kosten een beetje meevallen.....

Zo Thomas ligt lekker op bed, heb ik mooi even de tijd voor mezelf.
    Ga mss ook wel even liggen, kan nu mooi even;). Thomas slaapt tegenwoordig vaak 1 1/2 uur echt heerlijk:)

Tok snel........... Dikke knuffel

16. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hoi!!! en Doei!!!!

Ik ga zometeen Stan uit bed plukken en dan op de fiets naar opa en oma. Dan kan ik mooi de paardjes even verzorgen en kan Stan met opa en oma spelen.

Liena...fijn dat de echo al beter was. Ben benieuwd wat ze in het ziekenhuis weten te vertellen.

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Dankjullie! Gaat wel lukken! Tis heerlijk weer, regent nu een beetje, maar tis geen steek koud.

Zitten op Villapark De Panjevaart, tis hier erg mooi, mooie omgeving. Hebben vanmorgen in de bossen gewandeld.. erg lang.. btje verdwaald zeg maar, haha! Waren dik 2 uur onderweg! Kids in de bolderkar gelukkig...

Maar ´t internet is hier zooooooooooooooooooo langzaam... Jullie willen niet weten hoelang het duurde voor ik dit berichtje kon typen...

Xx

18. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Liena, fijn dat de echo beter was!

Ryan is aan het rondrennen in z'n loopstoel, helemaal trots dat ie dan is haha

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoi meiden,

kom alleen even zwaaien. heb nogal hoofdpijn. zo eerst maar eens eten en dan kom ik vanavond nog wel even kletsen!

Oh mijn temp is flink gezakt vandaag, hopenlijk gaat hij morgen weer omhoog. voor ongi zou het wel wat vroeg zijn;)

20. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hoi hoi

QB; hahaha jullie blij met de kar hahaha

Liena; Hier gaat alles goed, wel druk enzo maar daar doe ik nu niet zoveel aan. Zo even lekker douchen en relaxt op de bank :D
    Ik merk dat ik in gewicht minder aankom een kleinere buik hahaha beweeg nu veel meer natuurlijk. Fijn dat je mannetje zo lekker slaapt tussen de middag..

Juffie: hmm ben benieuwd naar je cyclus deze maand. Ga voor je veren.

Dag: spannend weer he, voelt weer hetzelfde als bij de 1e keer hahaha

yoyo: fijn dat jij je draai begint te vinden.

Mir: hoe gaat het nu bij jou? erg moe enzo...

Al ik ga naar beneden, krijgen hier dikke omweer bah!!

knuf voor iedereen

Deel Deze Pagina