Goedemorgen lieve kippetjes! Ik kan helaas ook niet zoveel komen token vandaag.. Zit weer op de andere afdeling! Ben trouwens een beetje chago.. Mijn haantje hoeft vandaag weer niet te werken en kwam gisteren om half 3 's nachts thuis.. Nadat hij mij had wakker gemaakt, lag hij zelf binnen een minuut te snurken (inclusief bierlucht) Kon ik mooi niet meer in slaap komen, mede dankzij de enorme buikkrampen die ik had Dus ben heeeeeeeeeeeel moe! *gaap* En bloed ook nog steeds als een rund! BLERRGGHHH! Ga nu ff bijlezen hoor!
goedemorgen ik kan vandaag WEL meelezen.... Wat zielig lindaS dat je niet goed heb geslapen...ik daarin tegen wel....alleen was heel vroeg wakker grrr..... en kan niet meer slapen...mijnhaantje is werken en komt pas vanmiddag thuis....ik ga vandaag lekker mijne hok oppoetsen....dagdromer...veel plezier op de bruiloft....en de rest spreek in misschien straks....ikzit nu lekker aan een grote mok thee....
Zo! Ben weer bijgelezen! Ben alleen te moe om iedereen persoonlijk berichtje te sturen.. Sorry Is er al een kippie in het hok?
Hi Chantal! Ik heb echt behoefte aan een grote mok koffie! Moet echt wakker worden! En mannen... Breek me de bek niet open
Morgen Linnie, sterkte vandaag! Moe zijn is niet leuk! I know! Droomkippie veel plezier vandaag en we horen wel hoe het bruidje er uit zag he! Morgen Lynn, poetssuhh!
OHHHHHHHHHH NEEEEEEEEEEEEEEE! Linnie, het spijt me! Zie je wel, ik moet echt wakker worden Sorry sorry sorry! *geeft een dikke kus aan Lynnkip*
kippetjes zo'n last van mijn maag heb ik al maanden niet gehad ..... als ik maar weer geen ontsteking krijg.......poeh poeh......heb komt ook vaak omhoog...
Jeps! Je hebt me meteen wakker geschud! Linnie (ik dan) = slechte kip! 8) Lieve schatten, ik ga er weer vandoor! Hoop in de lunchpauze nog even te komen tokken! Dikke klus xxx
Goedemorgen lieve kippetjes..... Alles goed hier in't hok ? Ben ff bijlezen........... Nou ja ff Tok zo
Mogguh! Diepvrieskip is er ook weer bij vandaag Ik zie dat ik niet de enige ben die slecht geslapen heb.. En een hele gezellige dag wordt t nu ook weer niet want mn schoonouders komen straks en die blijven de HELE dag Op zich geen problemen met mn aanstaande schoonouders hoor! Maar gewoon echt geen zin in vandaag.. wil gewoon mn eigen gang gaan en in mn pyama zitten de hele dag...
hey diepvrieskip.... ik ben druk aan het en ik zou ook echt geen zin hebben in mijn schoonouders....heb trouwens vadaag ook geen zin in mijn ouders....ik ga vandaag nar en verjaardag en naar vrienden...maar dan moet eerst mijn lieve lief haan thuis komen.....
hey Nouja, mijn haan is gelukkig de hele dag thuis... werkt vandaag thuis, dus dat scheelt weer. Vanavond 'even' op en neer rijden naar zuid-limburg om mijn moeder op te halen voor t weekend.. We hebben bij mn moeder thuis een hond en die moet natuurlijk ook mee en die wordt helemaal panisch in treinen, dus vandaar dat we gaan ophalen met auto. Morgen lekker shoppen met mn moeder, alleen jammergenoeg niet voor babykleertjes oid Nu al poetsen? bah moet ik nu echt niet aan denken zo 's ochtends vroeg.. ben net wakker.. Hoe gaat t met je verder? Je zei dat je last had van je maag.. niet te veel taart op verjaardag eten dan he
Zo ben weer helemaal bij geloof ik @Riddle hoe is het vandaag met je? Heb je een beetje een goede nacht gehad? @ Lynn. Hoe was de ouderavond gisteren? En nu aan het poetsen? Heerlijk is dat he, ga zo ook ff aan de slag........ @ Diepvrieskip, ik zou ook geen zin hebben dat ze hier de hele dag over de vloer zouden komen. Mijn schoonmoeder komt straks ook ff maar niet zo lang
jah de odueravond was goed....verder...heb nog last van mijn maag...een neej ik heb niet echt behoefte aan taart.......verder alles lekker aan het afstoffen enz...