[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik ga ook lekker bankhangen! Hoewel ik al de hele dag heb liggen slapen, zou ik zo m'n bedje in kunnen.. MOE! *gaap*

Tok to you morgen!

XXX :)

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Kristel, gefeliciteerd met je zwangerschap. Hopelijk volgen we je snel :D

Ik ben vanmiddag lekker met de honden en mijn schoonouders op pad geweest. De suprise party gister was zeeer geslaagd.

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    linnie: dat is lekker zeg zo'n korte ongi.. nu lekker klussen en hopen dat je niet zo'n lange cyclus hebt dit keer!
    Deli:veel plezier met je haan!
    Ben ook moe! moet eigenlijk nog strijken en was opvangen maar kan de puf niet opbregen :(

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Linnie, mijn verjaardag was prima! Ik had geen zin om iedereen uit te nodigen dus ik dacht dat het rustig zou zijn gister maar had toch best een vol huis 's avonds en er kwamen mensen die ik nooit verwacht had dus had wel een soort van surprise party :confused:

@ Juffie, was opvangen? Gaat je haantje het naar je gooien dan :) flauw he, moest lachen om je zin hahahaha.... Die was komt wel meid, ga maar lekker genieten!

@ Mup, het was inderdaad mooi weer om op pad te gaan!

Meiden nu ga ik en kom niet meer kijken vanavond... Allemaal een fijne avond en tok 2 jullie morgen als het weer fijn maandagochtend is :S

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    whaha ben echt moe zeker. Was opvangen :oops: moest zelf ook lachen om mijn bijzondere zin :)
    was ligt er nog steeds trouwens (morgen vast ook nog wel ;) ) Blijf lekker op de bank denk ik.

6. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    @ kristel................wauwie! GEFELICITEERD. Geniet er van!

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    hey allemaal :)

Dankjullie allemaal voor de felicitaties :-D !
    Ik gun dit echt iedereen, dit blije gevoel!
    Mijn familie en die van mn vriend wist dat we bezig waren voor een kind en vandaag hebben we t ook aan bijna iedereen al verteld. Iedereen reageerde echt zo positief! Echt geweldig :-D
    Sommigen vertellen het pas na een aantal maanden als er meer zekerheid is, maar ik kan dat echt niet he! En nouja, de ouders van mn vriend wisten al dat ik eventueel zwanger kon zijn omdat ik al een tijdje buikpijn heb, dus dan is het wel leuk om te kunnen vertellen dat de buikpijn daarvan komt.
    Ze begonnen honderduit te vertellen over vanalles en nog wat, wilden de test zien, vroegen al over echo's etc. etc. Iedereen was dus heel enthousiast :-D

Ookal heb ik steeds buikpijn en ben ik moe, al die enthousiasme verlicht dat helemaal :-D

Heb wel even een vraagje aan de zwangeren:
    Mijn buik is nu al echt opgezet :confused: Maar dat kan toch helemaal niet al zo vroeg? Of hebben jullie dat ook zo vroeg al gehad? En zoja, weet iemand hoe dat zo vroeg al kan?

8. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Goedemorgen Kippies............
    Iedereen een beetje een lekker weekend gehad? Wat kan een weekend toch snel omvliegen als ht gezellig is he ;)

@ Kristel: JAJAJAJAJAJAJAJAJA Nog een kippie zwanger!
    Van harte meis en geniet ervan.........

@ Riedel, Welke datum willen jullie gaan trouwen dan? Wij trouwen 6 juni, en gaan a.s donderdag voor de tweede keer in ondertrouw :) .

@ Juffie, Best lastig he die zelf onderzoeken. Ik vind het toch erg lastig om er achter te komen wat mijn lijf aan het doen is. Mijn temp schommelt deze maand ook alle kanten op, kan er geen peil op trekken :(
    Maar we houden moed en blijven gewoon klussen ;) , tot de tempo echt gaat stijgen.

Temp wil dus nog niet wat ik wil dat ie doet :) , maar vooruit. Wel wat vage klachten vandaag, weet niet of dit nou de eisprong is maar dat kunnen we dan morgen mss wel zien.

Meiden ik tok jullie laterzzz.............

Dikke knuf Lienakip

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Kristel, die opgezette buik is inderdaad normaal! Dat zijn je darmen die opzetten door de hormonen en straks ruimte gaan maken voor je baarmoeder! Meid geniet er lekker van!

@ Juffie, hahaha je hebt mij in ieder geval aan het lachen gemaakt :D

@ iedereen; goede morgen deze maandag ochtend :S 1 weekje werken voor mij en dan hebben mijn haantje en ik vakantie :D:D:D

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Goedemorgen kippies!
    Alles goed met iedereen?
    Heb geen tijd om alles bij te lezen, Opperhaan komt zo!
    Even een ego-berichtje van mij....

Sinds een aantal dagen voel ik me al niet zo lekker. Gisteren heb ik een ovutestje gedaan (heb toch nog genoeg van die dingen liggen. Ik gebruik ze eigenlijk niet meer om mijn ei te spotten). Die was superpositief. Het teststreepje was donkerder dan de controlestreep! Dit kan betekenen dat ik mijn ei had. Maar ik weet vrijwel zeker dat ik die op dag 11 had. Toen had ik erg veel rekbaar slijm en ontzettende zin om te klussen. Ik moet daar nu niet aan denken. Ik heb namelijk last van mijn maag en van mijn buik. Afgelopen nacht had ik het ook ontzettend warm, terwijl we met het raam open slapen en het 5 graden heeft gevroren. Ik heb een dekbed (ik slaap onder 2...) van me afgegooid en mijn pyama uitgetrokken. Ook kon ik niet in slaap komen. Ik sliep pas om 03.00 uur. Voor die tijd was ik klaarwakker.

Weet niet wat ik hier van moet denken....

Ik ga nu even een kop thee halen!

Liefs van mij!

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Happykip! Dat klinkt allemaal wel positief! Hopelijk heb je straks ook een posi-test in je handen en neemt je lichaam je niet in de boot!

Nog 1 weekje dan mag je testen zie ik, spannend! Ik veer voor je!

12. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Goedemorgen kippetjes! :)

Zijn jullie ook zo moe?! Heb zo geen zin vandaag, zou liever mijn bedje in gaan! Maar wie niet :)

@Happy; Volgens mij ben je gewoon hartstikke zwanger hoor! :) Nog eventjes geduld en straks een posi zw-test in handen! Ik heb de veermodus weer aangezet! :)

@Kristel; Geniet er maar lekker van meid! :D

@Deli; Surpriseparty, dat klinkt goed! :) Onverwacht je verjaardag vieren is toch altijd leuk he?! Mijn haantje had vorig jaar een surpriseparty voor mij georganiseerd, zo lief! :D

@De rest; HELLO! :D

13. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dank je... Alleen kan ik over 6 dagen al testen... Mijn banner loopt niet goed mee zie ik. Die verspringt 's middags pas..... :(

14. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Zingt uit volle kippenborst:

"Nog 6! 6 dagen voordat Happy kan testen! (als in Telekids) ;) :)

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Goeiesmorgens! Alle kippies een fijn weekend gehad?

@Diepvrieskip; Die opgezette buik herken ik idd ook hoor! Lijkt dan net of je al veel langer zwanger bent! ;) En leuk is dat als je het grote nieuws verteld hebt he? Iedereen is helemaal happy voor je!

@Deli; Lekker zeg, een weekje vakantie straks! Dus je bent de dagen nu aan het aftellen...

@LienaKip; Ik weet niet of ik je al gefeliciteerd had met jullie trouwens, maar anders alsnog bij deze! 6 juni is ook best al wel snel! Hopenlijk heb je er mooi weer bij! Wij zijn op 16 juni 2005 getrouwd en hadden ook heerlijk weer!

@HappyKip; Spannend zeg! Veren maar weer! *veerveerveer*

Zo, het is hier weer b-day. B-day, a.k.a. as BoodschappenDay....blergh...! Heb er nooit zin in, maar als ik eenmaal met Jamie in de winkel ben hebben we dik lol samen! Volgens Jamie ligt er dan overal 'ammelmoes', 'kommekommer' en 'bananana', hihi!

Verder van het weekend weinig spannends beleefd, mijn haantje en schoonhaan hebben een nieuwe schutting geplaatst in onze nieuwe tuin, mijn schoonhaan zijn oude tuin dus, hihi!

Oja, vergeet ik helemaal dat Jamie toen nog in het ziekenhuis geweest is! Toen de haantjes met de schutting bezig waren, is Jamie gevallen en had hij een wond op zijn voorhoofd. Bloedde als een gek natuurlijk, hoofdwonden bloeden altijd erg. In het ziekenhuis hadden we de keuze; of hechten of hechtpleisters. Nou, die keuze was snel gemaakt, pleisters dus maar. Dus nu heeft hij op zijn voorhoofd 2 pleisters, hij moet ze 5 dagen ophouden en het mag niet nat worden.... Nadeel is dat ze er zaterdag opgeplakt zijn toen het nog bloedde, dus de pleisters zien er bebloed uit, maar ik mag ze er niet afhalen. Durf ik ook niet eens trouwens...

Nou, nu ga ik ff een boodschappenlijstje maken hoor! Tok later!

Xx

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Happy, hahahha... Dat scheelt alvast weer 1 dag :D veeerrrrrrrrrrrrrrrrrr!

@ Linnie, ja ik ben ook moe maar dat ben ik altijd 'smorgens, kom zooooooo moeilijk mijn bedje uit!

Nou ja, het was niet zo'n surprise party zoals jij 'm hebt gehad! Er kwam gewoon onverwacht bezoek, heb jaren terug gezeur gehad met mijn schoonzus en sindsdien hebben we weinig tot geen contact en kwamen ook niet bij elkaar op de verjaardag maar nu stond ze met het hele gezin voor de deur :confused:

Heb mijn haantje nog op pad moeten sturen voor extra bier hahahaha... En ik had vrijdag een verjaardag en gister nog dus nu ben ik de verjaardagen zat! Heb zoveel taart en vlaai op dat ik daar voorlopig ook geen zin meer in heb (denk ik)

Hoe was jullie weekend?

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Queenie, dat klinkt niet echt fijn voor die grote knul! Hopelijk heeft ie er geen last van! Sterkte vandaag met boodschappen doen :( ik haaaaaat boodschappen doen!

Ik heb overigens bijna 3 weken vakantie, niet 1 :D

@ Linnie ik zin mee met te telekip versie voor Happy! "de klok die blijft maar tikken dus we komen er wel"

18. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Goedemorgen iedereen........ook hier een kort bericht omdat de opperhaan ieder moment het hok in kan komen.

@ kristel.......nogmaals gefeliciteerd!

@ happy......komt goed.......veer veer veer veer!

Ik heb vanmiddag mijn afspraak bij de HA assistente voor mijn info gesprekje. Ben benieuwd wat ze allemaal te vertellen hebben. Ben echt nog leek op baby en zwangerschapsgebied. Vanavond met haantje uitzoeken naar welke vk ik wil.

Misschien tok straks!

19. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Deli; :oops: ... ik dacht 'over 1 weekje', maar vergat 'over' te tokken/tikken.... Lekker hoor, 3 weekjes vakantie! ;)

Nee, Jamie heeft er nu gelukkig geen last meer van. Alleen zaterdagavond en nacht, als hij in zijn slaap draaide en dan net op de wond ging liggen huilde hij even, maar draaide zich dan om en sliep weer door! Kanjer!

20. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik moet meteen denken aan;

"Er komt visiste, visite, wat zullen we genieten"

"Hé, ik hoor de deurbel, ga jij eeeeeeeeeeeeeeens kijken"

"Is er nog wel koffie, zijn er broodjes met beleg"

"Doe de deur nou open, anders is de gast weer weg"

;) :)