Mogguh!! Dankje Juffie! Britt jarig!! 2 jaar alweer, ongelooflijk hoe snel dat gaat he.. 2 jaar geleden lag ik uit te puffen op het zkhbed, helemaal dizzy, en nu rent er zo'n dreumes achter je aan, haha! Xx
QB... GEFELICITEERD met Britt! Maak er idd nog een leuke dagje van! Gek he? Ik denk ook ieder jaar (op de kinders hun verjaardag) terug aan de bevallingen. Britt... GEFELICITEERD meisje, met je 2e verjaardag! Nu heb je wéér n mijlpaal bereikt in je leventje! Ga maar lekker mama pesten vandaag en geniet maar lekker buiten in t zonnetje! Juffie... fijn dat t zo goed is gegaan he... dan is je vakantie sowieso al geslaagd toch? Als kind zn eigen kan vermaken en je hebt nog goed weer erbij... dat is alles wat wij moeder's belangrijk vinden. All... heb weer geen zin en puf. Heb vannacht zooooo slecht geslapen zeg! Had héél eng gedroomd. En ik moest wel 3x vannacht eruit (tot half 5 gerekent) en iedere keer dat ik terug kroop kreeg ik gelijk dat enge beeld terug op mijn netvlies. Bah... dat was echt eng!!! Om half 5 ben ik maar met Chris even mee uit bed gegaan en toen ik dus om 5 uur terug ging was dat beeld eindelijk weg en kon ik rustig slapen zonder gekkigheid! Om 9 uur schoot ik wakker van n kater die weer eens haarballen eruit gooide. Lekker wakker worden! Nouja... dadelijk maar even op de thee bij de buuf!
Heyhey allemaal T is weer even een tijdje geleden, maar t is ook zo hectisch geweest hier ivm mn moeder.. De operaties zijn goed verlopen iig (ze had uitzaaiingen naar de lymfeklieren toe) en as dinsdag begint ze met de eerste chemokuur; spannend dus! Hoop echt dat t goed gaat en ze er weer helemaal gezond uit zal komen.. Ondertussen is Yentle ook jarig geweest, was echt een superdag! Ook kan Yentle sinds kort lopen, kortom t gaat heel snel allemaal! Hoe gaat t hier met iedereen? Hoe gaat t met de zwangere kipjes? Ik zie dat er nieuwe zwangeren bijgekomen zijn! Deli en Dag: Van harte gefeliciteerd!! Enneh, hier nog eentje We weten het sinds woensdag al (toen al posi CB digi), erg vroeg dus, maar de testen worden met de dag steeds duidelijker dus dat is een goed teken!! We zijn nog wel erg voorzichtig, maar we hebben er op zich een goed gevoel bij en we hopen dat alles goed mag blijven gaan
@QB: van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Britt!! Wat gaat de tijd toch snel he.. 2 jaar alweer Maak er een mooie dag van
Kristel... GEFELICITEERD meis. Ook met Yentle's 1e verjaardag! Hopelijk slaat de chemo aan bij je moeder en kunnen jullie met zn alle gaan genieten! Fijn om weer eens wat van je te horen! Kom je nu weer vaker meetokken??? Pooh en QB... ik kon niet meer stemmen vanmorgen. Als ik weer kan en mag stemmen laat me dan even iets weten!
Dankjullie voor de felicitaties! En Kristel, wat super zeg! Van harte met je zwangerschap! @Stemmen, kan idd niet meer Miran.. lees maar ff; Zoektocht naar de Blijste Baby van Nederland
@Miranda: Dankje! Het gaat bij jou ook snel zeg.. 20 weken alweer! En wat heb je een mooie buik zeg, zoo, helemaal geen streepjes te zien ook?! Jeetje, dat doe je goed na 3 kindjes al, hehe Hoe voel je je? heb je een beetje een onbezorgde zwangerschap? (hoop het wel) Ik zie dat je een babysite gemaakt hebt, zal er zo eens even op gaan spieken, altijd leuk Ik heb er gisteren stiekem ook al weer eentje gemaakt voor dit beebje (Yentle heeft haar eigen ook) maar ik vind t toch nog wel eng, dus ik ga er nog niet voor betalen (ik gebruik t nu vooral om mn verhaal op kwijt te kunnen, mn onzekerheden ed over de zwangerschap) Ohja, ik zal proberen vaker mee te tokken weer, we hebben nu wat meer rust dus dat zal wel moeten lukken
kristel: wow gefeliciteerd meis! Hoop dat het met je moeder ook allemaal goed mag komen en jullie met elkaar mogen genieten van je nieuwe zwangerschap en van yenle natuurlijk! Miranda: hmm das ook niet lekker wakker worden dan. zo de eerste was hangt buiten, tent staat op het veldje voor zodat hij echt goed droog kan worden en we nog wat kunnen schoonmaken.
@Juffie: Dankje Jij ook alweer bijna 13 weken! Waar blijft de tijd? Hoe voel je je? Was zeker erg stressvol de eerste weken? Wanneer heb je een echo gehad? Heb je al een beetje een buik? En reageert Nathan erop of gedraagt hij zich nog neit echt anders dan normaal? (Hoor wel eens dat kleine kindjes het gauw in de gaten hebben als mama zwanger is en er op een bepaalde manier op reageren) @Yo: Dankje! Hoe gaat het met jou? Je woont nu samen toch? Hoe bevalt dat? Ik las iets over dat Joep iets had laten vallen over zwanger proberen te worden? Echt spannend joh! @All: Ik voel me al echt op en top zwanger hoor.. Ben echt heel snel misselijk, heel snel moe, snel geirriteerd haha. We hebben vanmiddag een verjaardag van schoonzus en ik ben nu alweer erg moe, dus ik ga even een dutje doen voordat we weg gaan Ik ben wat dat betreft ook wel blij dat Yentle nog 1-2x slaapt op een dag, kan ik lekker meetukken als t nodig is. Tok gauw!
@ Kristel Ja ik woon sinds april samen en dat gaat goed. Af en toe lekker bekvechten. Deed ik met Barry nooit en tis toch wel lekker af en toe hahaha. Ook kan ik volgende week maandag eindelijk alles met Barry afronden. Het is een heel gevecht geweest maar de 23e eindelijk naar de notaris!! Joep begon idd vorige week ineens weer over kinderen. Ik wil zowiezo nog wachten tot na de feestdagen dus begin er zelf nog niet echt over. Komt na onze vakantie wel....ik wil eigenlijk ook echt dat het van hem af komt. Ik weet dat ik heel graag een kindje wil maar hij heeft voor mij altijd geroepen dat hij nooit kinderen wilde dus ik wil 100% zeker weten dat hij het echt wil en niet omdat ik dat graag zou willen.....snap je me nog een beetje??
Nu op t moment heb ik n onwijs makkelijke zwangerschap. In t begin was ik erg onzeker! en natuurlijk de "kwaaltjes" moe en misselijk! Jeetje ik sliep van 18.00 uur tot 22.00 uur dan van 22.30 uur tot 6.15 uur en van 8.45 uur tot 11.30 uur en om 13.00 uur was ik weer moe! Ik heb die eerste maanden geslapen hoor!!! Na de 11e week ging die misselijkheid weg en ook mijn vermoeidheid ebde weg! Nú... alles loopt op rolletjes. Heb wel wat last van onderrug maar Chris smeert mij 2x per dag in met spiroflor en dan heb ik nergens last meer van. S'avonds na t eten dan buik ik meestal even uit op de bank en 9 van de 10 keer val ik dan van 18.00 uur tot 19.30 uur even in slaap. Voor de rest eet ik alles en drink ik alles... ik ben volop bezig met de voorbereidingen voor de babykamer. Wij hebben van de week de zolder/slaapkamer/garage en de tuin onder handen genomen. Dus heb al zat gedaan vind je ook niet?! Nog heel hartelijk bedankt voor je superlieve berichtje op mijn babysite! Tegen die tijd dat je wel zeker bent over jullie kleintje en jij hebt ook n site kom ik bij jouw kijken! Had ik met Yentle volgens mij ook gedaan! All... net op de thee geweest bij de buuf maar ben blij dat ik weer terug naar huis kon. Al dat geklets over haar werkMANNEN! Verschrikkelijk. Zo eens een keer erover kletsen is niet erg MAAR niet DAGELIJKS!!! Zij valt net onder de baas. Zij moet de mannen voorzien van werk ed. Zij praat over hun op n manier van "ik vind ze lief en knap enzo". Ik word er niet goed van! Als zij erover praat glundert ze helemaal! Dan wil ik t liefst zo snel mogelijk weg! Nu dus weer lekker thuis waar t stil is! Niets of niemand in mijn buurt en gewoon lekker tijd voor mezelf!!! Ik ga zo mijn kinders even bellen. Hoop aan de ene kant dat ze me niet al te erg missen want anders willen ze gelijk naar huis en dat is niet leuk voor opa en oma. Aan de andere kant mis ik ze vreselijk... heb ze al n 9 dagen niet meer in huis en dat is best lang! En ik moet nog 8 dagen! Woensdag ga ik met mijn kids bij mijn ouders slapen. Ik blijf er 1 nachtje en dan ga ik weer naar huis en de kids blijven dan nog tot volgende week zaterdag! Mijn ouders komen ze dan terug brengen en blijven dan lekker bij ons hangen die dag! Altijd zooooo gezellig!
All... heb net de kids gebeld. Miste ze zo erg! Oma zei: ik vroeg gisteren al... moeten jullie mama niet bellen? Maar nee... ze vonden t niet nodig! Dus net zag ze mijn telefoonnummer (ik had gebeld maar werd niet opgenomen) en ze zei: hier mama bellen want ze zal jullie wel vreselijk missen! Dus toen kreeg ik mijn oudste aan de telefoon. Hij vroeg: hoe gaat t met jouw? Ik zeg: goed maar ik mis jullie heel erg!!! Ik durfde bijna niet te bellen. Hij zei: ik mis jouw ook. Ze hebben t geweldig bij opa en oma. Ze gaan vanavond bij mijn ex-schoonzusje logeren voor 2 nachtjes en dat is ALTIJD FEEST! Of ze gaan moppentappen tot half 1 s'nachts... donderdag waren ze daar ook blijven slapen en toen deden ze gekke bekken trekken en dus veel lol maken... vanavond blijven ze er weer slapen en dan gaan ze spelletjes spelen met nog n aantal vrienden van mijn ex-schoonzusje. (zij is lesbisch en ook haar vriendin is gek op mijn kinders) dus dat wordt dikke pret daar in huis! Ik geloof wel dat ze t goed naar hun zin hebben! Geen tijd dus om mama veel te missen. Alleen mijn meissie mist me heel erg! Maar ik heb gezegd nog maar 4 nachtjes en dan komt mama jullie ophalen en dan gaan we naar andere oma en daar blijft mama ook slapen! Dus dan is het alweer goed he?!! Ik vroeg aan oma: gedragen ze zich? Ja hoor... ze hebben nog niet 1x gevochten met elkaar. (Daar was ik dus ook echt niet bang voor hoor... ik zal niet zeggen dat t engeltjes zijn MAAR vechten doen ze thuis ook BIJNA niet... héél zelden) Ze hebben t goed naar hun zin en dat is t belangrijkste! Mama heeft t nu wat moeilijker maar ook dat gaat wel weer over. Oma zei: geniet nog maar even van je vakantie!!! Dat is wel super. En opa en oma... die zien de kids anders zoooooo weinig (komt door opa's werk en Gyani's voetbal) en nu genieten ze volop van die kotertjes! Ik gun t opa en oma van harte... daarom zou ik t ook sneu vinden als ik bel en ze zouden naar huis willen! Dat is ook de reden waarom ik twijfelde om ze te bellen. Ik mis ze wel en dat doet best wel zeer... t is rustig in huis maar ik heb altijd kinders om me heen en nu is het STIL. Ik kan n speld horen vallen en dat is ENG!!! SNappie? Maar ik wil dat de kinders n fijne vakantie hebben!! En gegarandeert dat ze dat hebben bij opa en oma!
kristel: Nathan zegt wel dat er een baby in de buik van mama zit maar snappen doet hij dat natuurlijk nog niet. als hij een kinderwagen ziet of een baby op tv is het ook meteen beebie! Verder was Nathan de eerste weken van mijn zwangerschap echt heel aanhankelijk. Kon geen stap verzetten zonder een huilend kind. Nu is dat weer helemaal over en is het juist de hele dag papa, papa, papa. Lekker rustig voor mij Miran: snap je helelmaal hoor. Nathan is nog nooit uit logeren geweest, kan hem gewoon nog niet missen
@Kristel...van harte met je zwangerschap meis!! hier blijft het twijfelen geblazen en ben dan zo jaloers op al jullie zwangere kippies haha...het is opzicg qua rondkomen niet zo dat we het financieel niet gaan redden al hebben we de kinderbijslag dan wel hard nodig hoor maar meer dat we nog tot eind volgend jaar de auto moeten afbetalen en we de buitenboel van het huis moesten schilderen en ons potje nu leeg is en niet kunnen sparen nu vanwege de auto en dus kunnen we de benodigde spullen niet eens halen...mensen die dingen wegdoen hebben we helaas niet in de omgeving iedereen is zelf zwanger of net bevallen hahha maar wel k*t dat het ook daarop hangt hoor....en ja ben bang dat ik dat niet aankan 2 kleine ukkies want rayven heeft al zooooo veel energie...vraag me af of je hier ooit wel uitkomt haha
riddle misschien dat over 2 jaar alles anders is en je als nog aan een kuikentje kan beginnen Wij hebben het wel goed maar ondanks dat ik 32 word in november wacht ik toch nog 4 jaar hoor met zwanger worden van een 2de kuikentje of zoey moet een makkelijke peuter zijn. Mijn zwangerschap viel zo tegen dat ik het tegen over zoey niet kan maken dan heeft ze een mama die alleen maar op bed ligt en als ze 4 is gaat ze lekker naar school en kan ik overdag slapen. Dus ik heb zon trauma aan me zwangerschap over gehouden dat ik ff pas. Bevalling doe k trouwens zo hoor dat ging makkelijk
haha gelukkig heb ik over beide geen klagen gehad en Rayven is buiten dat ze erg veel energie heeft een super makkelijk meisje dus dat scheelt...ik wou alleen juist niet zoveel leeftijdsverschil ertussen...als ik het nu zou doen zou rayven al ouder dan 2 zijn want tussen mij en mijn zus zit 6 jaar en dat was echt teveel....ach ja nog meer er over denken en praten dan maar...al is het wel fijn om erover te kunnen praten hier....
riddle ik scheel ook 6,5 jaar met mijn zusje en riep ook altijd ik wil tussen me 2 kids in max 2 a 3 jaar . Ik kom daar nu op terug omdat ik zoey zo belangrijk vind dat ik haar niet te kort wil doen omdat ik zo nodig haar een brusje wil geven .