[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, lekker toch meis! Je hoeft ook niet de hele dag te liggen maar het feit dat je de mogelijkheid hebt als het nodig is om even een stap terug te doen, is heerlijk!!

2. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    idd Juffie wat Deli zegt, de heke dag plat is ook niet nodig maar je kan nu tenminste rusten wanneer je dat nodig hebt....

3. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Oladiehooo! :)

Hier een moe kippetje... Heb maar 2 uurtjes geslapen vannacht. Liv was weer heerlijk in de weer :( Vanmiddag even naar de dokter met haar, want ze blijft maar zo hoesten en moet daardoor telkens overgeven..

Judibi; Volgens mij deed ik altijd een dansje voor jou! :) We hebben de 'J' enz enz! Haha :D Gefeliciteerd met je zwangerschap, superleuk! En nog spontaan ook, geweldig! Geniet er maar lekker van!

Heb de rest nog niet opgeslagen tijdens het bijlezen, dus ik spring bij deze in! ;)

xx

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hallooooo!

Daar ben ik weer :)
    Ben weer eventjes niet geweest omdat ik echt superonzeker was over de zwangerschap en jullie niet wilde vermoeien met mn "gezeur", maar ik wilde even laten weten dat we vanochtend de echo gehad hebben:
    We zagen een heel mooi kloppend hartje!! :D :D
    Baby is 4 mm en t hartje klopte echt heel mooi al voor de termijn, ben echt superrrblij!! :D
    Viel een hele last van mn schouders.. Heb echt zitten huilen in de auto onderweg naar huis :) :D

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    kristel: wow wat een goed nieuws! Gefeliciteerd met de goede echo, en hopenlijk kun je vanaf nu lekker genieten van de zwangerschap! Of heb je veel last van kwaaltjes.

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Judibi... fantastisch meid dat je ondanks alle pogingen zelf en met hulp van medici uiteindelijk toch spontaan zwanger bent geworden. Zo zie je maar dat n kindje "nemen" niet altijd zo makkelijk is en dat n kindje wel degelijk n WONDERTJE is! Met mijn drie oudste praatte ik ook zo makkelijk hoor... maar sinds ik miskraam na miskraam kreeg en uiteindelijk zwanger raakte van Divano besefte ik dat t dus niet zo vanzelfsprekend is maar dus ook daadwerkelijk n wonder gebeurd. Ik had die behoefte na al die miskramen wel om vrioeg al n echo te willen/krijgen. De vk die ik toen had leefde met mij mee en maakte vanaf week 5 IEDERE week n echo bij mij puur voor mijn onzekerheid. Toen ik 11 weken zwanger was kreeg ik de laatste en zagen we dat t ook echt goed zat! Meis... t is wat je zelf wil. Ik had daar echt de behoefte aan! Hoe reageerde jouw man/vriend op dit supergoede nieuws? Hou je t nog even voor je voor je familie of heb je ze t goede nieuws al verteld?

Kristel... GEFELICITEERD meis! Helemaal super zo'n goede echo. Ik hoop dat dit kleintje bij jullie mag blijven! Lekker van genieten meis! Hoe vind je man t? En jij?.. hou jij t nog even voor je of heb je t al verteld aan familie en of vrienden? Ik had t volgens mij allang verteld!

Juffie... je hoeft idd niet op bed of bank te liggen maar gewoon even nergens naar kijken of rekening mee houden en kunnen gaan zitten of liggen wanneer jij wilt is ook al heerlijk hoor!

All... Ik heb vanmorgen hier ook weer gewoon de achterdeur gesloten. Ik kreeg om half 10 de achterburen al op de koffie. Zij vroeg of dat ze stoorde maar dan kan ik niet zeggen dat t wel zo is... dus zet je toch maar thee en koffie. Ik zeg: eigenlijk wou ik net doen alsof ik niet thuis was.. t is maandag en dan komt mijn schoonmoeder altijd. Hoe laat komt ie dan meestal vroeg de achterbuurvrouw... ik zeg rond de klok van 10/ half 11. Nou... dan zorgen wij toch dat wij weg zijn om 10 uur. Hun gingen om 10 uur en ik de kleine de fles op de bank gegeven nadat ik de achterdeur op slot had gedraaid. En ja hoor... om kwart over 10 zie ik de auto van chris zn moeder voorbij komen. En daarna hoorde ik de poort open en dicht gaan. Ikke muisstil op de bank zitten. Ik vind t zo erg dat dit zo moet maar mn schoonmoeder zit hier 7 dagen in de week IEDERE ochtend op de koffie. Soms heb ik daar totaal geen zin in! Als wij elkaar iedere dag zien weet ik na 1 dag al niet wat ik moet zeggen en dan zitten wij stilzwijgend aan de koffie. Daar heb ik echt geen zin in en aangezien ze toch al gauw n halfuur/ 3 kwartier hier binnen zit.
    Ach.. zij moet gewoon haar buurtrondje maken!

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Linnie, sjonge dat is ook geen nacht zeg... Zit je nu met tandenstokers tussen je ogen om ze open te houden? :D klinkt overigens erg pijnlijk... Hopelijk knapt je meisje snel op!

@ Kristel, JIPPIE!!!! Geweldig voor je meis! Snap je enorme opluchting, heerlijk op een grote wolk nou meis!!

@ Miran, ik vind echt dat je het gewoon eens moet bespreken met je schoonmoeder, helemaal nu je met een baby'tje zit. Kun je toch gewoon netjes aangeven, dat je niet elke ochtend bezoek wil?

8. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Wat een gezelligheid vandaag!

Judibi, wat leuk dat je er weer bent. Ik kan me je ook wel herinneren hoor! Wat gaaf dat het nu spontaan gelukt is! Gefeliciteerd!

Kristel, wat mooi is dat he? Snap in jouw geval heel goed dat je tranen van geluk had. Gefeliciteerd met je mooie echo!!

@ de rest, sorry ben te druk en te beroerd om alles terug te lezen. Ik val gewoon af en toe midden in een gesprek binnen als er tijd is.

9. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Haaiiiii! :)

Kristel; GEFELICITEERD! Superfijn zeg! :) Nu lekker genieten!

Miran; Schoonmoeders... Pffff.... Altijd lastig! ;)

Deli; Auw, nee, geen tandestokers ;) Maar heb inmiddels wel 6 bakken pleur achter mijn kiesjes ;) Whahaha! Hoe staat het met de rugpijn?

Dag; No problemo hoor, ik spring er ook gewoon af en toe tussenin ;) Hihi! Ben je ook al verkouden?

All; Mutti gaat zo mee naar de dokter, is toch altijd makkelijker dan alleen! Gelukkig nu naar mijn eigen HA, want twee weken geleden was ik bij een invaller voor Liv haar slaapprobleem; ze zei doodleuk: "Sommige kindjes slapen slecht, bij de 1 gaat het over en bij de ander niet, SUCCES" Grrrrr!

Tot snel lieverds! xx

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, geeft toch niks! Doe maar een beetje kalm jij!

@ all, ohhhhhh ik krijg af en toe van die steken in m'n onderste... Zou de kleine al met het hoofdje naar beneden zijn gaan liggen?! Ben zo beneiuwd... Bij wesley had ik op het laatst ook zo'n gevoel alsof hij met brei-naalden in m'n onderste zat en toen was hij juist in die periode ingedaald maar kan me niet voorstellen dat de 2e eerder indaald, want bij Wes was ik toen verder. Volgens mij daalt een 2e juist later in... Hmm... Gewoon maar even een vraag waar toch niemand het antwoord op heeft haha...

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Lin, wel fijn ja dat je niet alleen hoeft! Balen van die vervanger zeg :( zoiets kun je zelf ook nog wel bedenken, en bedankt he! Nou neem nog een kop koffie en vanavond vroeg naar bed zeg ik ;)

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    LindaS... suc6 bij de ha met Liv.
    Ja idd... schoonmoeders vind ik lastiger dan je eigen moeder want daar kun je tegen zeggen wat je wil maar schoonmoeder moet je toch je eigen weer n beetje inhouden. Dan heb ik ook nog n schoonmoeder die je toch met handschoenen aan moet pakken hahahaha Als ik ruzie met haar krijg dan heb ik ook ruzie met de rest van t gezin!
    Dat wil ik dus echt niet hoor!

Deli... op zich moet dat idd kunnen bespreken... ben ik met je eens maar vind t zo moeilijk om dat zelf bespreekbaar te maken. Wil geen onenigheid met haar of met de rest van de familie!
    En zij is echt n oudmensje die om n praatje verlegen zit! Ik snap t op zich wel... zij kent geen moeder! Zij zat al vanaf baby in internaat/nonnen. Zij heeft nooit n moeder gehad of gekent. En mijn schoonmoeder is n echte moederkloek!
    Familie is haar alles. Dus snap je dat t moeilijk is voor me.

13. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    linnie, inderdaad verkouden en mijn buik is ook wat overstuur. Ben nog niet ziek genoeg om thuis te blijven maar als het erger word dan dit ga ik toch maar eens vroeg naar huis vandaag.

Deli, ik heb ook steken maar dat is meer mijn bekken volgens mij. Morgen eerste keer fysio daarvoor :D Ben ergens heel blij want zo gaat het ook niet echt lekker.

Heb ook nog eens een schimmelinfectie te pakken, bah!! Kan ook nog wel bij de stapels kwaaltjes die ik al heb. Vind het heerlijk om hier af en toe te mogen klagen. In mijn eigen omgeving vind iedereen het toch allemaal gewoner dan bij de eerste dus krijg ik nooit de kans eens lekker gal te spugen ;).

14. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Linnie, jij hebt een lekker nacht achter de rug zeg!! Succes bij de ha. Kaart meteen het slaapprobleem nog ff aan!! Nu is je eigen ha er weer en hoop dat die wat voor je kan doen!!

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, dat merk ik ook ja. Mensen vragen niet meer zoveel hoe het gaat e.d. bij een 2e hahaha... Gooi het er maar lekker uit, kunnen we heerlijk tegen elkaar aan gaan zitten klagen, worden we vast nog moedelozer van hahahaha....

@ Miran, ik snap je heel goed hoor en ik begrijp ook dat je niemand wilt kwetsen maar als je je moet gaan verstoppen in je eigen huis omdat je hoofd er even niet na staat denk ik; dan kun je beter afspraken maken erover. Of dat je gewoon zegt dat je soms je handen vol hebt met Divano of net even aan het bijkomen bent dus dat ze altijd welkom is en je haar wel belt als het je een keer niet uitkomt ofzo? Dan kun je zo nu en dan gewoon eens bellen en zeggen dat het even niet uit komt zonder dat je je schuldig voelt of aan het verstoppen bent! Want als ze merkt dat je dat doet zal ze meer gekwetst zijn dan wanneer je gewoon zegt dat je er niet altijd op zit te wachten, wat overigens heel logisch is. Ik had toen Wes een baby was ook niet altijd zin in visite!

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli... even over t indalen meis.. zelf weet ik niet hoe dat ging bij de oudste 3... wel heb ik ook ooit dat ze met breinaalden bezig zijn daaronder. Ook als ik niet zwanger ben dus weet tot op de dag van vandaag nog niet wat dat is. Divano daalde pas in tijdens de bevalling. De gyn zei in t ziekenhuis: de eerste kind moet met 36 weken ingedaald zijn maar bij n 2e of meerdere kinders hoeft dat helemaal niet!
    Al met al heb ik nog geen echt antwoord op je vraag! Sorry!!!

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli... ja je hebt wel gelijk wat dat verstoppen en als zij daarachter komt betreft. Mijn schoonmoeder is ook recht voor zijn raap dus ik moet ook gewoon kunnen zeggen wat ik eigenlijk wil. Doe ik ook wel maar vind dit eigenlijk maar onbenullig om erover te beginnen. Ik zal eens kijken wanneer ik de moed kan vinden en de timing om erover te beginnen tegen haar. Ik voel me eigenlijk al schuldig als ik gewoon ga buurten bij mijn vriendin.. vind t heerlijk hoor om lekker weg te gaan en niet hoeven te denken oooow komt ze dadelijk weer. Misschien is t ook wel n beetje jaloezie. Mijn schoonmoeder kan iedere dag aan komen waaien terwijl ik mijn moeder maar 1x in de week (NU dan omdat DIvano nog zo klein is en zoveel veranderd... hebben we pas afgesproken) zie en die kon eerst ook iedere dag aanwaaien. Niet dat ze dat deed maar t idee dat dat gewoon kon. Dat mis ik wel en ik denk dat daar ook n stukje uit komt!

18. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    @Kristel...feli met zo'n mooie echo meis!!

@Linnie....sterkte vandaag en goed dat je het zo volhoud hoor!

@Miran...idd bespreken met je schoonmama als je dat niet wilt dat recht heb je tenslotte in je iegen huis...

@Deli...nopes heb helaas ook geen antwoorden...tijd zal het leren:D

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag... lekker hoor om hier te kunnen "klagen". Zwanger zijn gaat niet altijd over rozen meid!
    Het vergt toch heel veel van je lichaam en of t nu je 1e/2e/3e/4e enz enz kind is maakt niks uit!
    Je kan hier altijd je gal spuwen dat weet je! Daarbij vind ik n 1e zwangerschap makkelijker dan n volgende zwangerschap. Want bij n 2e of meerdere zwangerschap heb je toch ook nog de zorg voor n kleintje en dat vergeten veel mensen. Dat maakt t juist zwaarder en moeilijker!
    Klaag maar lekker raak hoor!

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miranda, je hoeft mij niks uit te leggen meis :D weet wel hoe het werkt met (schoon) moeders ;) de mijne is een schat maar kan me voorstellen dat je uberhaupt niet wil vast zitten aan vaste visite tijden, je wil je eigen ding toch kunnen doen!

Deel Deze Pagina