[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    yo, zie ik het nu goed op hyves? Heb je een hondje?? Is Freek van jullie? Wat een schatje zeg!!

Elise, veel sterkte met je oma! Hoop voor jullie dat ze de feestdagen in ieder geval door komt. Anders word het de komende jaren zo'n beladen dag. Dat is toch wel maar op speciale dagen net wat meer. Mijn oma overleed op mijn verjaardag. Dat was heel naar toen. Heeft ze ook pijn? Of is ze al niet helemaal meer bij haar positieven? Nogmaals sterkte!

Pooh, bedankt voor het buddynieuws!

Rosa, wat een mooie fotos! Wat heeft rosalina al een mooie bos haar zeg!! Allebei trouwens wel hoor. Maar die staartjes staan erg leuk bij rosalina. Knappe meiden! Kan je trots op zijn.

Hier hebben we een peuter die in hongerstaking is. Alles is nee en alleen fruit gaat er in. Ach, is weer een fase. Gaat vast weer over.

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Helleuw!

Wat zie ik nou :D

@Miranda, Chris en kids: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje en broertje Divano!
    Geniet met zn allen van dit prachtige wonder en doe rustig aan.
    Ben heel benieuwd naar het hele verhaal en natuurlijk naar de kleine man :D

@All: *zwaai* Ik word met de dag moe-er (of is t moeier? :p) dus dat is een goed teken, denk ik :)
    Verder worden de testen steeds aanzienlijk duidelijker, dus ik begin er beetje bij beetje wat meer vertrouwen in te krijgen! (angst blijft voorlopig nog wel, maar toch)
    Ook Yentle lijkt meer te weten dan we denken; ze zit al een paar dagen constant over mn buik te aaien en kusjes op mn buik te geven, zo schattig! :D En t vreemdste is dan nog dat wij haar helemaal niks gezegd hebben :( (hoop dat het wat betekent, dat zij misschien weet dat t goed zit???)

Anyway, sorry dat ik verder even niet reageer, ik ga op de bank liggen met een beker thee en vroeg naar bed.
    Zal mn best doen om hier weer wat vaker te komen kletsen (en dus ook te reageren natuurlijk ;))

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Dag: gaat vast wel weer over inderdaad. Onze peuter eet juist al tijden geen fruit. Hij wil sinds kort wel wat vers geperste sinaasappelsap. Ach dan doen we dat maar. Avond eten is hier trouwens ook maar een paar happen of alleen vlees.

Kristel: heb je testen gezien en die gaan inderdaad de goede kant op!

4. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    hey meiden

als eerste natuurlijk

Miran en de hele familie....van harte met jullie zoontje Divano....prachtige naam en supersnelle bevalling!!

Doe mij ook maar zo'n bevalling.....eerst ff zwanger worden hahah

Hier een superdrukke dag gehad! Rayven heeft sinds gisteren een donzen baby kussen en lekker eindelijk de hele nacht door geslapen maar dat zal wel toeval zijn:D daarna 's ochtends haar naar de creche gebracht, toen ruim een uur naar mijn pa gereden die opgehaald en naar mijn oma in het bejaardentehuis geweest, daarna even de Dappermarkt op en 2 mooie spijkerbroekenen een paar laarzen gekocht, mijn pa weer naar huis gebracht weer een uur terug rijden en heeft haan mij in het centrum afgezet om te winkelen en is hij vuurwerk gaan halen, ik heb nog 3 broeken en 2 paar laarzen gekocht:$...had geld gehad van mijn oma voor kerst en ben zoveel afgevallen dat niks me meer paste dus kan weer even vooruit...heerlijk weer eens wat voor mezelf te kunnen kopen!

Nu is haan een piercing opnieuw laten zetten aangezien hij eerst scheef geprikt was en ik lekker op bank pfff vakantie tijd is drukker dan een normale werkweek hahah

sorry voor het ego even hoor:)

5. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Miran: gefeliciteerd met jullie zoontje Divano en fijn dat alles goed gaat :D ach niks mis met maatje 44, blijven ze lekker lang klein...

beterschap voor iedereen die niet fit is.
    Pooh je bent al voor je mannetje thuisgebleven en hij is in goede handen, je hoeft je niet schuldig te voelen, want je hebt goed nagedacht over wie er goed voor hem kan zorgen. knuf

all; ben erg moe, haan ziek vannacht en vanaf 2 uur vanacht steeds wakker geweest, dus ga lekker vroeg mijn bedje in :D

6. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Mel een beetje een late reactie mijn borstvoeding loopt prima sabela doet het erg goed. Op het cb geweest en ze was goed aan gekomen weegt nu 5100 gram. Loopt het bij jou een beetje? Cris welkom terug en gefeliciteerd met je zwangerschap Fijne avond meisjes liefs rosa

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

Fijne oudjaarsdag allemaal!
    Hebben jullie nog leuke plannen?? Wijzijn lekker met zijn 3tjes thuis dus rustig avondje..

8. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mogguh Allemaal

Fijne laatste dag in 2010!!

Wij gaan vanavond naar de familie van haan...lekker veel sier vuurwerk gehaald alleen ik kom er niet in de buurt hoor haha...zo oliebollen en appelflappen bakken pfff en dan maar rayven uit de keueken zien te houden, we hebben geen deur in de keuken...onhandig maar ja

Fijne jaarwisseling en tot morgen!!

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    #1769 Kristel86, 31 dec 2010
    Laatst bewerkt: 31 dec 2010
    Goeiemorgen :)

@Dag: Hmm vervelend lijkt me, hopelijk gaat hij gauw weer wat beter eten hoor :)

@Rosa: Wauw wat een mooie meiden heb je! :D En idd zeg, wat heeft Rosalina een mooie bos met haar!

@Riddle: Heerlijk even geshopt voor jezelf dus, altijd leuk :D
    Fijn dat Rayven lekker doorgeslapen heeft, vannacht weer?

@Mink: Oh jee, ik heb helemaal niet meegekregen dat je al lang bevallen bent :)
    Beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd!
    Heb je al een foto laten zien? :D
    Hoe is de bevalling gegaan? Hoe gaat t nu? Hoe vindt Zoe het? :D (sorry, mn leestekens doen t niet, dus ik kan Zoe's naam niet helemaal goed schrijven...)

@Juffie: Hier ook lekker rustig thuis met zn 3-tjes, met de kerst zijn we ook rustig thuis gebleven, heb dit jaar even helemaal geen zin in al die poespas en drukte ;)

@All: Yes, de misselijkheid is hier in volle hevigheid gearriveerd :D (ja, daar ben ik blij mee haha)
    Moet echt maar weer Haan een beschuitje + thee laten brengen op bed, zodat ik even wat kan eten voor t opstaan. Heeft bij de zwangerschap van Yentle ook goed geholpen :)

Durf alleen nog niet goed een banner te plaatsen ed, eerst even de komende week nog goed doorkomen..

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    K wil ook nog even een foto spammen van mn meisje :D

11. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Kreeg gisteren echt een super mooie foto van Miran. Prachtig ventje is het!! Kan hem nu niet hier neer zetten sorry dames.

Vanmorgen had Ryan nog 39,7. Toch maar even de HA gebeld. Net langs geweest. Hij heet het virus dat heerst..... en de hoge temp komt ws van oorontsteking. Nu AB gehad. hopelijk werkt het snel.
    Hoop ook dat ie vanmiddag ff een dutje gaat doen, kan ik ook ff tukken. moet vannacht werken...... pfff

meiden fijne avond en gezellige jaarwisseling!

Een liefdevol en gezond (vruchtbaar) 2011 !!!

xxx

12. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    @Kristel...nee helaas vannacht weer minder geslapen, alhoewel van 10 tot 12 vannacht lopen spoken echt om de tien minuten gaan staan en zo maar de rest van de nacht tot 9 uur door geslapen dus dat gaat nog...

@Pooh...maar goed dat je toch even naar de ha ben geweest nu maar hopen dat ie snel opknapt!

Zoooo alle oliebollen en appelflappen zijn klaar, nu even zitten dan omkleden en wachten tot Rayven wakker wordt en dan weer op visite, erg gezellig hoor allemaal maar ben altijd weer blij dat die dagen erop zitten

13. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Kristel, mooie foto! Ook al zo'n mooie haarbos!! En fijn dat je nu een goed gevoel hebt. Zegt vaak al veel!

@iedereen, hele fijne jaarwisseling!

Ik ga nu vast in bad liggen. Dan kan haan er in als hij thuis komt van werk en dan op naar onze vrienden. Eerst nog even checken of mijn paardjes nog lekker rustig zijn. Gelukkig knallen ze er nu ook al flink op los met vuurwerk dus kunnen ze vast wennen. Hoop dat het een gezellig avondje word. Hangt er ook van af of Stan daar een beetje wil slapen. Ga er van uit van wel.

14. rosa08

rosa08 Niet meer actief

meiden bedankt voor de leuke reactie over mijn meisjes ben ook een super trotse mama. die haar bos hebben ze echt van hun vader zijn toch half bloedjes mijn man is Spaans.

chris jij heb ook een heel mooi meisje ook lekker donker. hebben ze dat van jou?

Meiden ik wil jullie een heel mooi uiteinde wensen hou het rustig. en tot volgend jaar hihi.

ridle voor jou een heel vruchtbaar jaar toegewenst!!!\

knuffel

liefs rosa

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Meiden....

Eerste foto net na geboorte:

Trotse zus á la 2e mamatje:

Trotse Giuliano met mama en Divano:

Onze knappe zoontje Divano:

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Mijn bevallingsverhaal(tje)...

Om kwart over 12 woensdagavond verloor ik de slijmprop. Wij om half 1 naar bed. Om half 5 schoot ik wakker van n flinke pijnscheut wat hetzelfde voelt als de ontsluitingsweeën. Ik naar de wc en dacht kan nog wel terug slapen eer dat de volgende komt ben ik weer 20 a 30 minuten verder. Ikke terug naar bed en kleine 6 minuutjes later kwam de volgende wee. Ikke uit bed en ben rondjes gaan lopen beneden. Om kwart voor 5 terug naar boven en Chris wakker gemaakt maar die bleek al wakker te zijn. Om 5 uur de overbuurvrouw arriveerde hier. Had in de tussentijd al gebeld naar de verloskamers. Ik zeg tegen Chris: neem de maxi-cosi en tas maar mee. Chris geloofde t nog niet hard. Ze kwamen en gingen die pijn... geen echte weeëngevoel maar echte ontsluitingsweeën en er zat ook geen echte tijd tussen. Of t was n komen en gaan of er zat een 2 minuten ertussen. In ziekenhuis werd ik gelijk aan de ctg gelegd en toen zagen ze dat t echte weeën waren met 2 en n halve minuut ertussen. Om 6 uur werd ik getoucheerd en toen had ik al 5cm ontsluiting. Ze lieten mij lekker liggen want ik kon makkelijk wegpuffen en ving de weeën goed op. Ze zei: je lacht er nog tussendoor! Ik zeg wat moet ik dan? Huilen???
    Om 8 uur werd ik weer getoucheerd omdat zij zag dat ik échte serieuse persweeën had. Ze zei: je zit op de 8cm. Je gaat kei goed! Zullen we de vliezen breken maar dan komt ie er gelijk mee uit of wil je nog even wachten omdat t je nog zo relaxt afgaat. Ik heb t nog op me af laten komen en ze zei: je mag zachtjes mee persen.. laat m maar mee naar beneden glijden. Op n gegeven moment brak Divano de vliezen met zn hoofdje. Ik perste en het hoofdje schoot door geboortekanaal heen. In 1 perswee werd ie geboren!! Chris was superverrast en apetrots.
    Ik ben niet ingescheurd of gekke andere dingen. Het was n superbevalling!!!!
    Divano zelf deed t heel goed ALLEEN kon die zijn temperatuur niet vast blijven houden en zijn glucose bleef erg laag. Dus daarom moesten we 1 nachtje in ziekenhuis blijven. Vandaag lekker thuis gekomen... kleintje ligt heerlijk in bedje en doet t fantastisch. Het is zo'n lekker knap manneke. Hij is maar 47cm groot en woog met de geboorte 2560 gram.

Nu is t weer etenstijd voor hem dus ik ga even verder met hem.
    Ik wil IEDEREEN bedanken voor de felicitaties en jullie allemaal n

HELE FIJNE OUD EN NIEUW WENSEN!!!!!
    DAT JULLIE DE BESTE WENSEN EN GEZOND 2011 MOGEN HEBBEN!

QB... gefeliciteerd met je haan!!!!!

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Wow Miran wat een mooie foto;s!! Prachtig mannetje zeg. Zo mooi om nu eindelijk dat mannetje te zien. Prachtig bevallingsverhaal ook. Doe mij ook maar zo;n bevalling;)
    Jullie zullen wel een hele bijzondere oud en nieuw hebben dit jaar.

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Miranda, wauw wat een knap kereltje!! :D
    Ik werd ook helemaal emotioneel toen ik je eerste foto zag; :)->) zo mooi hoe trots Chris kijkt en hoe jij naar Divano kijkt!
    Echt super geweldig meis :D
    En wat een superbevalling zeg, jeetje, doe mij er ook zo een haha.
    Wat zullen jullie een onwijs mooi begin van t nieuwe jaar hebben :D

@All: Ik wil iedereen een onwijs gelukkig nieuw jaar wensen; dat al jullie dromen uit mogen komen :D

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Het vuurwerk afsteken heeft idd n aparte betekenis nu.
    Vanmiddag heeft Chris vuurwerk afgestoken omdat Divano thuis was gekomen vandaag.
    Nu is papa trots eten aan t geven! Het is n lekkere "rustige" avond voor ons. Ons gezinnetje is lekker bij elkaar! Chris- Didier - Gyani - Giuliano - Ebony - Divano en ikke!
    Gewoon overgeweldigend. Morgen komen de eerste kraamvisites en de kraamhulp is hier al om 9 uur! Ik lig om half 2 UITERLIJK in bed vannacht! Maar t is idd heel erg speciaal!
    Chris die snapt er niks van omdat ik woensdag nog vrolijk rondliep en mee vuurwerk ben gaan halen dacht hij dat t nog lang zou duren voordat ik zou bevallen. Hij praat wel overigens heel trots over mij als ie over de bevalling praat met anderen. Superlief om te horen!!!!

Ik heb n super zwangerschap gehad en als klap op de vuurpijl n supergoede en supersnelle bevalling!
    Ik teken hiervoor en zo'n zwangerschap en bevalling gun ik iedereen!!!! Divano deed er 3 uur en 3 kwartiertjes over dus mag zeker niet klagen!!!!

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Een heel gelukkig en gezond 2011 gewenst!!

Hebben jullie allemaal genoten van oudjaarsavond?? Ik stortte om 22.00 in dus ben naar bed gegaan:) Om 12 uur nog even er uit om vuurwerk te kijken. Nathan werd ook wakker maar vond het dood eng. Echt aan het trillen in mijn armen. Toen maar lekker met hem in ons bed gaan liggen waar Nathan de rest van de nacht ook heerlijk heeft geslapen:D

Fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina