[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Idd... Ze zal zo wel komen denk ik! Ben ook benieuwd... Riedel, we veren voor je hoor!

2. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    altijd gezellig zo'n meidenavond lin. Wel vervelend dat je zo'n last van je buik hebt, hoop dat het snel over is meid.

3. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ja! Ik mis Rid :(

Hopelijk kan ze straks genieten van haar zwangerschap! Niet leuk als je zo in onzekerheid zit hoor.. :(

Rid, kom nouuuuuu! :D

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nee, zo'n beginnende zwangerschap is altijd een beetje spannend maar om zo in onzekerheid te zitten is niks! Dat moet snel ophouden inderdaad!

Linnie, leuk avondje! Wat ga je koken? Kip? ;)

5. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    veer veer veer voor een mooie zwangerschap voor rid, zonder onzekerheid!

6. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Linnie veert ook mee voor Rid! Ze mag nu echt wel gaan genieten! :D

Ik ga een hutspot ovenschotel maken! Jammie! :D

7. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    klinkt goed lin

8. Niet meer actief

hoi meiden alles goed hier.

9. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hi Shandro! Dat is mooi! Geen kwaaltjes? :)

10. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    goede morgen shandro

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Het is echt bijna niet te volgen hier, maargoed, probeer het nog wel een keer :p

Goeiemorgen!

12. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    goeie morgen kristel, welkom. Ja soms is het ook niet te volgen haha Maar klets gezellig mee!
    Over 5 dagen testen, spannend! pendel beloofd veel goeds, hoop dat het uitkomt voor je !
    Al klachten?

13. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mogguh Lieve Lieve Live Kippetjes van mij!

Had eerst even rustig met een kopje senseo alles gelezen en jullie zijn heeeeel lief voor mij :oops: ..word er bijna verlegen van :D

Alleen heb ik helaas nog niet veel goed nieuws te melden :( ...vanmorgen om 4 uur weer wakker van de pijn, kon niet meer liggen, draaien of opstaan...alleen maar zuchten, na half uur trok het weer weg en ben ik toch nog in slaap gevallen nu erg veel pijn in mijn rug en rechts in mijn buik maar wel hoger dan mijn baarmoeder zit dus maar hopen dat dat gewoon mijn banden of darmen of zo zijn :rolleyes:

@Linnie...jammer van je ongi. aan de andere kant toen ik het las had ik zoiets van YES! omdat je lijfje toch nu zelf het werk doet en dat is een hartsikke goed teken, betekent dat je zelf een ei hebt gehad en alles...en hoeft nu echt geen maanden te duren hoor...elke maand heb je evenveel kans!....zal me gek veren voor je :)

@Deli...leuk man je verjaardag...hoop dat het heel gezellg wordt!...mijn haantje en ik wouden een themafeest doen dit jaar maar met de baby, vakantie en trouwerij doen we dat toch maar ff niet haha

Alle andere kippies ik kan me haast niet meer herrineren wat iedereen heb gezegd maar voor de klachtenvrije zwangere kippies geniet er van en voor de klussers...klusse :)

Dagdromer en Liena...waarom komen jullie ook niet naar de kippendag?

14. Niet meer actief

geen kwaaltjes zal ik niet zeggen, maar mag niet klagen

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Sjonge, ga ik ff kletsen met collega's kom ik hier kan ik weer flink bijlezen!

16. Miggy

Miggy Actief lid

3 apr 2008
    128
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo allemaal,

Weet niet of ik hier aan het goeie adres ben maar heb een vraagje.
    Ik heb sinds een week last van veel witte afscheiding(Sorry beetje vies) en het word nu iets waterig hebben er meer meiden last van gehad of herkennen jullie dit?

ps.ben al 15mnd gestopt met de pil

Groetjesss

17. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hihi, genoeg klachten... maar mijn lichaam vind het leuk om spelletjes met me te spelen... :(
    Vanaf 2 dagen na eisprong last van krampen alsof ongi elk moment kan beginnen.. Nog steeds last van :(
    Zondag, maandag en dinsdag steken in mn liezen gehad en ook paar in baarmoeder.. En dooooodmoe *gaap*
    Vandaag leek t alsof t rechterstreepje op mn personateststrip wat donkerder is dan de vorige dagen, maar durf ik niet met zekerheid te zeggen. Misschien wil ik dat wel gewoon heel graag zien !

Ik krijg vandaag Matcare Ultra zw, testen binnen. Die zou je al kunnen gebruiken vanaf 6 dagen voor NOD. Ik kan mezelf niet zo goed bedwingen dus ik denk toch dat ik er een ga doen als ze binnen zijn :p

18. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hoi Kristel

Ik had ook die testen van Matcare en je kan ze idd eerder doen, ik heb ze zelf de laatste keer 1 dag voor mijn NOD gebruikt maar toen kreeg ik maar een heeeel licht streepje en zelfs na 4 dagen nog maar heel licht, hoor daar wel meer mensen over dus wees niet al te teleurgesteld als je nu niks ziet he?....en als je twijfelt een andere test erbij nemen tegen de tijd dat je NOD is...hoop voor je dat het raak is! :D

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Miggy, ik heb wel eens gehoord dat meiden daar last van hadden toen bleek dat ze zwanger waren, ik had het juist veel minder dan normaal?! Zo zie je maar weer iedereen is anders! Hopelijk is het voor jou positief!

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Riedeltje! Gelukkig ben je er weer! Hoop dat het snel beter gaat of dat het gewoon voor het goede doel is! En niks negatiefs betekend!

Deel Deze Pagina