[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    De beste wensen allemaal!!! Dat het maar een mooi en voor degenen die willen een vruchtbaar jaar mag zijn!

Hoop dat iedereen een leuke jaarwisseling heeft gehad??

2. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Iedereen de beste wensen voor 2011!!

Wij hebben een prima uiteinde gehad..Rayven werd bij oma om kwart voor 12 wakker en om vijf voor 12 sliep ze weer dus ik was al bang dat ze niet diep genoeg zou slapen met al dat vuurwerk maar ondanks de enorme knallen overal doorheen geslapen, om half 2 uit bed de auto in en thuis er weer in en geslapen tot half 10 dus super!! papa had voordat ze naar bed ging vuurwerk voor haar afgestoken en dat vond ze helemaal geweldig!!

@Miran...super zeg zo'n bevalling en echt een prachtig mannetje hoor!!!

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    De allerbeste wensen voor iedereen!!

xx Jolanda Joep en Freek

ps Miran zo'n bevalling wil ik ook wel...geniet lekker van je gezinnetje!!

4. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ all Gelukkig nieuwjaar!!!!

@ miran! wat lees ik nu! toch al bevallen! wat goed, en een super bevalling las ik! en een knap mannetje erbij! wat heerlijk voor je. geniet ervan meid!!

5. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Miran: wat een prachtig mannetje :D:D en super fijn dat alles zo voorpoedig is verlopen.

Ik hoop dat iedreen een super fijn 2011 gaat hebben, met veel mooie baby's en zwangerschappen...

All: ik lag ziek op bed en heb weinig van het vuurwerk meegekregen :(

Kristel: we hebben een zoontje en hij heet Stef, hij is geboren op 6 oktober via een keizersnede hij woog 2714 gram en was 47 cm lang.
    Stef doet het nu heel goed. Hij heeft koemelk allergie en krijgt speciale voeding.
    Zoe vind het helemaal geweldig, ze is niet jaloers en geeft Stef veel kusjes hihihi
    Nog gefeliciteerd met je zwangerschap...

Yoyo: gefeliciteerd met jullie hondje Freek hahaha wat een geweldige naam :D

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    hahah ja super he Mink! Het lijkt alleen wel of ze ADHD heeft...zo druk....
    Voel je je al wat beter??

7. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    allemaal de beste wensen voor 2011 en dat het maar een vruchtbaarjaar mag worden.

miran en haantje gefeliciteerd met jullie zoontje en wat een gave naam.

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Helleuw!

@Mink: Wat balen dat je zo ziek was zeg :( Ben je alweer een beetje opgeknapt?
    Wat schattig dat Zoe zo lief met haar broertje omgaat, een echte trotse grote zus :D
    Ahh wat sneu dat Stef koemelkallergie heeft.. Welke voeding krijgt hij?
    Yentle heeft het ook (nog steeds) en we hebben echt een heftige eerste periode met haar gehad, kwamen er met 11 weken "pas" achter. Sinds wanneer weten jullie het?
    Hopelijk gaat hij er niet al te veel last van krijgen en zal hij er hopelijk rond een bepaalde leeftijd weer helemaal vanaf zijn!

@Yojo: Jaa, geweldige naam voor een hondje :D
    Jullie zijn nu ook officieel bezig voor een wondertje? :) (of hou je nu je cyclus "gewoon" bij?)

@All: Wij hebben een super jaarwisseling gehad. We hebben Yentle gewoon op de normale tijd naar bed gedaan en om 23.45 uur even wakker gemaakt. We hebben samen Jip en Janneke bubbels gedronken en ze vond het geweldig, want ze mocht uit een champagneglas drinken (wel met hulp natuurlijk).
    Daarna even in de tuin wezen kijken naar het vuurwerk; geweldig dat ze het vond! :D
    Hele tijd "oohhhh!!" en wijzen naar de lucht en lachen, echt mooi om te zien hoe ze er zo van genoot.
    Om 0.30 uur is ze weer naar bed gegaan en heeft ze heerlijk geslapen tot 10.00 uur.

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Kristel: wat super zeg dat Yentle zo van het vuurwerk genoot.:) Jammer genoeg vond Nathan het alleen maar eng maar wie weet vind hij het volgend jaar wel leuk..

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedenavond...

Allemaal de beste wensen voor 2011!!
    Hoop dat jullie n beetje hebben kunnen genieten van t vuurwerk en van elkaar!
    Wij hadden n rustige jaarwisseling... gewoon lekker met t gezinnetje. Om half 2 lagen wij te bed en Divano had om half 12 zijn flesje gekregen... om half 4 vannacht kwam ie weer en vanmorgen om half 7 weer. Zijn temperatuur schommelt nog steeds maar hij drinkt gelukkig erg goed. Vanaf vanmiddag 16.00 uur krijgt ie voeding om de 4 uur en vanavond om 00.00 uur geef ik hem zijn laatste nachtvoeding en dan mag ik m laten liggen (mits dat ie t redt) tot 05.00 uur. Hij krijgt vanavond al 40cc voeding... hij drinkt t ook goed op. Merk dat als ie om de 3 uur voeding krijgt laat ie drinken staan maar laat je m n uur langer slapen dan drinkt ie t gelijk op zonder mokken.
    Vanmiddag lag ik in bed... Divano kreeg zn flesje en ondertussen zat ik mijn boterhammen op te eten. Daarna nam ik m lekker tegen mijn borst en vielen we samen in slaap. De kraamhulp kwam naar boven en zag ons slapen hahaha ze had de kleine aangepakt en in zijn bedje gelegd. Daarna heeft mama ook nog even geslapen. Mijn ouders en zusje met gezin kwamen vanmiddag. Mijn zusje is voor t eten nog naar huis gegaan en mijn ouders na t eten. De avond is erg rustig gelukkig. Gewoon lekker met zn 7en! Net om 20.00 uur weer voeding gegeven en hij viel weer rustig bij mij in slaap! Zo'n lekker gevoel is dat zeg! Wat heb ik dat gemist. En wat n zorg van Chris... hij helpt me met alles. De kraamhulp doet kei veel maar Chris doet nog meer haahahaha. Hij zorgt dat de flesjes klaar staan en de kruiken voorzien zijn van kokend water. Ook houd hij de andere kids onder controle.
    Met mij gaat t goed alhoewel ik wel nog erg moe ben. Ik ben best duizelig en lijkt wel automatische piloot dat ik ben overgeschakeld maar mijn hb gehalte was erg goed. Dus nu drink ik weer floradix om te kijken of ik weer aan energie kan komen. Ik slaap smiddags en s'avonds en voor de rest doe ik toch rustig aan op n stoel of op de bank!

Meiden... ga nog even bankhangen en dan lekker naar bed... kijken hoe ons menneke t vannacht doet!

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    BEVALLINGSPOLL DEEL 3

Miranda uitgerekend op: 31 december 2010 bevallen op: 30-12-2010 van zoontje DIVANO!

Haanlief Chris denkt: kippetje op 28 december FOUT GEGOKT
    Miranda zelf denkt: haantje op 27 december FOUT GEGOKT
    Jolanda denkt: kippetje op 23 december FOUT GEGOKT
    Delilah denkt: haantje op 10 december FOUT GEGOKT
    Melanina denkt: Haantje op 1 januari 2011 FOUT GEGOKT
    Mink denkt: haantje op 16 december FOUT GEGOKT
    Wendy denkt: kippetje op 7 januari FOUT GEGOKT
    Juffie denkt: haantje op 25 december FOUT GEGOKT
    Linda denkt: haantje op 2 januari (hihi, stiekem aangepast) FOUT GEGOKT
    Pooh denkt: haantje op 29 december FOUT GEGOKT
    QueenBee denkt: kippetje op 28 december FOUT GEGOKT
    Dagdromer denkt: haantjeop 26 december FOUT GEGOKT
    rosa denkt: haantje op 4 januari FOUT GEGOKT

Juffie uitgerekend op: 20 februari 2011

Juffie denkt: geen idee op 25 februari
    Miranda denkt: haantje op 14 februari (valentijnsdag!!!)
    Delilah denkt: kippetje op 24 februari
    Dagdromer denkt: kippetje op 19 februari
    Jolanda denkt: haantje op 23 februari

Deli uitgerekend op: 28 maart 2011

Delilah denkt: kippetje op 5 april (mijn eigen verjaardag)
    Miranda denkt: kippetje op 20 maart (mijn eigen verjaardag)
    Dagdromer denkt:kippetje op 01 april
    Jolanda denkt: kippetje op 19 maart (mijn verjaardag!)
    Juffie denkt: kippetje op 26 maart

Dagdromer uitgerekend op: 14 april 2011

Dagdromer denkt: kippetje op 12 april
    Miranda denkt: kippetje op 15 april (verjaardag van Ebony)
    Delilah denkt: haantje op 13 april (verjaardag van mijn mama)
    Jolanda denkt: haantje op 20 april
    Juffie denkt: kippetje op 11 april

Elise uitgerekend op:

Buddy's gezocht:

Miranda: Pooh81
    Juffie: Yojo
    Dagdromer:
    Deli: Miranda
    Elise:

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

Miran: wat fijn dat het allemaal zo goed gaat met jullie gezinnetje! Echt goed om te lezen..

All: fijne dag!

13. rosa08

rosa08 Niet meer actief

allemaal nog een gelukkig nieuwjaar!!!

liefs rosa

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hoi meiden,

Iedereen de allerbeste wensen voor 2011e! Ik hoop dat jullie een fijne jaarwisseling hebben gehad!

@ Miranda, mooi ventje meis! Geniet maar lekker met je gezinnetje!

@ all, heb ff geen zin om te laptoppen :S ben zo loom van al die dagen, bleh! Tok morgen dames!

15. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    goedemorgen
    hier ook een lui dagje ff bijkomen was vroeg vanmorgen maar nu ligt me meisje alweer 1uur in dromenland is al de 2de dag dat ze overdag slaapt :)
    En het rollen gaat ook steeds beter al vind ze het echt helemaal niet leuk om te doen
    verder geen bijzonderheden of nieuwe dingen te melden

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik hou nu mijn cyclus gewoon bij. We willen in september nog naar Sri Lanka en dan gaan we ervoor! Maar aangezien mijn cyclus de vorige keer erg lang van slag was en ik heel veel hoofdpijn weer had door de pil ben ik in september al gestopt.

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Miran je hebt een ongelooflijk mooi manneke!

Ik ga dadelijk even naar de dierenwinkel...even wat speelgoed kopen voor Freek want ze denkt dat onze tenen speelgoed zijn.... Verder rent ze de hele dag de kamer door en af en toe pakt ze een tennisbal in haar mond en sjeest dan de kamer door...alleen die bal is natuurlijk veel te groot....

18. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    hey Meiden

Zo hier heerlijk geslapen, rayven was maar 1x even wakker vannacht omdat ze raar lag en toen door geslapen tot 10 uur!!

verder net de was gedaan, hele huis gezogen en gedaan dus vanmiddag even lekker naar buiten met rayven, het zonnetje schijnt en lekker bank hangen ben gaar van al die dagen...verder alles rustig hier

Dikke knuf aan ieder1

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    rid: wow wat een lekkere nacht zeg. 10 uur dat is lekker laat zeg.. Hier was het vanmorgen 6 uur. Nathan werd wakker van een enge droom ofzo denk ik, helemaal overstuur en wilde neit meer slapen. Wat dat betreft kan hij beter om 3 uur ofzo wakker worden, slaapt hij gewoon weer verder na even troosten;)

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Yojo: wat een ontzettend schattig hondje hebben jullie trouwens zeg! Echt lief:D (en dat zeg ik, die niet van honden houd;))
    Had ik trouwens jouw nummer al?? Zag opeens op de poll dat je mijn buddy bent:) Duurt nog wel een paar weekjes hoor voor ik ga bevallen maar dan staat die maar in mijn mobiel:)

Deel Deze Pagina