[Klachten] na je eisprong (deel 3) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rosa08

rosa08 Niet meer actief

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    roas: wat een leuke foto!! Mooi meisje hoor.

miran: ik heb nog wel flink wat bloedverlies. gisteren ook wat stolseltjes nu niet meer. wel nog wat kramp af en toe. Voel me verder nogal emo en kan weinig hebben. Hoop dat het bloeden snel over is en de hormonen uit mijn lijf zijn voel me nu nog echt niet fijn. Wil me gewoon weer lekker voelen.

3. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heej!

Kom alleen ff langs om jullie een fijn weekend te wensen!
    Denk dat ik morgenavond nog wel ff weer langskom!

Knuffel voor iedereen!

Xx

Oh en Juffie en Miran, voor jullie nog ff weer een xtra dikke knuffel..

4. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi kippies,
    Juffie: denk goed aan jezelf en geef jezelf de ruimte om verdrietig te zijn. Geniet lekker met Nathan en haan van jullie lange weekend!
    Miran: sta het jezelf toe om even voor jezelf te kiezen nu en laat de boel maar even lekker de boel! Dikke knuf!
    Yoyo: leuk om van je te horen en wat leuk dat je gaat samenwonen! Spannend weer!
    QB: jij ook een heel fijn weekend!
    All: Luca heeft ontzettende last van tandjes en het eind is nog niet in zicht vrees ik. Vooral 's nachts erge huilbuien, dus wij hebben het wel een beetje zwaar nu... Gisteren is hij voor het eerst een hele dag naar het kdv geweest en dat is goed gegaan. Wel maar een uurtje geslapen, maar dat komt wel. Hij was erg vrolijk geweest en had goed gegeten en gedronken.

5. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Goede middag!!

Juffie; ik hoop dat het inmiddels beter gaat en dat je minder vloeid. Het is ook allemaal best heftig wat er weer met je gebeurd. Ik hoop dat je je snel weer de oude voelt.

Mir; wij hopen met je mee dat er iets uitkomt, maar dan wel iets wat verholpen kan worden. Tja neem ook tijd voor jezelf, jezelf voorbij rennen komt ook niks goeds van (zegt een ervaringsdeskundige hahaha)

Rosa; wat een mooi meisje zeg!! en natuurlijk nog gefeliciteerd met het goede nieuws. Wat snel zeg!! :)

elise1982; Luca heeft last van zijn tandjes, das minder zeg! Daar heb je wel wat voor Toch? Zoe heeft er nu ook een kies bij en heeft daar ook wel even last van gehad. Niet leuk. Wel fijn dat het zo goed is gegaan bij het Kdv

QB; alvast veel succes met de fotoshoot :) ben benieuwd hoe de foto's worden...

We hebben vandaag gezellig met z'n drietjes geshopt. Haan weer nieuwe schoenen en voor Zoe alvast een jasje voor volgend jaar winter. Nu echt goedkoop en zo leuk. Normaal was deze 60 euries en nu 17. Mijn vriendin haar dochter is precies een jaar ouder, dus erg handig kwa maat hahaha

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Elise: wat vervelend dat Luca zo;n last van zijn tandjes heeft. Anders voor de nacht een zetpilletje geven??

QB: jij ook een fijn weekend!

Mink: leuk shoppen:D En 17 euro is niet veel voor een winterjasje zeg..

nou nog steeds behoorlijk wat kramp hier. Verder net wel een behoorlijk stolsel verloren. Weet niet of het nou het vruchtzakje al was. Komt in iedergeval goed los. das wel fijn. dan kan de vk dinsdag zien of alles schoon is en kunnen we hopenlijk snel weer voor een brusje gaan!
    Morgen komen mijn ouders gezellig en blijven ook eten.

Sorry voor het ego gepraat weer:)

xxx

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Rosa... wat n plaatje zeg! Ze is heel knap!

Juffie... bij mij zijn de stolsels n donderdag goed eruit gekomen. Gisteren al n stuk minder en vandaag is het weer bruin oudbloed.
    Ben benieuwd wat de vk donderdag weet te zeggen!
    Ik heb nergens last van als alleen nog moe. Verders idd mn sjaggie (hormonen die dus nog van slag zijn). Lichamelijk gaan we gewoon verder maar geestelijk zit ik nog wat in de knoop!

All... vanmiddag met de oudste zoon hier in huis en met mn dochtertje boodschappen wezen doen. Had goede hulp aan mn (stief)zoon. Hij heeft eigenlijk alles gesjouwd en gedragen. Zit ie gelukkig ns n keer niet achter die rotpc.
    Verders heb ik vanmiddag geen last gehad van de kinders. Nu wel want ze zitten te spelen op de plaats en kunnen eigenlijk niks! Maar ik wil dat ze nog even gewoon frisse neus halen... ze kunnen heel de avond nog binnen hangen en tv kijken of computeren!
    Vooral die van 13 moeten we echt naar buiten schoppen!!! Gelukkig is chris t met me eens daarin... die vind dat zelf ook zo. "Naar buiten jij... je hangt altijd maar achter die verdomde computer. Tot 19.00 uur wil ik je niet binnen zien!" zegt Chris dan.
    Ik ga ze nu maar binnen halen want ze zijn met de bal alles aan t vernielen... nu is mn plaats ook niet echt netjes hoor... je kunt zien dat hier vooral jongens wonen!!! Fietsen die over de plaats verspreid liggen! Ballen waar je zo over kunt struikelen. Skateboarden vind je overal. Houten planken om hutten te maken zie je over t gras verspreid liggen. Dat ik ooit wel ns denk bij mezelf: "wat moeten die mensen op de flatjes wel niet denken over onze plaats". In de zomer ruim ik alles wel iedere dag aan de kant maar in de winter doe ik t niet.

Ik ga nog even spelletje spelen en kom strakkies weer tokken!

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Meiden ik heb alles bij gelezen maar ben ff te moe om te reageren. Maar ik wilde ff zeggen dat we een andere auto hebben. ;)

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Wendy... wat voor soort auto was t ook alweer? Sorry meis, de afgelopen dagen heb ik alleen maar veel aan mn eigen gedacht en niet zo zeer aan andere om me heen! Het is me dus echt ontschoten!

All... heb n beslissing genomen waar ik nog niet voor de volle 100% achter sta maar misschien komt dat nog wel.
    Ik heb me bedacht... STEL dat ze niks vinden in mn bloed en met de kijkoperatie... dan ga ik weer terug aan de pil want ik kan t niet meer... al die miskramen maken mij geen beter persoon! ALS ze wel wat vinden en ze kunnen t oplossen dmv medicijnen of iets dergelijks dan wil ik t nog n kans geven!!!
    Maar ik kan en wil mij nu op dit moment er nog niet bij neerleggen dat t bij deze kinderen blijft!
    KAN T GEWOONWEG NOG NIET!!!!!

Ik ga de pc uitzetten en lekker tegen Chris aan op de bank kruipen... morgen drukke dag want bij mn moeder op de badminton hebben ze open dag om spelers binnen te halen. Dus mogen mijn zus, nichtje, neefje, mijn 2 zoontjes en ikke mee badmintonnen met ons mam. Het is spel is zo gemaakt als n soort handicap. Bij 1 baan krijg je ooglapjes op... bij de andere baan moet je met n tennisbal badmintonnen en weer een andere baan zie je niks want ipv net heb je n laken hangen!!! Heel grappig en best wel leuk!
    Dus ik ga tegen mn neefje en nichtje badmintonnen of misschien wel tegen mn eigenste kindjes. Of erger nog... tegen mn moeder!!!!
    hahahahahaha heb er wel zin in alhoewel ik geen conditie meer heb. Ik zal laten zien dat ik t nog kan!
    Dus morgen ben ik er niet dames! Even ontspanning na deze indrukwekkende dagen!

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Miran Dikke knuffel. Je hebt gelukkig nog even om na te denken.
    Ik zal ff een foto zoeken van de auto.

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Voorkant

12. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    achterkant

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Meiden ik ga lekker slapen tot morgen
    xxx

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey kipjes,

@Miran en Juffie: Hoe gaat t met jullie? Kunnen jullie een beetje rust vinden..?

@Liena: Hoe gaat t met jou en de beeb?

@All: Hier gaat t zoals verwacht.. De testen werden maar heel langzaam duidelijker, net zoals 2 van mn 3 eerdere vmk's, en vanavond ben ik al wat bloed verloren.. Ookal had ik t verwacht door de testen, toch doet t pijn emotioneel.. Had gehoopt dat t nu misschien wel een keer in 1x goed zou gaan, maar helaas :(

Ik had voor 2 maart al een afspraak bij de gyn staan voor mn cyclusklachten, maar t zal dus ook weer hierover gaan ben ik bang aangezien t nu de 4e x is...

Sorry voor mn ego, maar ik voel me ff niet goed..
    ga ook meteen slapen nu!

Fijne avond allemaal :)

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Kristel wat erg. Sterkte en een dikke knuffel

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen....

Wendy... n hele mooie auto hoor! Hij ziet er ook helemaal perfect uit. Volgens mij ook nog niet echt oud.
    Dank je voor de knuffels meis... ik ben er weer zover als bovenop. Ik bloed al sinds gisteren niet meer... heb maar 2 dagen gevloeid. Gisteren was t bruin en nu niks meer!

All... mijn dochtertje is gisteravond tot 2x toe naar beneden komen huilen omdat ze pijn had aan haar oortje. Ze heeft koorts, althans bloedheet, haar oor doet pijn en ze is snotverkouden. Ze zegt steeds: ik mis papa Johan (haar biologische vader). Ik hou kei veel van papa die boven in bed ligt, daar houd ik gewoon heel veel van! (dat is dus Chris) en van mij hield ze onvoorwaardelijk veel. Zo zielig en zoooooo lief dat ze dat zei. Mijn hart brak. Ik loop al 3 dagen te chagrijnen in huis en dan zegt ze dit tegen mij... jaaaa sorry maar daar kan ik dan niet tegen. Ze is gewoon n heel lief meisje!!!! Ik zeg: mama houdt ook onvoorwaardelijk van jou. Aaaaaaaaaaaaaaaaaah ik ben verliefd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden,

wendy: mooie auto!!

Kristel: he wat naar. sterkte:(

miranda: wat lief!!

all: hier nog steeds kramp en behoorlijk veel bloedverlies met stolsels:( vraag me af hoe lang het duurt voor het wat minder gaat worden. heb nu al vanaf vrijdag helder rood verlies met stolsels :)
    Zit ook weer op mijn gewicht van voor Nathan. Woog vanmorgen net 60 kg, is met mijn lengte van 178 niet echt veel. kortom lichamelijk nog niet super. Gelukkig morgen nog een dagje vrij en als het morgen niet beter is meld ik me voor dinsdag ziek.

Fijne dag allemaal!

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... dat is verschillend denk ik... met de vorige mk leek t op n gewone (wat normaal is) ongesteldheid. En nu heb ik 1 dag hevig gevloeid, 2e dag was al n heel stuk minder en dag 3 had ik weer n inlegkruisje in en was t n paar druppels bruinbloed. Dag 4 is t helemaal weg... vannacht niks gevloeid dus ik heb weer n inlegkruisje in! Ben benieuwd wat de vk donderdag weet te zeggen! Als jij dinsdag nog zo hevig vloeit zal ze niet eens kijken denk ik die vk... dat is toch niet prettig voor je eigen ook niet?!!
    Hoe gaat t geestelijk nu met je??? Bij mij gaat t iedere dag ietsje beter.
    Dikke knuffel voor je meis!

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Kristel... t is verschrikkelijk om weer iedere keer positief te testen en paar dagen later komt je ongesteldheid... ik kan er nu over meepraten... t is deprimerend/hartverscheurend. Dikke knuffel voor jou meis!

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen..

@Miran: Ahh wat ontzettend lief dat ze dat zei, logisch dat je helemaal verliefd bent :) Heeft ze oorontsteking oid dat ze zo'n oorpijn heeft?
    Ja deprimerend is het zeker.. Al moet ik zeggen (hoe krom t misschien t ook klinkt) dat t elke keer steeds minder wordt zeg maar.. Ik had nu al zoiets van 'joh, t zal ook eens wel meteen goed gaan'. Misschien vreemd, maar ik wil mezelf niet meer hechten zeg maar, pas als het langer dan 5/6 weken duurt, dan durf ik me pas te hechten aan dat ik zwanger ben.. Snap je t een beetje?

@Juffie: Het kan wel een week duren.. Bij de eerste keer bij mij duurde het ook bijna een week met veel stolsels ed, was écht niet leuk.. Je wilt gewoon dat t gauw 'weg' is zeg maar, zodat je het af kan sluiten.. Toch? Nu blijf je er maar mee geconfronteerd worden :(

@All: Heb trouwens met haantje gepraat gisteravond.. Ik merk dat t toch wel weer veel impact heeft allemaal, het zwanger proberen te worden en dat t dan weer zo moet gaan.. Ik kan het niet aan om weer zo'n moeilijke periode mee te maken zoals 1,5 jaar geleden.. Niet in zo'n korte tijd binnen 2 jaar..
    Eindelijk is de rust er sinds een paar maanden en dan zou t weer zo moeten gaan.. Nee, dat trek ik gewoon niet. Ben ook bang dat ik daardoor Yentle uit t oog verlies oid en dat wil ik absoluut niet!
    We zijn er dus over uit dat we onze wens voor een 2e kindje een tijdje uitstellen.... (weet niet hoe lang precies, maar ik denk minstens een half jaar)
    Eerst wat langere tijd rust en evt uit laten zoeken hoe of wat als t kan en ondertussen gewoon lekker van Yentle genieten :)
    T is aan de ene kant erg jammer, maar ik denk dat t beter is voor ons alledrie.. :)

Ik ben er meteen vandoor.. Moet strijken, de was afmaken en inpakken! We gaan morgen namelijk een midweekje weg met zn 3tjes, naar Landal Greenparks in Lauwersoog :) We hebben daar een heel luxe huisje met zonnebank, sauna, bubbelbad etc :D Was een lastminute, heel goedkoop, heb er heel erg zin in! :D

Fijne dag allemaal :)

Deel Deze Pagina