[Klachten] na je eisprong (deel 3) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Mooi gesproken...tranen in mijn ogen. Nu ga ik echt lekker slapen! ;)

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey kippen!

Ben alweer eventjes niet geweest *schaam*
    Ben niet echt lekker geweest de laatste tijd, wat ik ook at of dronk ik kreeg ontzettende maagkrampen (lag bijna dubbel van de pijn) dus ik at/dronk op een gegeven moment bijna niet meer.. kortom, voelde me dus erg slecht ;)

@Liena: Ohh wat vreselijk.. :( Kan me voorstellen dat je nu ontzettend bang bent! *knuffel*
    Ik weet dat t meestal gewoon goed gaat dus ik ga ontzettend hard veren dat t bij jou ook t geval is.. Het kan toch ook zo zijn dat de placenta, naarmate de baarmoeder groter wordt, weer 'verhuisd'?

@Miranda: Whaaa, je bent zwanger!! En ook nog eens een mooie echo gehad gister? :D Gefeliciteerd meid!
    Ohhh ik veer me kapot voor je dat je volgende week (was volgende week he?) een superecho hebt met een prachtig knipperlichtje(= hartje ;))

@All: Ik kan niet alles gaan teruglezen, sorry.. Heb ik de energie niet voor..

Hier trouwens gisteren en vandaag getest.. Kon me niet inhouden, voel me namelijk precies hetzelfde als toen ik zwanger van yentle was..
    Doodmoe, dus ik slaap nu elk slaapje met Yentle mee sinds een paar dagen.. 's nachts kom ik heel moeilijk in slaap en word vaak wakker. Ik droom ontzéttend veel en heel vaag ook, heb heel erg last van opvliegers sinds gisteren.. En zo zijn er nog meer dingen, maar deze vielen wel erg op!
    Ik weet nog niet zeker of ik wel echt zwanger ben of dat ik t me verbeeld, maar ik heb wel streepjes op mn testen.. Weliswaar heel licht, maar ze zitten er en die van vandaag is alweer duidelijker dan die van gisteren :(

Ik geloof er helemaal niks van eerlijk gezegd, haha, omdat we maar 1x geklust hebben en dat 4 dagen voor mn eisprong.. Ik geloof er niks van dat ik daar zwanger van zou zijn! Je kan me gewoon niet wijsmaken dat t nu in de 1e ronde raak zou zijn :( (vorige ronde was oefenronde ;))
    Maarja, morgen weer een testje en dan weten we hopelijk meer :)

3. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mogguh!

Oeh spannend Kristel!

---

Heb niet teruggelezen.. solly..

Hoe gaat het verder? Hier alles goed, vandaag weer een dagje vrij, Jamie naar de PSZ en vanmiddag komt mijn vader langs, die is om 12u al vrij.

Hij heeft een nieuwe macrolens, die mag ik even uittesten en hij heeft mij een aanbod gedaan zondag.. Mijn pa is fotograaf, en heeft al naam opgebouwd, huwelijksreportages, modellen enzo (www.studio-photoinsite.nl), en nu wil hij zijn eigen boeltje op de kop gooien en met mij samen verder gaan...

Ben er nog niet uit, wilde eigenlijk eerst zelf naam gaan maken, maar het is misschien wel handig dat ik eerst samen met hem ga, en daarna zelf verder ga ofzo.. weet ik het..

Heb in ieder geval komende zondag mijn 1e opdracht, een model, heb er veel zin in, ben wel wat nerveus, hihi!

Xx

4. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey kippetjes

Bedankt voor jullie lieve reacties, dat doet een kippetje goed:).
    De rust is weer een beetje teruggekeerd hier gelukkig. Heb geen bloedverlies meer gehad, nu hopen dat dat zo blijft. Het probleem is ook niet zozeer de voorliggende placenta, maar meer de zwarte vlek die ze op de echo zagen in de buurt van de baarmoeder. Het zou kunnen zijn dat de baarmoeder op een gegeven moment de boel af gaat stoten omdat het bloed daar niet hoort:(. Nou ja, we blijven positief en gaan heel hard duimen draaien en zo weinig mogelijk tillen, voor zover dat kan met een kleine thuis;).

@ Juffie, lief dat je op internet hebt gekeken. Hoe is het bij jou op het moment? Nog steeds bloedverlies? Is het weer hetzelfde als toen met Nathan? Niet dat dat uitmaakt want het blijft zo ontzettend spannend. En ik was zo blij dat ik de 12 weken had gehad..........

@ Dagdromer, jullie ook al de griep? Zijn jullie ook zo verkouden? Dikke knuffel terug. Knappen jullie maar snel weer op!! Vervelend he als die kleintjes niet helemaal fit zijn, groot worden valt niet mee;).
    Hebben jullie een beetje kunnen slapen?

@ Miranda, ik blijf voor je veren hoor meis. Ik hoop dat de pendel helemaal gelijk gaat krijgen!!! En ik ben het helemaal met Wendy eens!!! Zo knap dat je ondanks al je eigen tegenslagen zo met ons blijft meeleven!! Dikke kippenknuffel! Heb je vannacht een beetje kunnen slapen?
    De humerigheid en moeheid herken ik wel hoor;), ben soms ook niet te genieten en daar is Thomas af en toe ook de dupe van, arm kind:).

@ Mink, hoe is het werken gegaan gisteravond? Je maakt behoorlijk lange dagen of niet? Hoe gaat het met Zoë? Wordt alweer een hele meid of niet? Nog maar even dan wordt ze alweer een jaar :D.
    Hoe is het deze cyclus gegaan met de buikpijn? Of heb je de eisprong nog niet gehad?

@ Wendy, wat een prachtige echo!!!! En wat een verschil zeg, 2 of 3D!!. Heb je erg last van de eerste kwaaltjes of valt het deze keer mee?

@ Daydreamer, wat leuk dat je ook weer van de party bent:D, volgens mij had ik dat nog helemaal niet gezegd:). Hoe gaat het met jullie mannetje? Is hij de boel al aan het afbreken?

@ Kristel, wat naar dat je zo'n last van je maag hebt. Heb je er nu medicijnen voor? Je zit dus weer op het wachtbankje? Spannend hoor, ik ga voor je veren, want dat zou toch mooi zijn zo meteen in de eerste ronde!!!!!! Alles goed met Yentle? Werkt het slaapmiddeltje met de speen nog steeds?

@ RRRRRIIIDDDDLLLLLLEEEEEEEEEEEEE, waar ben je meis???????? Heb je al een poosje gemist hier. Alles goed bij jullie?

@ Deli, hoe gaat het bij jullie meis? Is je haantje weer een beetje opgeknapt? Bevalt het weer nu zo op je eigen plekje?

@ Maria, hoe gaat het bij jou? Zag dat je banner ook alweer opschiet? Spannend hoor, VVVVVVVVVVEEEEEEEEEEERRRRRRRRR!!!!

Nou kippies, ik stop er eerst maar eens weer mee, ik heb hier een klein mannetje staan dat heel lief probeert om mijn aandacht te krijgen, ja en dan smelt ik ;).
    Kom nog wel weer spieken vandaag denk ik:D

Dikke knuffel Liena

5. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    goedemorgen
    bloedverlies hoeft niks te betekenen hoor had ik ook tot 3 maal toe soms zelfs met krampjes .
    komt ook omdat alles beter doorbloed raakt enz
    en ben nu toch bijna 21 weken zwanger
    Dus miranda en Juffie duim voor jullie
    en Liena probeer je zoveel mogelijk rustig te houden en natuurlijk duim ik ook voor jou dat alles goed blijft gaan iig tot de kleine levensvatbaar is .

6. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Melanina, ik probeer het idd rustig aan te doen, ben niet echt een stilzitter, maar goed, alles voor de kleine!!!

Jij hebt vandaag toch de 20weken echo? Heb ik je helemaal geen suc6 voor gewenst:):).
    Maar bij deze, heel veel suc6 vandaag!! Vind je het erg spannend? Ik ga ook voor jou veren dat alles goed is. Willen jullie weten wat het wordt?

7. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    dank je ja maak me neit druk om de geozndheid zit denk wel goed maar vind het wel erg spannend wat het gaat is

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Liena, meis, voor jou een hele dikke knuff! Rustig aan!

@Mel, veel suc6 vandaag met jullie echo!

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey!

@QB: Ohh wat spannend dat je zondag je eerste opdracht hebt! Ik zou ook helemaal nerveus zijn, maar het komt goed, je kan heel mooi fotograferen! :D

@Liena: De HA wilde me sterkere meds geven dan ik al had (heb vaker last van mn maag) maar omdat ik tussen mn eisprong en NOD in zat en er een kans was dat ik zwanger zou zijn durfde hij t niet aan. Maar t gaat alweer een stuk beter :) heb wel een afspraak binnenkort bij de MDL-arts om onderzoek te doen wat t nu precies is.. T zou namelijk een bacterie kunnen zijn of een maagzweer of iets anders, geen flauw idee.. We zullen zien :)
    Yentle heeft nu idd een grotere maat speen, vanaf 12 maanden, en t gaat super! Ook ligt ze nu in een slaapzak waarvan we de mouwsgaten dichtgemaakt hebben en ze slaapt nu binnen 5-10 minuten zonder gezeur :D meestal hoef ik maar 1x terug voor de speen en dan slaapt ze, echt een supervooruitgang dus! :D

Gaat t een beetje met je? Natuurlijk is t niet zomaar over, je zal wel heel erg ongerust blijven, maar is t wel ietsje minder nu..?

@All: Vanochtend weer getest en testje is weer wat duidelijker.. Zit nu ook op mn NOD en nog geen tekenen van een ongi.. Alleen was ie bij Yentle een stuk duidelijker op mn NOD, misschien latere innesteling ofzo als ik zwanger zou zijn?
    Ik ga er nog steeds vanuit dat het niks is en ik gewoon ongi word, maar t wordt wel heel spannend (en onwerkelijk) zo!
    Hou jullie op de hoogte :)

10. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Kristel, ja spannend he! Nu maar hopen dat het weer meezit zondag, anders stellen we het een weekje uit.. Dankje iig voor je compliment!

Spannend hoor, je hebt dus al wel posi testen? Uhm, streep is streep zegt 'men' toch altijd? En vandaag is je NOD? Je kan natuurlijk nog altijd dit weekend een test ertegenaan gooien, voor je eigen zekerheid en gemoedsrust! Hoewel ik denk dat dat niet meer nodig is hoor! ;)

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Meiden...

Bij mij is de bloeding dus doorgezet in n miskraam! Vannacht om 5 uur hevige buikpijn en helderrood bloed... stolsels en noem t maar op. Vanmorgen om half 7 kwam Chris thuis en die zag mijn gezicht en vroeg: nee???? Ik zeg: idd, ongesteld geworden! Hij zei: dit is niet leuk meer! Daar ben ik t helemaal mee eens. Heb even staan huilen en toen was t over. Tuurlijk heb ik n klote dag vandaag. Heb wel volgende week nog n echo om te kijken of alles weg is en 5 maart heb ik die kijkoperatie staan.
    Moet ik weer mn banner veranderen en mn tekst iets langer maken!

12. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Lieve Miranda, lees met tranen in mijn ogen je berichtje. Wat ontzettend vervelend dat het weer zo moest aflopen:(. Een hele dikke kippenknuffel voor jou!!!!! Hoop zo dat de gyn. je straks wat verder kan helpen, want dit is erg zwaar zo!!!!!!!

Groetjes Liena

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Miran............. jeetje meis.. Tis jullie zo gegund! Hoe oneerlijk kan het zijn.. Hopenlijk vindt de gyn een oorzaak hiervoor... voor nu vanaf deze kant van het beeldscherm een hele, hele dikke knuff...

14. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    ff snel een berichtje van mij (reageer vanmiddag wel meer)

@Miran: :( wat verschrikkelijk voor jullie! :( weet niet zo goed wat ik zeggen moet, maar wil jullie veel sterkte wensen en hopelijk kan de gyn jullie helpen *dikke knuf*

Liefs Sandra

15. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @miranda ik was alle berichtjes aan het bijlezen en kwam ineens jou banner tegen. schrok me kapot.
    nu lees ik wat er is gebeurt. meid de tranen staan in ogen wat vind ik dit klote voor jullie. hoop dat je snel weet waarom ze niet mogen blijven zitten bij je. en dan je daarna heeeeel snel een voldragen zwangerschap mag hebben. echt waar hoop het zo voor jullie!

@ all. met mij ging het niet zo goed. had al 3 dagen pijn in mn buik en mn bekken ja das gewoon ellende.
    nu ben ik gister na huis gegaan van mn werk omdat het gewoon niet lukte.
    vandaag verloskundige gebeld. moet volledig rust houden
    ook omdat ik nu al harde buiken heb gehad. wat dus erg vroeg is.
    hopelijk werkt de rust.
    eind deze maand ben ik wel klaar op mn werk helaas maar dacht ik blijf gewoon die halve dagen werken tot mn contract eindigt maar dat lukt dus niet.en mn man zegt ga gewoon rust houden
    is voor jezelf en de kleine beter dus doe het. want je werk gooit je toch ook gewoon op straat.

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Jeetje Miran ik heb er echt geen woorden voor! een hele dikke knuffel en ik denk aan je!

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dank jullie meiden!
    Weet je wat raar is... ik ben wel nog erg moe en nog steeds pijn in borsten. Zal wel met de dagen af gaan nemen denk ik!
    Ik schakel gewoon n knopje om denk ik want ik heb er geen traan meer om gelaten. Misschien vanavond als ik alleen in bed lig. Durfde vanmorgen ook niet meer alleen terug naar bed! Was zo gek... maar om nou om 5 uur al beneden te gaan zitten was ook niks!
    Gelukkig heb ik mn poetswerk voor vandaag afgebeld en houdt mn dochtertje die ziek thuis ligt mij bezig! We hebben net samen gebowld en getennist! Dadelijk doen we samen n dutje op de bank! Althans ikke slapen en zij de snoeptrommel leegplunderen (dat vertelde ze mij al)

18. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Miran; Ik heb gewoon kippenvel over mijn hele lijf heen lopen. Dit is toch werkelijkwaar niet te geloven!!! ik kan er gewoon boos van worden. Ik hoop dat ze heel snel een reden vinden, want dit is niet leuk meer meis. Een hele dikke knuffel...

Bubsie; doe maar rustig aan hoor. Je komt toch op straat te staan en dan kun je maar beter aan je eigen gezondheid denken. Stress is niet goed he, dus gewoon rust nemen.

Liena; ja ik werk wel veel, maar goed te doen hoor. Tja eigen bedrijf he, dan werkt dat zo hahahah
    Meissie ik ga duimen draaien, dat alles goed mag komen...

Wendy wat een mooie echo zeg!!!

Kristel, doe dan effe een test van clear blue, dan weet je het zeker..

Juffie; hoe is het nu bij jou?

All ik moet alweer afronden en werken, dus tot laters

19. maryam27

maryam27 Bekend lid

31 jan 2010
    531
    0
    0
    miran, veel beterschap meid, heel veel sterkte...ik vind het echt vervelend voor je.

ik voel me ook klote vandaag, ik heb gewoon een gevoel dat het niet raak is deze maand, dan doen mijn borsten pijn en tepels pijn, en nu vanochtend was het weer weg...ik voelde me echt teleurgesteld, en heb echt van die huilbuien constant. ook al zeg ik ik wil er niet mee bezig zijn. Maar met alles wat je voelt, ga je toch denken: zou het toch?? ...pffff...word moe van mezelf.

20. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Goedemorgen,
    Miran: wat erg meid, dikke knuffel. Je test was zo super duidelijk en een goede echo en dan gaat het nog opeens fout; daar snap je toch niks meer van?! Ik hoop dat de gyn een oorzaak kan vinden voor alle miskramen en dat het snel opgelost kan worden...
    Kristel: als je testen positief zijn ben je zwanger toch? Een streep verschijnt niet zomaar. Kan je een fotootje plaatsen? En wat fijn dat het zo goed gaat met slapen met Yentle!
    Wendy: die 3d echo is echt gaaf zeg! Worden die gewoon bij jou in de verloskundigenpraktijk gemaakt?
    Melanina: succes met de 20 weken echo vandaag! Spannend; ben heel benieuwd wat er in je buik zit, hihi!
    Bubsie: ik moest ook eerder stoppen met werken vanwege harde buiken en bekkenpijn. Ik vond het ook heel erg, maar jij en de kleine zijn nu het belangrijkste!
    Liena: dat is geen fijn nieuws zeg! Lukt het wel een beetje om rust te houden met Thomas? Hoe is het vannacht bij jullie gegaan?
    Juffie: hoe is het met jou? Nog bloedverlies of is het gestopt?
    QB: succes met je eerste opdracht!
    Maryam: ik herken het gevoel meis. Je wil er niet teveel mee bezig zijn, maar stiekem doe je dat toch. Ik had het gevoel dat iedereen in mijn omgeving maar zwanger werd en ik niet. Uiteindelijk heeft het maar 5 maanden geduurd, maar dat vond ik al heel lang. Maar toen het raak was heb ik een paar dagen voor de positieve test nog een potje zitten janken omdat ik het gevoel had ongi te worden... Ik kon het ook niet geloven dat de test positief was. Dus zoals ze hier zeggen: geen bloed geeft moed!
    All: Luca heeft gisteren slaapmiddel gekregen en de hele nacht doorgeslapen, echt een verademing. Ben zelf wel een aantal keer wakker geweest, maar dat komt door mijn snothoofd;)... Ik ben deze week nog ziek thuis, maar heb vanmiddag een belangrijk gesprek op werk, dus daar ga ik wel naartoe...

Deel Deze Pagina