Kristel... ik denk idd dat ze oorontsteking heeft! Ik heb al n paracetamol junior gegeven maar ze blijft heet! Ik volg je helemaal hoor meis.. ik had bij die andere 2 ook niet zo moeilijk maar deze van 6 weken hield me toch langer bezig dan ik verwacht had. Hetzelfde eigenlijk als met die curretage... alleen stoot mn lichaam t nu zelf af. Sommige zeggen wel... dan zit t al niet goed in de eicelverdeling. Andere zeggen... meis dan is er iets niet goed met t kindje. Allemaal heel lief hoor en zo denk ik er diep van binnen ook over maar dat is niet wat ik horen wil!!!! Het is gewoon K*T!!! Vooral keer op keer. Ik snapte jouw in t begin nier waarom jij je dit allemaal aan deed. Nu snap ik helemaal wat er door je hoofd heeft gespeeld al die tijd. Als je t niet zelf meemaakt weet je ook niet echt wat er in n mens om kan gaan. Ik heb voor mijn eigen ook al n halve keuze gemaakt maar sta er nog niet helemaal achter hoor! Het is heel moeilijk om die keuze te moeten maken terwijl je t anders had gewild. Maar iedereen gaat er aan onder door... zowel kinders als chris en ikke! Fijne vakantie meid en geniet nog even van elkaar en probeer dit even n paar dagen los te laten! Geniet lekker van die kleine meid! Ze is nog zoooooo klein! Dikke knuffel meis
miran en kristel: het lijkt mij echt heel heftig wat jullie allebei meemaken. steeds even blij en dan weer mis Vind het nu al moeilijk Maar goed ben ook positief hoor, we gaan als het vloeien over is er gewoon weer voor! kristel: snap dat je de wens voor een tweede ngo even uitsteld. Eerst nog lekker genieten van Yentle, die is ook nog klein! En wat lekker zeg even op vakantie. Wij gaan in maart een lang weekendje naar Centerparcs. tel nu al af Zo ga hier de boel maar eens opruimen. er lijkt hier wel een bom ontploft. nathans speelgoed ligt echt overal
goede morgen. Hier een misselijk kipje. Ben gisteren uiteten geweest en heb het idee dat er iets niet goed zat. Vannacht ook buikpijn bah!! Kristel; misschien wel goed om even uit te stellen en eerst te overleggen met de gyn wat dit nou kan zijn? Ik kan me herinneren dat een gyn ooit tegen jou had gezegt dat je toen destijds nooit zwanger was geweest, maar dat je wel positieve testen had gehad, dat is toch al raar... Hoe zit het eigenlijk met je B12 moet je dat altijd blijven doen? Mir; dikke knuffel en wat een schatje is je dochter zeg!! Juffie; gewoon je gevoel volgen en als jij je niet lekker voelt, dan maar even tijd voor jezelf nemen. Dikke knuffel Wendy; Mooie auto zeg !! gewoon een dikke vette audi... Hoe is het verder met iedereen???
@Miran: Ja, als het wat langer duurt en je testen zijn duidelijk heb je automatisch meer hoop waardoor je je meer gaat hechten en toch al 'stiekem' plannen hebt over hoe het zal gaan met dat kindje erbij.. Je gaat t al een beetje inbeelden zeg maar en dat maakt t moeilijker.. Zulke opmerkingen maken t idd niet makkelijker... Ok, het is waarschijnlijk wel zo dat er dan idd iets niet goed zit bij t kindje, maar dat wil je gewoon niet horen.. Ik heb ook vaak opmerkingen gekregen als 'joh, je bent nog jong, komt vanzelf wel' of 'ach, je kan tenminste zwanger worden, dat kan niet iedereen zeggen', maarja daar heb je gewoon niks aan en t komt heel hard over, alsof het niets voorstelt is en je je er niet zoveel van moet aantrekken ofzo Maar het stelt heel veel voor! Zodra je een positieve test hebt is het kindje in gedachten al geboren en dat beseffen veel mensen zich gewoon niet, helaas.. Ik hoop gewoon heel erg voor je dat er wat gedaan kan worden, want dit keer op keer meemaken maakt je kapot van binnen. maar de keuze maken om er maar mee te stoppen? Nee, daar geloof ik niet in dat een vrouw daar voor 100% achter kan staan. Ik heb zelf ook al eens gezegd: 'voor mijn part moet t nog 10x fout gaan, als ik weet dat t de 11e x goed gaat heb ik dat er voor over' En ik heb t idee dat jij er ook zo over denkt..? Vrouwen zijn sterk hoor (jij dus ook) vergeet dat niet @Juffie: Waarom een '' erachter..? natuurlijk is het erg wat je meemaakt nu! Of het nu de 1e keer is of de 5e keer, het is gewoon erg en moeilijk.. Ik hoop dat het iig snel weer raak is en dat t dan goed mag blijven gaan. Toen t bij mij de eerste keer fout ging wilde ik nóg grager zwanger worden, gewoon omdat ik toen wist wat ik miste.. Succes met opruimen, hopelijk laat Nathan het daarna ook een beetje netjes @Mink: Nou, die gyn zei niet zozeer dat ik nooit zwanger was geweest, hij zei dat t hem sterk leek dat ik ooit zwanger was geweest en al helemaal 3x achter elkaar.. Hij zegt dat dat onmogelijk is.. (Ik zie t anders vaak genoeg hier op t forum en heb t zelf dus ook meegemaakt dus t is absoluut niet onmogelijk!!) Ik weet zelf hoe het zit en wat 1 zo'n gyn dan zegt dat interesseert me niet zoveel.. Hiij zei dat op basis van dat t dus in de 3e ronde al raak was en 3x achter elkaar.. Hij wist dus helemaal niks! Hij zei namelijk ook dat miskramen voor de 11 weken niet bestaan, nee, wat zijn het dan?? Het is gewoon een rare vent en ik wil daar nooit meer heen.. B12 moet ik idd blijven spuiten, mn hele leven. Sinds kort doet mn man het thuis dus ik hoef er gelukkig niet meer voor naar de HA. Ik prik nu ook op gevoel, want ik merk soms dat mn klachten eerder terugkomen dan dat ik een injectie zou krijgen, dus nu is t ongeveer om de 1,5/1 week en dat gaat goed! He bah, balen dat je zo misselijk bent.. Waar ben je uit eten geweest? Hoop niet dat t aan t eten lag (maar aan iets anders )
Hier niet veel te melden meiden alles goed alleen een beetje moe. Wij gaan nu ff koffie drinken bij mijn schoonouders.
Kristel... je hebt helemaal gelijk hoor... Ik kan idd niet stoppen, blijf moed houden dat t eens goed moet komen! Hoe gek en raar klinkt dit? Ik heb er dus heel veel voor over MAAR ik wil niet aan IVF of IUI beginnen. Op de natuurlijke manier... met n hele kleine beetje hulp van de medici (medicijnen) maar verder ga ik niet. Heb zelfs al op internet zitten speuren om n kindje te adopteren! Zo veel liefde heb ik nog over en zoooooo graag wil ik nog n kleintje! Kleintje van n ander is natuurlijk ook niks want dan heb je zelf nog gefaald in t zwanger worden/zijn, bevallen, kraamtijd! Ik moet er gewoon eens goed en rustig over nadenken! Woensdag heb ik mn theorie-examen en daar ga ik me nu maar eens even 2 dagen op storten! Wendy... prettige middag bij je schoonouders. Trouwens hebben jullie t al verteld tegen familieleden of ga je dat nu tegen je schoonouders vertellen???
Kristel; ah nu begrijp ik het. Maar je hoeft dus niet maar naar die gyn? Ja dat is ook wel een raar verhaal dat mk pas na 11 weken voorkomen?? grrr dat zo'n persoon gyn is geworden zeg!! Uh ik denk echt van het eten, gezien ik nog een week moet, kan ik me niet indenken, dat ik daar misselijk van kan zijn. Maar stiekun hoop ik natuurlijk dat je gelijk hebt. Mir; meissie gefaald heb je niet. je hebt al een aantal prachtige kinderen de wereld geschonken. Wat er dan nu aan de hand is, tja dat is de vraag... Maar goed jij kan er niks aan doen en heel logisch toch dat je zoveel liefde nog wilt geven...
Mink... dankje meis. Ik ga trouwens heel hard veren dat je zwanger bent deze maand! Nog maar 12 daagjes en dan wordt Zoë ook al 1 jaar! Wat gaat t hard he?!!! Heb ook jij n foto van jullie knappe meisje? Ik vind t wel leuk om te zien hoe ze veranderd zijn.
ben t/m pagina 35 gekomen met lezen, hoop straks verder te lezen. Ryan is erg hangerig etc. lijkt erop dat er een tandje doorkomt.... Mel, een meid! gefeliciteerd, fijn dat de echo goed was. Juffie, dikke knuffel! Kristel, knuffel! xxx
nu t/m pagina 38 gekomen pfff Kleine is lekker bezig vandaag. Ik heb beneden en boven flink opgeruimd en haantje is op zolder en in degarage bezig geweest. Ik ga de kleine bij haantje in bad stoppen. Hoop vandaag verder te kunnen lezen maar denk dat het morgen pas word. Miran dikke knuffel! yojo, wat leuk meid! Samen wonen Gefeliciteerd. Rosa, gefeliciteerd met de pos test!
hey meiden, Pooh: vervelend dat Ryan zo;n last van zijn tandje heeft Mijn ouders zijn weer weg. was gezellig en ook fijn om er met mijn moeder over te praten. Nathan ging alleen aan het eind van de middag nog even een uurtje slapen, voor het eten moesten we hem wakker maken. Hij was neit te genieten. wilde neit eten en alleen maar gillen. Uiteindelijk lekker bij opa op schoot gezeten en toen was het goed Net maar wat meer avondpap gegeten en nu ligt hij in bed. Heb trouwens weeer kramp, pff. Gaat echt in vlagen. dan een paar uur neit en nu dus weer wel. Zo bed opmaken en dan lekker op tijd in een schoon en fris bed, slaapt altijd zo lekker xxx
Hoi kippies, wat een ellende allemaal hier met al die miskramen... Hier is Luca 's nachts nog steeds in de weer. Hij wordt helemaal overstuur wakker en wil dan helemaal niks, alleen maar op onze buik liggen en dan gaat hij weer slapen, en zodra je hem in zijn eigen bed legt is het weer huilen. Haan en ik hebben afgesproken dat hij maar bij ons in bed gaat slapen als hij wakker wordt, want volgens ons heeft hij last van angsten\nachtmerries en zo hebben we de meeste rust 's nachts. Ik ga dinsdagochtend even op het cb overleggen. We hebben echt alles geprobeerd: zetpil, hoestdrank, laten huilen, zelfs slaapmiddel en dan nog wordt hij krijsend wakker. Overdag hangt hij ook als een klit aan me, dus misschien een sprongetje ofzo? In ieder geval vermoeiend...
pff vermoeiend elise Lijkt me een goed plan om hem dan gewoon bij jullie te leggen. als hij dan wel goed slaapt kunnen jullie even bijtanken. Misschien heeft hij inderdaad nachtmerries. had er als kind ook heel erg veel last van. heb heel wat nachten bij mijn ouders in bed gelegen was toen al wel wat ouder trouwens Ben benieuwd wat het cb trouwens te zeggen heeft. Misschien hebben zij nog goede tips.. klinkt wel een beetje als een sprong trouwens..
Mogguh! Heb niet teruggelezen hoor, doe ik vanavond wel ff vlug! Moet zo aan het werk, en ben nog zo moe... en snotverkouden geworden na gistermiddag de hele middag in de kou foto's te staan schieten, haha! Volgens mij is het wel aardig gelukt! Iedereen een hele fijne dag vandaag! Xx
Goedemorgen! QB: werkze!! Elise: hoe ging het vannacht?? Fijne dag allemaal. kom vandaag regelmatig wel even kijken. xxx
Goedemorgen, Juffie: ik had hem vannacht slaapmiddel gegeven en daar heeft hij de hele nacht op doorgeslapen. Had wel hele erge hoestbuien de hele nacht, dus haan en ik waren nog aan het waken... Hij heeft nu ook een wat gierende ademhaling en is weer snotverkouden, dus ik ga zo met hem naar de huisarts... (kan er wel een abonnement nemen zo onderhand). Hoe gaat het met jou? Lekker een dagje vrij vandaag? Bij mij op werk gaat de hele ADV verdwijnen; ben ik even blij dat ik al parttime werk en toch geen ADV meer heb, hihi!