[Klachten] na je eisprong (deel 3) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    miran....knuff!!! rust goed uit!

yojo...fijn hoor! Kunnen jullie lekker gaan samenwonen!!

Liena..ja "gelukkig" doet hij bij haan en mijn ouders ook zo. Anders zou ik misschien wel denken dat het aan mij ligt. En het zijn maar buien dus tussen die buien door is het ook wel gewoon genieten hoor. En leuk he? dat meehelpen. Stan helpt altijd mee om was in de machine te stoppen. En dan glundert hij van oor tot oor als dat ook goed lukt.

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Heerlijk is dat ja dat meehelpen! Bij ons op het werk laat ik de kids ook vaak meehelpen met de was. Zijn ze helemaal trots!

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

* breekt even in... sorry!*

Ik zat even mee te lezen in dit topic en wil even wat tegen Miranda zeggen.

Ik zie dat je al -tig miskramen hebt gehad en dat je gynaecoloog heeft gezegd dat hij verder niks voor jullie kan doen. Er is hier nog iemand op het forum, ze heet Trees, zij heeft ook heel wat miskramen achter de rug. Haar gynaecoloog heeft haar echter "plakpillen" (zo noemt ze het zelf) voorgeschreven en nu is ze dik 20 weken zwanger! Voor de rest is ze gewoon via de natuurlijke manier zwanger geworden. Mocht je meer informatie willen, dan zou je haar misschien kunnen PB-en.

Ik wilde je toch even hiervan op de hoogte brengen. Vind al die miskramen zo sneu voor je!

Je kunt haar ook in dit topic vinden:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/temperatuurkaartjes/186833-temp-schommelt-onwijs-deel-2-a-25.html

* breekt weer uit *

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Be happy... Hartelijk dank meis voor je reactie. Ik ga zeker die persoon aanspreken. Fijn dat er mensen zijn die je tips kunnen geven! Nogmaals heel hartelijk dank. Dat geeft mij toch iets meer moed dan dat ik nog had.

5. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    miran...zou ook zeker even contact met haar opnemen!

yojo..zag je reactie op mijn hyves www. Hier schijnt de zon gelukkig ook wel maar het gaat me meer om de vorst. Ik kan namelijk niet paardrijden als de grond hard is door vorst of te nat is door regen/sneeuw. En we vallen al zo lang van het een in het ander. Maar de lente moet toch een keer doorzetten dus we houden hoop :D

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja daar heb je helemaal gelijk in! Laat de lente maar komen! Het goede weer!

Miran fijn dat er mensen zijn die ff inbreken! Succes met het zoeken van Trees!

7. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    @ Dagdromer, is maar goed ook dat hij niet de hele dag van die buien heeft;). En dat hij het bij je ouders en haan ook heeft is op zich wel een goed teken natuurlijk, dan voelt hij zich daar ook veilig.
    Ik vind het idd erg leuk als hij zo aan het helpen is. Stan kan dat dus ook al zo goed:D. Ben zo benieuwd naar hoe hij eruit ziet!!!

@ Miranda, wat al weer een toestand zeg zo op de vroege morgen. Wel fijn dat er op zich niets uit is gekomen!! Al is het natuurlijk dan nog steeds een raadsel waardoor je dan steeds die mk krijgt.
    Lief van Be Happy dat ze je de tip heeft gegeven van Trees. Mss dat zij je wat uitleg kan geven. Dikke knuffel...... en rust maar lekker even uit!!!

@ Yojo, wat fijn dat Joep voorlopig die kant nog niet op hoeft!!!! Ik vond het ook allemaal wel erg kort dag. Hij moet zich toch ook een beetje voor kunnen bereiden. Nou lekker begin van het weekend in ieder geval:D.

Meiden ik heb ook ontzettend veel zin in het voorjaar hoor. Heb zo'n zin om lekker weer buiten te kunnen zijn en genieten van het mooie weer.....
    Ik ga nu maar eens een broodje eten. Thomas heeft de slaap weer uit en ik heb schon wat ik wilde doen;)....

Allemaal in ieder geval alvast een heel fijn weekend.
    Dikke knuffel Liena

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    smakelijk liena!

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

@ Miranda: heb je nog contact kunnen leggen met Trees? Ik hoop dat ze je duidelijkheid en nieuwe hoop heeft kunnen geven. Zou mooi zijn als ook jij die medicatie zou kunnen krijgen die zij heeft gebruikt. Het heeft haar in elk geval goed geholpen + zij stond onder strenge controle bij de gynaecoloog (bijna wekelijks een echo meen ik).

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey meiden,

lekker hoor weekend!! ben niet helemaal fit, rillerig, zere spieren, verkouden enz dus was er wel aan toe;)

yojo: dat is fijn nieuws!!

Miran: je hebt het achter de rug, gelukkig! Fijn dat er niets verontrustends gevonden is. Je leest inderdaad toch wel verhalen van vrouwen die na veel mk uiteindelijk toch een gezond kindje krijgen. dikke knuf in iedergeval!!

Liena: wat een grote knul is Thomas al zeg! Nathan is nu zo;n 11 kg en 78 cm denk ik. Maatje 80 past Nathan goed. Fijn dat de beeb zo lekker actief is!!:D

Dag: dus Stan is nog steeds zo aan het uitproberen? lastig he? Nathan doet het ook hoor. Haan had hem vanmiddag met kinderstoel en al in de gang gezet:D

Fijne avond allemaal!!

xxx

11. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    Hier gaat het wel goed or, zolang ik rustig aan doe gaat het wel. ben dan ook begonnen met haken (jaja burgelijk he) haha. maar wil leuke knuffeltjes proberen te haken voor de kleine.
    inmiddels is manlief begonnen met de babykamer schilderen dus daar kan ik binnenkort ook een afspraak voor levering maken.
    helaas lukte het niet om zelf ze verven ik voelde me helemaal niet goed worden. (soort flauwte aanval) dus was toen gestopt en ben lekken gaan liggen en mn mannetje heeft het toen afgemaakt.

@ miran, jeetje wat een verhaal. hopelijk heb je nu geen pijn meer.
    en inderdaad contact opnemen met diegene die een beetje hetzelfde meemaakt als jij.
    knuffel voor jou meis!

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Eerst wil ik iedereen even bedanken voor t suc6 en sterkte wensen. Dank jullie meiden!!!

Bubsie... de pijn is nog aanwezig maar in mindere mate. Maar zo gauw als ik mn knieën optrek doet mn buik pijn. heel raar gevoel. En zo af en toe krampjes en steken. Het deed echt wel gemeen zeer zeg die onderzoek!!! Maar goed... t is achter de rug.
    Gelukkig gaat t met jouw stukken beter meis. Goed luisteren naar je lichaam he anders is die kleine er zo en dat is niet de bedoeling is het wel? Dikke knuffel terug meis!

Be Happy... ik heb idd n PB-tje gestuurd naar Trees. Hartelijk dank voor je tip. Gelukkig dat jij dit las want hier heeft verders niemand ervaring hiermee gelukkig voor hun! Hopelijk kan Trees me n beetje verder helpen.

Liena... ik heb niet kunnen rusten want de buurman en buurvrouw kwamen op de koffie... zij was maandag jarig en kreeg vandaag haar kadootje MAAR ze wist niet wat. Ik weet nu van haar zoon dat ze n weekend met zn tweetjes naar Rome zijn. Ik moet voor hun konijntje zorgen. Nou moeten niet maar hun zorgen ook altijd voor onze katten. Wederdienstje he?!! Dus van t slapen is niks gekomen maar heb vanmiddag alleen wat opgeruimd hier in huis en gestofzuigd en meer niet... gewoon lekker lui op de bank gehangen. Zoals ik al zei doet mn buik nog zeer maar heb al 3 pijnstillers op vandaag dus wil ik er eigenlijk geen meer nemen. Mijn laatste heb ik om 18.00 uur ingenomen.

All... "gelukkig" hebben ze dus niks gevonden maar t voelt wel kl*te. Hadden ze iets gevonden dan hadden ze er iets aan kunnen doen om t op te lossen. Nu sta je nog steeds voor n groot raadsel! Ik word er kriegelig van zeg. Maar we blijven moed houden. Chris is zoooo superlief voor me. Vandaag ging t beeldscherm van mn laptop naar de gallemieze ,had de muis tussen de toetsenbord en beeldscherm liggen dus die muis stond in t scherm gebrand, en Chris werd niet eens kwaad (computer heb ik van hem gekregen met kerst) hij ging gelijk bellen en blijkt dat vergoeding onder de verzekering valt dus dat wordt geregeld. Godzijdank dan maar. Maar goed ben zeker wel n maand mn pc kwijt. Nou ook daar komen we wel doorheen. Zo dadelijk lekker bedje slapen... en misschien dat t morgen allemaal weer goed voelt met mn buik. Nu heb ik dus heel veel krampen.

Slaap lekker allemaal!!!

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    #933 Kristel86, 5 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2010
    Heyhey,

Ik kom ook weer eens aanwaaien!

T is al erg laat en moet eigenlijk mn bedje opzoeken, maar wilde Miranda even een dikke knuffel geven! Goed gedaan vandaag meid!
    Alleen t is idd 'onzin' wat de gyn zegt... Probeer wat meer informatie zelf te zoeken op internet oid en hier op t forum na te vragen aan 'ervaringsdeskundigen' (om t zo maar even te noemen) want er zijn best wel mogelijkheden hoor, alleen loopt Nederland wat dat betreft een beetje errug achter..

Is er al een chromosomen- en/of stollingsonderzoek gedaan?

Hier is dat deze week gedaan en ik moet nu een hele tijd op de uitslag wachten.. Hoop niet dat er wat uit komt natuurlijk.. (hoewel er dan wel een hoop duidelijk zal worden, maar toch...)

Nouja, ik moet er gauw weer vandoor, mn bedje roept me!
    Ik kom gauw weer gezellig meekletsen! :)

14. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Be Happy, wat lief dat ff inbreekt voor Miran!

@Miran, heb je inmiddels al contact gehad met Trees?

---

Verder niet veel blijven hangen, sorry.. mijn nichtje is net weg, die krijgt 24 april een shoot, haha! De 3e op rij! Gaat goed! Met Jamie ging het vandaag overdag goed, alleen afgelopen nacht en vanmorgen was het wel weer mis qua hoesten.. dat is nu dus al een dikke week zo.. overdag merk je niet veel aan hem hoor, tis alleen 's avonds en als hij op bed ligt.. naja, hij krijgt hoestdrankjes enzo, drinkt veel (warm voornamelijk), en hij is gelukkig verder niet misselijk, dus dat scheelt..

Zo, denk ik maar eens mijn nest opzoek.. ben er nu ook wel aan toe! Morgen drukke dag.. haantje gaat eerst nog even aan het werk, dan 's middags wat boodschapjes halen voor 's avonds, want morgenavond vier ik mijn verjaardag... QueenieKippie is zondag jarig! :D

Dusse... goed rusten is een pré, haha!

Xx

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden,

bubs: jeej de kinderkamer schiet al lekker op dus. wel vervelend dat je zelf niet zo veel kan doen maar lekker haken is ook leuk toch?

Kristel: heeey hoe gaat het verder bij jullie? met Yentle alles goed?

Miranda: hoe is het nu? Nog erg veel last?

QB: vervelend zeg dat hoesten. hopenlijk is het vannacht beter gegaan. Veel plezier vanavond alvast!

all: FF heeft mijn ei gevonden:D klopt ook met mijn gevoel dus hopenlijk morgen weer een hoge temp dan klopt het wel denk ik.

Fijne dag

xxx

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen allemaal...

Kristel... we hebben al bloed laten onderzoeken op bloedstolling en andere gekke dingen. Voordat we de pil aan de kant gooide hebben wij allebei ons eigen chromosomen laten onderzoeken. Chris heeft nl 2 kinderen die allebei autisme hebben en ik heb 1 kind met chromosomenafwijking en dat risico wilde we eerst uitsluiten. Wij samen hebben als we t totale pakketje bij elkaar pakken dus... autisme/chromosomenafwijking/handafwijking/nierafwijking... en op dit alles hadden wij maar 5% meer kans als n gezonde gewone vrouw. Ik ben gezond en zover dat ik dit van Chris weet is die ook kerngezond. Zijn ex heeft nl nog 3 kinderen gekregen van haar huidige partner en ook die kinderen hebben alle3 n vorm van autisme. Uit onze chromosomenonderzoek kwam uit dat wij alllebei "gezond" verklaart zijn.
    En daarna hebben wij idd de knoop doorgehakt om voor n kind te gaan! Maar zonder deze informatie was ik er idd niet meer aan begonnen. Daarom snap ik dit gewoon echt niet! En hoe moet ik dit opzoeken op t internet?

QB... ik heb idd n PB-tje gestuurt naar Trees. Ik zit in afwachting op haar berichtje terug. Ja dat was idd erg lief van Be Happy zeg! Meid... alvast gefeliciteerd met je verjaardag mocht ik morgen niet aan komen waaien... weet nog niet wat ik morgen wil gaan doen nl. Maar voor vandaag n hele fijne dag toegewenst!

Juffie... de pijn is bijna helemaal weg. Zo af en toe komt er nog n krampje aanzetten. Maar over t algemeen voel ik er vrij weinig van. Behalve als ik op mn buik lig en dan heb ik meestal 1 been opgetrokken en dat is wel gevoelig. Maar ik ben niet van plan om vandaag pijnstillers in te nemen.

All... ik ga mn eigen klaar maken want moet zo weer naar voetbal en daarna ga ik snel naar de boer voor aardappels en naar de kruitvat voor mn paasboom. Vanmiddag moet ik weer terug naar voetbalveld want dan is t penalty schieten. Hopelijk wint ie de beker!! hahaha
    Heb gisteren trouwens n leuke trui besteld voor mijn verjaardag over 2 weken. De rug achter is open maar voor de rest is alles dicht. Een legging eronder en mn pumps en ik ben klaar!

Iedereen n fijne dag toegewenst en tok later

17. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ juffie, ja is jammer maar niet anders.
    man is nu bezig met de witte muren. groen is echt gaaf geworden al zeg ik het zelf!
    en ja haken is wel leuk,maar als je had gezegt voor ik zwanger was dat haken leuk was had ik je voor gek verklaard haha. maar ga nu proberen een mobiel te maken heb al 2 dingen klaar dus is wel grappig denk ik. eerste keer dat ik het doe dus dan is het wel leuk als het lukt :)

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    gelukkig dat je nu bijna geen last meer hebt miranda!!

ga zo even een broodje eten met Nathan en dan gaat die lekker naar bed. Kan ik mooi soppen/ opruimen.;) Haan is weer werken vandaag. Vind het neit zo gezellig elke zaterdag werken maar het extra geld kunnen we ook wel weer gebruiken;)

Volgend weekend zitten we trouwens in Centerparcs. heb er echt zin is!!:D

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    bubs: plaats je een foto als de kamer klaar is?? Ben heel benieuwd!!

20. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    tuurlijk!!;)

Deel Deze Pagina