Juffie meissie, wat erg ook voor jullie je mag ook zeker verdrietig zijn, het is toch een klap die je te verwerken krijgt sterkte meis... Wat een verdriet allemaal hopelijk zitten jullie snel weer op een gezonde rose of blauwe wolk!!!!!!!!
Jeeeeetje wat een rotberichten hier in t hok @Miranda: Ohh meid, wat vreselijk... En het zag er zo goed uit Hele dikke knuffel voor jou en ik hoop dat de gynaecoloog je verder kan helpen, want op deze manier verder gaan is niet goed.. *knuffel* @Juffie: Ohh meid, wat een verschrikkelijk nieuws Ik weet ook niet zo goed wat ik erop kan zeggen.. Kun je morgen thuis blijven van je werk? als t mogelijk is zou ik t wel doen hoor, even tijd voor jezelf en rustig aan doen voor zover dat kan.. Dit is niet niks en neem echt de tijd om t te proberen te verwerken.. Voor jou ook een hele dikke knuffel! @All: Nou.. na deze berichten hou ik mn mond maar eventjes over hoe t hier gaat, vind t namelijk niet eerlijk! Slaap lekker meiden (voor zover dat lukt bij sommigen) en ik kom gauw weer langs
Kristel jij hoeft je verhaal niet te laten meis dat zouden MIran en Juffie ook niet willen denk ik. Ik heb het in een ander topic al gelezen
ik wou gisteren ook ff niet mijn blije nieuws laten weten na al die nare berichten Gisteren me 20 weken gehad en alles ziet er op en top uit en ons eerste baby is een meisje !!! dus heb al leuke kleertjes gekocht haha
kristel: gewoon vertellen hoor!! Volgens mij ben je zwanger Melanina: Wow dat is goed nieuws! en een meisje, leuk zeg! Nu lekker roze shoppen dus. Ga nu werkren. nog geen krampen hier. Heb redelijk geslapen dus ga gewoon werken. Mijn collega is ziek en inval is neit zo makkelijk te regelen dus om ze zomaar ziek te melden vind ik dan ook niets..
juffie het is neit zomaar ziekmelden hoor en als het neit gaat gewoon ziekmelden hoor tis niet niks wat je door maakt
mink, dankjewel meid....er lief van je. En je hebt helemaal gelijk. Ik ga er nu ook anders er tegenaan kijken. hahahha komt ook wel goed schattie...hihi Juffie, meisje toch...maar ik hoor en zie ook vaak, dat het toch te vroeg kan zijn voor een echo toch? pas met 7 of 8 weken hoor je toch pas een hartje kloppen? Heel veel sterkte meid...en een dikke knuffel
all good morning!! Juffie; als jij je goed genoeg voelt, ga je toch wel werken, dus zal niet zeggen dat je thuis moet blijven hahaha Maar als je nou wel pijn krijgt, dan wel gaan he?? kristel:zwanger? Deli; hai alles oke? Liena; redt je het allemaal? anders wel hulp inschakelen he? Maryam: graag gedaan, alles vind zijn weg.. mel; super hoor!! had je ook een voorgevoel dat het een meisje zou worden? Mijn haan riep dat meteen, maar ik dacht echt een jongetje hahaha en ja hoor een meid!!! hahahha
Hey kippen! @Wendy: had t gezien ja @Juffie: Trek je t wel om te gaan werken...? Anders van t weekend maar flink rustig aan doen hoor, heb je wel even nodig! @Melanina: Gefeliciteerd met t feit dat jullie een meisje krijgen Had je dat gevoel zelf ook al? @All: Nou, het leek er idd op dat ik dus zwanger was. Had al 3 dagen positieve testen die elke dag wat duidelijker werden, maar de streepjes waren wel nog licht dus ik vertrouwde het al niet zo. Werden niet superveel duidelijker elke dag. Vandaag (1 dag overtijd) is de streep ineens weer lichter dan gister (streep zit er dus nog wel) en jullie weten dat ik dit wel vaker meegemaakt heb en toen een vmk kreeg. Het lijkt er dus op dat t weer niet goed zit en ik een dezer dagen 'gewoon ongesteld' zal worden.. Heb er nog geen tekenen van, had t gister al moeten worden (kan de klok erop gelijk zetten, weet precies wanneer mn eisprong geweest is), maar ik vertrouw t dus niet meer door die lichte test van vandaag..
Gefeliciteerd! lekker jurkjes shoppen Juffie...als jij het fijn vind om te werken....lekker doen. Maar net wat Mink zegt als je erg pijn krijgt of het toch niet ziet zitten, METEEN naar huis!! ***spreekt dit kippie streng toe** Misschien kan je op je werk wel even lekker je zinnen verzetten. Praat er wel over met haan of collega's want het is niet niks!! Je moet jezelf wel toelaten om verdrietig te zijn! Miran...hoe gaat het met jou vandaag? Ook nog een dikke knuffel!
Morgen Allemaal! @Liena: Hoe is het nu met je? Met ons gaat het goed, Kevin is inderdaad lekker bezig om het huis te verbouwen Gelukkig is binnenkort z'n speelzolder helemaal af en veilig (traphekjes etc), dan kan ie daar lekker ravotten @ Juffie: Jeetje meis... wat erg voor jullie heel veel sterkte! *dikke knuf* en net zoals Dagdromer zegt; je zelf wel toelaten om verdrietig te zijn. @ Kristel: mmm nog ff spannend dus! Heb je nu een ander soort test gebruikt dan de eerste keren? want ook per test kan het verschillen hoe donker de streepjes worden, ene test heeft meer hcg nodig dan de ander. Ik veer voor je! @ Melanina: Goed nieuws! en wat leuk, een meisje! haha je kon je (nu al) niet inhouden om lekker te gaan shoppen (had ik ook hoor! hahah) @ QB: Spannend! je eerste opdracht! leuk hoor als je van je hobby je werk kunt maken, lijkt me de ideale job @ Deli: Hoe is het met je? is de rust weer wedergekeerd? Hier gaat alles goed, ben wel erg moe, gelukkig is het bijna weekend Liefs Sandra
@Day: Zo, Kevin krijgt de hele zolder om op te spelen?? Luxe hoor Nee, heb elke keer dezelfde test gebruikt, dus daar ligt t niet aan.. Ik vind er zelf iig niks spannends meer aan en ben aan t wachten tot ik 'ongesteld' word (even tussen aanhalingstekends, want echt ongesteld is t al niet meer als je positieve testen gehad hebt)
Oh Kristel...das ook niet leuk. Maar misschien valt het nog mee?? Wil je geen moed aanpraten hoor maar de testen kunnen inderdaad wel eens verschillen. Ligt er ook aan wat je gedronken hebt en hoe vaak je geplast hebt en zo???
Hallo meiden... Juffie... meisje toch... wat erg voor je! Wij hadden samen zo'n goede hoop en nu moet jij dit ook nog allemaal meemaken?!!! Vind t rot voor je! Ik hoop dat we er samen snel bovenop krabbelen en we gaan er gewoon weer voor in de volgende ronde! Miskraam kan IEDEREEN overkomen! Mijn moeder had vóór mij en na mij n miskraam. Dikke knuffel meis! Liena.. hoe is het nu bij jouw meis? Alles nog goed? Ik hoop zo dat t bij jouw nu ook niet verkeerd gaat want dat zou pas echt erg zijn! Dikke knuffel meis! Kristel... je moet je niet inhouden als je goed nieuws hebt! Ik heb al eens gezegd dat ook al is het bij mij verkeerd gegaan daar kan jij toch niks aan doen en jij wil t goede nieuws net zo goed vertellen als ik. Houdt je niet in alsjeblieft maar vertel gewoon je vreugde. Jammer en erg rot voor je als bij jouw nu ook weer die miskramen gaan beginnen!!! Ook jij n dikke knuffel! Melanine... kei leuk man!!!... n meisje!!! Veel jurkjes/legginkjes/overgooiertjes noem t maar op en vooral ROSE! Ik ben helemaal happy voor je! Geniet er lekker van en ga nu maar voor n mooie naam zoeken! All... bedankt voor t medeleven hier! En alle digiknuffels die ik gekregen heb. Jullie zijn kei toffe meiden en ik hou van jullie allemaal! Hier gaat t weer wat beter... gisteren was ik stikchagrijnig en ontzettend boos/kwaad/teleurgesteld. Niemand hier in huis kon iets goed doen en ik heb me maar veel afzijdig gehouden hier in huis. Zo kwam ik thuis... Didier merkte dat ik chagrijnig was en vroeg of ik iets rustgevends wou drinken... ik zeg laat maar ik hoef niks! Chris moest ik om half 5 nog uit zn bed trekken en dat ging ook niet lief maar kei chagrijnig! Gisteravond wou ik ook niet tegen hem aanzitten op de bank maar alleen op de andere bank (doen wij nooit... we zitten altijd tegen elkaar aan), hij had dus al in de gaten dat er iets was met me. Om 21.00 uur moest ie werken en kreeg ik n kus... ik zeg:sorry voor mn gechagrijn. Hij zei: t is al goed! Ik weet waar t door komt! Toen heb ik tot n uur of 23.00 n film liggen kijken in bed en ben toen gelijk in slaap gevallen. Weinig tijd gehad om er veel bij stil te staan! Nu.... gaat t weer wat beter. Vind wel dat mn ongi/bloed erg sterk ruikt en dus stinkt. Nu rook t nooit niet fris maar dit is n andere geur! Misschien stom dat ik t zeg maar t viel me op! NOgmaals allemaal.... BEDANKT!!!!
@ Kristel: Jaja, we verwennen em lekker wel handig hoor, zo hebben we beneden ook niet zoveel speelgoed en we wisten ook niet echt wat me met de zolder aanmoesten, dus dan maar zo
Ow meiden hier is het spannend....Wij hebben waarschijnlijk een andere auto gekocht. Morgen komt de auto en wordt hij gekeurd als hij goed gekeurd wordt doen we het. ff duimen dus Pff vandaag super misselijk....vanmorgen ook voor de eerste keer overgegeven. Dat was lang geleden. Laatste keer was toen ik 35 weken zwanger was van Jesse
Spannend Wen! ik duim hard voor jullie En vervelend die misselijkheid, kun je je zo beroerd van voelen, hopelijk voel je je snel wat beter
wendy; bah misselijkheid en overgeven, dat is idd naar. Ik hoop dat het snel weer over is. weet je al wanneer je het je baas gaat vertellen? day; dat is toch een heerlijke luxe. Wij wonen ruim genoeg, dus speelgoed kan prima beneden staan. Wij gaan de zolder verbouwen tot kantoorruimte.. maar wel lekker zoveel ruimte Mir; je hebt helemaal gelijk. Het kan iedereen overkomen. Toch blijft het een nare situatie. Zeker als je het zo vaak overkomt, zoals bij jullie. Het is mij nog nooit overkomen en ik realiseer mij gewoon, dat het wel kan gebeuren, maar in jullie situatie is het geen toeval meer! Echt ik hoop dat ze snel de reden kunnen achterhalen... Mieden ik ben moe!!! drukke week gehad en vervolgens begint haan vanmorgen om 6.00 uur te vragen wanneer ik de was ga doen aaaaaaaaaaaaaggggggggggg ik boos natuurlijk :x Maar goed ik ga de was wel even wegwerken, want dit is ook niks. vanmiddag visite
Pfff moet hier toch echt weer eens vaker komen....gebeurd zoveel.... Komt omdat ik nu ff helemaal niet in dit cirkeltje zit.... Maar ben nog wel helemaal in love! Gaan binnenkort samenwonen! De problemen met Barry zijn ook bijna opgelost!! Hoe gaat het met jullie allemaal lieve kippetjes??