[Klachten] na je eisprong (deel 3) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hahah super zeg!! dat Nathan al zoveel begrijpt :D

2. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    nok nok is daar nog iemand??????

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden,

zou gisteren nog reageren maar toen nam haan de laptop mee. Toen hij thuis kwam had ik geen zin meer:)

Wil iedereen in iedergeval een hele fijne zaterdag wensen. Iemand nog leuke plannen voor vandaag??

4. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    hoe gaat het met jullie allemaal? Hier gaat alles goed. De nachten gaan weer de goede kant op; hij is alleen nu nog heel vroeg wakker, maar ga ervanuit dat dat ook wel weer goed komt. Ik voel me in ieder geval een stuk beter en Luca is weer lekker vrolijk!
    Fijne zaterdag allemaal!

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Nathan was vanmorgen ook al om 6 uur wakker hoor elise. uit eindelijk gingen we om kwart voor 8 uit bed. tussendoor horen we hem wel. even kletsen en dan weer stil.

heb net lekker geshopt voor Nathan. echt hele leuke dingen gekocht. 2 afgeprijsde broekjes van 3 euro, een paar shirtjes, schoenen, zwembroekje en nog een heel leuk setje van name it. koop bijna nooit merkkleding maar in elke maat heeft hij wel 1 wat duurder setje. ga nathan nu nog even naar bed brengen..

kom vanavond nog wel even kijken.

xxx

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee meiden!

Ik heb alles bij gelezen maar niet alles onthouden. Het is hier ook druk. Wij zijn nu bij mijn ouders. Wij blijven heel onverwachts gezellig een nachtje slapen :D. Vanmiddag met Bart en Jesse narr de Ikea geweest. Was ook gezellig en erg druk haha....
    Morgen middag koffie drinken bij mijn schoonouders en dan zit het weekend er weer op. Jammer hoor vind het altijd zo gezellig met z'n drietjes :D

7. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik ben ook aan het shoppen geweest eerst babydump alle spulletjes gekocht voor onze kleine meid dus nu alleen nog kamertje leeghalen verven en wachten op de spullen

daarna ook ikea (delft) geweest ook weer de nodige rommel gehaald en al leuke dingen gezien voor als onze meid een peuter is :)

8. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Juffie; heerlijk zeg. Hahah ik heb ook al ingekocht voor volgend jaar hahaha mt 92/98 was nu zo goedkoop hahaha en shirtjes hebben ze altijd wel aan. Ik duik altijd de villa happ in bij de sale en ook de mexx hahaha en name it is idd ook erg mooie kwaliteit. Dus ik doe alleen aan merkshoppen in de sale :D

Wendy: Wat een gezellig weekend heb jij zeg. Leuk toch spontane overnachtingen.

Mel: heerlijk al spulletjes uitgezocht. Ik kan me nog herinneren dat ik dat van Zoë ook helemaal geweldig vond. Nu hopen we straks de babykamer nog een keer te gebruiken en dan voor Zoë een nieuw kamertje. Peuterbedje. Idd bij de ikea, ook hele mooie gezien...

All; vanmiddag op verjaardag bij mijn autistische broer. Dan vanavond weer lekker thuis.

9. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    hallo allemaal,
    ik had hier helaas iets te vroeg gejuicht over de goede nachten... Ik had hem gisteravond geen hoestdrank/slaapmiddel gegeven en hij sliep heerlijk rustig tot 0:15. Toen huilend wakker, neus vol, mega onrustig ook tussen ons in, dus weer in zijn eigen bed. Slapen met huilen tussendoor; uiteindelijk om 2:30 weer huilen, had ie een poepbroek, dus verschoond, zetpil gegeven, neus gesprayed maar nog steeds onrustig, dus toch maar slaapmiddel gegeven en weer terug naar zijn eigen bed. Daar nog even gejengeld, maar toen in een diepe slaap gevallen tot 7:45... Ik mocht blijven liggen en heb geslapen tot 9:30, maar voel me nou gebroken... Maar rustig aan doen en vanavond toch maar weer slaapmiddel geven alhoewel ik daar het liefste vanaf ben...
    Manlief is karten met zijn werk en Luca en ik gaan straks bij opa en oma eten.

10. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Elise; zo'n nacht hebben wij vannacht ook gehad, Bah. Nou komt dit bij ons niet zoveel voor, maar ik kan me indenken, dat dit voor jullie wel slopend is hoor!! dikke knuffel

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey allemaal!

Wij zijn ook weer thuis :) We hebben een hele leuke week achter de rug! T was de bedoeling dat we vrijdag naar huis zouden gaan, maar t beviel zo goed dat we er nog 2 dagen achter geplakt hebben!
    Week is iig heel goed verlopen en we zijn lekker tot rust gekomen.
    EN, Yentle heeft 2 tandjes doorgekregen deze week! Wat gaat t snel ineens weer zeg! We moeten gewoon al tanden poetsen :D

En wat zie ik voorbij komen hier:
    Een zw. banner bij Mink!!
    Gefeliciteeerrrrdddd!!! :D :D
    Haha, was t dus misschien toch geen buikgriep? :p

(heb niet teruggelezen, dus als ik iets gemist heb, kan iemand mij dat dan even vertellen? :))

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedenavond allemaal,

Melanina: leuk zeg alle spulletjes uitgezocht! vond het toen ik zwanger was van Nathan ook geweldig. en als dan alles binnenkomt is helemaal super. alles inrichten enz.. Leuk, leuk, leuk:D

Elise: wat vervelend zeg zo'n nacht. Hopenlijk vannacht beter!

Mink: gefeli met je broer! Leuke verjaardag gehad?? Ben ook al aan het kijken geweest voor een peuterbedje voor nathan. Bij de ikea echt leuke bedjes gezien. Nathan gaat als er een tweede komt naar een ander kamertje en krijgt dan een hele stoere vloer (grasveld:D) Haan is woningstoffeerder dus de rol staat hier al op zolder.. lijkt me leuk om dan echt een stoer jongenskamertje te maken. maar goed is nog niet aan de orde nu;) maar beetje dromen kan altijd:)

Kristel: wow 2 tandjes al. gaat hard dan ineens he? fijn dat jullie het zo fijn gehad hebben.

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    gisteren de laatste, nu de eerste.

goedemorgen allemaal,

hebben de carnaval vierders het leuk gehad?

liena: hoe gaat het met jou meis? geen bloedverlies meer gehad?

all: fijne dag!

14. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hallo allemaal!

Vandaag toch maar naar mijn werk gegaan. Is echt IEDEREEN vrij. Er is geen 1 schilder aan het werk en hier op kantoor is ook niemand. Normaal zitten we hier met minimaal 7 mensen maar er is helemaal niemand. Iedereen is carnavallen of op wintersport. Als het goed is komt mijn baas straks ook nog wel even. Dan even wat dingen doorspreken en dan ga ik ook lekker naar huis. Er ligt hier nog steeds sneeuw en dan liggen al onze werkzaamheden echt op z'n gat. Lekker rustig dus!

Juffie...vrijdag was het carnaval gezellig! We zijn vroeg naar huis gegaan maar hebben ons prima vermaakt! Gisteren optocht gaan kijken maar zijn ook eerder naar huis gelopen omdat Stan zowat een ijsblokje begon te worden (en wijzelf ook). Gisterenavond lekker gegourmet bij mijn ouders. Die passen tijdens de carnaval op mijn neefjes dus Stan heeft lekker gespeeld! Was doodop toen we thuis kwamen.
    Hoe is het nu met jou? Verlies je nog bloed?

Fijne dag iedereen en misschien tok straks!

15. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi kippies,
    nou, vannacht gelukkig een stuk beter! Heb hem wel een paar keer in zijn slaap horen jammeren, maar heb er niet uit gehoeven, heerlijk!
    We hebben net samen de boodschappen voor de hele week gedaan, dat vind ik altijd zo gezellig. Zit ie lekker te kletsen in het karretje en naar iedereen te zwaaien en te bemoeien met wat ik erin gooi:). Op de terugweg was ie in de auto in slaap gevallen en ik kreeg hem thuis bijna niet wakker, maar hij moest toch echt eerst nog een broodje voor hij kon gaan slapen. Is gelukkig gelukt en nu ligt hij lekker te slapen. Het is hier ook eindelijk opgehouden met sneeuwen en het zonnetje schijnt, dus straks gaan we nog even lekker naar buiten.
    Mink: dank je voor de knuffel. Bij Luca zijn het altijd fases van slecht slapen en meestal duren ze helaas nogal lang... Ik zag dat er nog 2 tandjes op doorbreken staan, dus dat zal er ook wel mee te maken hebben. Ach, gaat wel weer over. Hoe voel je je verder?
    Juffie: ik verheug me ook al op een stoere jongenskamer voor Luca te maken hoor. En idd dromen mag best!
    Dag: dat is balen dat je helemaal alleen zit. Fijn dat jullie een leuke carnaval gehad hebben. Eet Stan al helemaal mee van de gourmet? Luca verslikt zich nogal snel, dus ben altijd nogal voorzichtig. Gisteren had mijn vader poffertjes voor hem gebakken en dat vond hij echt heerlijk!
    Kristel: fijn dat jullie lekker eruit zijn geweest. En Yentla alweer 2 tandjes! Dat wordt poetsen!

16. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Elise....hij eet nog niet alles mee van de gourmett maar wel veel zoals, huzaren, brood, stukjes komkommer en fijngesneden vlees. Moet wel zeggen dat hij heel makkelijk grover eten kan hebben. De 15 maanden potjes van olvarit zijn voor hem geen probleem en als hij met de pot mee eet wordt het alleen nog maar een beetje geprakt. Als Luca zich nog snel verlikt dan lekker fijn eten geven. Mijn neefje heeft ook moeite met stukjes en die loopt al aardig vaak blauw aan bij een soepstengel of zo en die is nu 1.5 jaar oud. Dat vind ik ZO eng als dat gebeurt.

Nou meiden...ben lekker thuis. Ga nu even wat in huis doen en even lekker een dom spelletje op de pc doen of zo. FF lekker niks doen. Stan ligt te slapen dus even gebruik van maken.

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemiddag allemaal...

Kreeg geen meldingen meer van ons hokkie dus dacht dat er niemand meer gekakeld had.
    Ik ben nu lekker 1 weekje kinderloos... chris moet gewoon werken en dus heb ik gisteren de huiskamer maar n goede beurt gegeven en nu net de badkamer helemaal goed uitgedaan. Morgen de bovenverdieping en dan is t huis weer schoon. Chris heeft de aankomende nachten vrij gevraagd... is wel lekker lig ik donderdag niet helemaal alleen in huis en vrijdag komen mijn ouders en is wel zo gezellig als ie lekker thuis is. Vrijdag komen alle 4 de kinders weer terug!

Liena... hoe is het meis? Geen bloedverlies meer gehad hoop ik?! Hoe is het met Thomas?? Loopt hij ook al los zonder hulp?

Dag... lekker zo'n kort dagje werken. Tja in Brabant weten ze tenminste wat carnavallen is.. hier in dit gat niet hoor! Zaterdag was hier de enigste dag carnaval en dan staan alle ouders te zuipen!... ze letten dan echt niet op hun kinderen... verschrikkelijk vind ik dat dus ben blij dat de kinders heerlijk bij opa en oma's carnavallen.

Juffie... hoe is het met jou meis? Alles weer n beetje onder controle? Fijn dat nathan zo goed doet zonder zn helmpje en ook dat ie dingen nu goed gaat begrijpen. Lekker hoor dat ie zo "groot" al wordt.

Mink... en meis, hoe voel jij je nu? Zoë al weer bijna 1 jaar zeg. Het gaat hard he? Wanneer krijg jij de eerste echo of heb je nog niet gebeld?

Kristel... goed zeg, n weekje tot rust komen. Knap van Yentle dat ze al 2 tandjes heeft... is ze er onrustig van geweest of viel t wel mee? Nu uitgerust opnieuw beginnen he meis?!

Rosa... hoe is het met jouw meis? Kun je t allemaal goed n plaatsje geven?

QB... leuke foto's maak jij zeg! Echt knap! Hoe is het bij jullie in huis???

Bubsie... wat n geweldig mooie beebiesite heb jij gemaakt meis... ik was stiekem aan t kijken. Erg lief!
    Hoe is het met je? Kan je nog steeds niet veel? Worden de harde buiken al iets minder???

Deli... wij missen je meis!!! Schiet t al op met jullie nieuwbouwwoning??? Hoe gaat t met Wesley??

Linda... druk aan t werk meis? Hoe gaat t met jullie?

Pooh... buddy waar ben je toch? We horen al n tijdje niks meer van je. Alles goed? Ben je nou nog meer uren gaan werken?

Vergeten kippies??... ben jullie niet vergeten hoor. Hoe is het met jullie? Alles goed? Laat iets van jullie horen.

All... hier in huis is het heerlijk rustig. Lekker mn slamfm muziek aan en heerlijk computeren en de ene dag dit in huis doen en de andere dag dat in huis doen. Hoe was jullie valentijnsdag???
    Ik heb van Chris pantoffels met beertjes erop gekregen... als die beertjes elkaar met de neuzen aanraken dan hoor je: SMAK (kusgeluid), I LOVE YOU! Kei en kei lief!!!
    Gisteren kwam ie ook al om 12 uur naar huis ipv 15.00 uur. Samen eten, heel veel stilte om ons heen. Soms vind ik t wel lekker dat ze weg zijn... net zoals nu, even lekker niks doen en geen gezeur aan mn hoofd. Maar bijv. tijdens eten zijn ze altijd heel druk en vooral aanwezig, nu is het dus echt stil! Als ik ze mis dan bel ik ze gewoon op.
    Ben trouwens gisteren best boos op mn ex geworden... die is de kleinste kinders weer aan aan t praten dat hij de vader is en dat Chris Chris is en niet papa. Ebony is pas 5 en Giuliano is sociaal emotioneel nog maar n kind van 4 á 5 jaar. Daar kun je nog geen "volwassen" gesprek mee voeren.
    Ik was erg boos en stuur dadelijk dus ook echt n best wel boos mailtje. Hij heeft in heel die 5 jaar zijn eigen nog niet als vader gedragen en nu wil ie dat ze papa tegen hem zeggen?!! Waar slaat dit op. Als Ebony en Giuliano oud en wijs genoeg zijn en met vragen komen DAN vind ik t tijd zat om er open over te praten MAAR tot die tijd laat hij ze met rust anders komen die kinderen niet meer naar opa en oma!

Ik ga even kop thee pakken en spelletje spelen en mn ex mailen!

18. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ha lieve meiden!

Ik heb wel bijgelezen, maar inmiddels te weinig tijd om lang te reageren.. Sorry! Wat ben ik toch een slechte kip he?! :( Maar wil jullie wel laten weten dat ik aan jullie denk hoor :D

Ga nu snel weer verder!

xx

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Heb mailtje naar mn ex gestuurd nu maar wachten op zijn reactie! Hij zal er niet blij mee zijn maar dat is wederzijds hahahaha
    en chris is ook erg boos, zeg maar gerust pist-off, dus hij kan zn eigen maar beter inhouden die ex van mij.
    Ik hou jullie op de hoogte!

20. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    even hoi zeggen :)

Heb wel teruggelezen, maar weer vergeten :)

Ik ben misselijk en ben moe van het werken hahah ik ben echt heel druk. Als ik dan thuis kom dan wil ik er ook voor Zoë zijn, maar pfff pittig hoor, want kan wel uren slapen.
    Zoë is ook niet lekker, ze begint weer te hoesten en ze heeft last van haar kiezen. Wel sneu zeg. we zijn al 2 nachten met haar in de weer.

Elise; nou weet ik pas hoe lastig dat is. Onze kleintjes kunnen er niks aan doen, maar zo weinig slaap is wel vermoeidend...

Mir; wat irri van je ex zeg!! snap best dat hij duidelijk wil maken dat hij de vader is, maar idd gedraag je er dan ook naar. Nu wordt het heel beldaen en Chris ziet ze toch het meest. Niet leuk. Dikke knuffel en ben benieuwd of hij reageert.

Juffie; knuffel en weetje dat peuterbedje mag je snel genoeg kopen. athans daar ga ik gewoon vanuit en dromen mag altijd en is alleen maar goed :)
    De verjaardag was gezellig.

Dag; heerlijk even niks doen!!

Deel Deze Pagina