Okee dus dat was jij! Ik dach ik accepteer maar want zag Deli erbij staan dus dat moest een kip zijn. Leidster? Kinderopvang bedoel je? Ja ben pedagogisch medewerkster zoals ze dat tegenwoordig zo duur noemen hahaha ach gewoon leidster op een babygroep.....
whwhwaaa jah dat is man onvriendelijk he..leidster....ik ben leidster van de bso...heb ook op een baby groep en peutergroep gewerkt..
@ Lynn Ik toen ik begon overal invallen. Toen vast op een babygroep daarna drie jaar op een peutergroep en nu alweer anderhalf jaar op deze babygroep. Wel allemaal binnen hetzelfde dagverblijf. Blijft een heel leuk beroep he. Waar werk jij ergens?
Ik in Eindhoven. Bij Korein. Grote organisatie. Dat is wel minder want we zijn steeds vaker een nummertje.....das nie zo leuk.
ik ben ook weg dames...ik ben er vanaaf niet moet tot 11 uur werken.....fijne aaf allemaal en niet te veel tokken he....bye
Tja, als ik er niet ben, dan blijft iedereen meteen weg! Maar let op! Nu ben ik er en dan komt IEDEREEN weer terug! Lieve mensen, ik wil jullie iets vertellen: IK HEB EEN VAST CONTRACT! Ben zo blij! Mijn manager zei: "Heb jij nog geen vast contract dan? Dat ga ik meteen regelen voor je!" JOEPIE!
Hey Linnie, VAN HARTE GEFELICITEERD! Super meid! Daar mag je trots op zijn! Maar goed dat je toch op je oude stekkie bent gebleven dan!
Dag kippetjes, ben er weer! Tjonge echt niet bij te houden om alles terug te lezen. @lindaS proficiat mag ik vragen wat voor werk je doet ben dus nu nieuwsgierig geworden.
Volgens mij kan ik echt niet meer tellen....zit eens in mijn agenda te kijken en dit is ronde acht al in plaats van zes.....pffff moeilijk hoor.....