[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Nee ik ken het gevoel ook echt wel dus alles kan :D

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey :)

Kom net terug van de huisarts... pff, had net zo goed thuis kunnen blijven. Er werd helemaal niks gedaan, niet eens bloeddruk opmeten ofzo.. Dus ik had net zo goed gewoon alles via de telefoon kunnen doen..
    Ik word straks terug gebeld door de VK over een eerste afspraak, dus dat is even afwachten :)

En nu ga ik even bijlezen :p

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hihihhi Diepvries, dat was de reden dat ik maar geen afspraak bij de ha heb gemaakt! Heb dat wel vaker gehoord! Nog een paar weken en dan kun je naar de vk!

4. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Ja dat is ook het punt, ik heb dit ook wel eerder gehad, maar het is nu net alsof het meer aanwezig is zeg maar, ook als ik het negeer is het er nog ahahah. Maar ja we zien het wel.

Maar ik heb net de de ha gebelt en de uitslagen zijn helemaal goed. Dus ik ben gewoon gezond YEH :) :)

Dus nu moet mijn lijf dan maar gewoon zijn ding doen.

Stom he Kristel, ga je heen en eigenlijk voor niks. Zonde van je tijd

5. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland

Hoe is het hier....
    Ben er zo weer hoor, zal eerst ff bijlezen........Er is al weer heel wat getokt :) Tok zo......
    Maar wel al hard op weg naar de 900 pag. zie ik ;)

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Supernieuws Mink! :whistle:

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ok, bijgelezen.. pff kakelkonten hier zeg :p

@Lynn... jammer meid! :( Maar wel mooi dat je cyclus korter is :-D Heel veel succes in deze nieuwe ronde en dat je maar snel terug mag komen met goed nieuws :-D

@Maria: Spannend! Ik hoop echt heel erg dat je morgen met goed nieuws komt! :-D

@de rest.... ja stomme huisarts! Maargoed, nu weet ik dat in ieder geval weer voor de/een volgende keer :)

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Zo, ben net terug van de supermarkt en het hertenkamp. Alleen lagen de herten helemaal achterin, dus kon Jamie ze niet goed zien... wel heeft hij heel veel eendjes, kalkoenen, pauwen, vogeltjes en kippetjes gezien! ;) Hij riep steeds; 'mama! kijk! kippetje!' Hihi! Had ik wel ff een binnenpretje! Ook heeft hij nog even in het bijbehorende speeltuintje gespeeld. Toen we de auto in gingen, riep hij; 'nee, mama! kippetje kijken!':) Heb maar een paar foto's kunnen maken, zal zo ff kijken of ik hier een leuke kan plaatsen.

@Riedel; wat gaaf! Van harte! Dat is het ook al bijna! Feestje!

@Maria; Testen! testen! testen! ;)

@DiepvriesKip; Ben zelf ook niet naar de huisarts geweest hoor. was ook bang dat het toch niets extra's zou zijn...

@Liena; 900!900!900!

@Mink; super!

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Queenie, wat zei je toen hij zei "kippetje kijken"?

"Dat kan thuis ook achter de pc Jamie" :)

10. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Ik dacht er idd wel aan! :) Hij kijkt wel eens mee op de kippenhyve, dan roept hij ook; 'kippetje!'

11. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hallo lieve kinders!

Hoe is het hier? Kan alleen even snel een berichtje plaatsen en dan moet ik alweer weg.. :(

Ik wil jullie alvast een heeeeeeeeeeeeel fijn weekend wensen en tot maandag!

Dikke klus

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Heey Lin! Zo druk dus? Alles gaat goed hoor.. ben jij er dan wel bij als we de 900e pagina ingaan? :cry: Anders jij ook alvast een heel fijn weekend en tok maandag! :p

Xx

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik ga ff wandelen! Tok zo!

14. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    @ Mink en Maria..... Ik doe met de andere kippies mee en ga ook heeeeeeeel hard voor jullie veren..............

@ Queenbee, dus ook Jamie is inmiddels gek op kippen ;), Grappig dat kinderen zo reageren he

@ Riedel, van harte met jullie voorgenomen huwelijk. Nog eerder dan ik :) Nu maar veren voor mooi weer........... ;)

@ Linnie ook vast een heel fijn weekend...

@ Deli, nog maar een half dagje ;) en dan heerlijk genieten van je vakantie. Al druk aan het aftellen?

Alle andere kippies Gaan jullie ook mee naar de 900?

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Liena; tja, dat kippengedoe slaat over op mijn zoontje, haha! :)

16. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Queenbee, is wel gezellie, kunnen jullie ook samen aan het tokken. Heb je al weekend?

Deli fijne wandeling he Tok straks

17. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Zo ik ben net terug van een flink eind wandelen. Was echt lekker zeg, heb onderweg mijn jas zelfs uitgedaan.

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Liena; ja, gister om 17.00u! Ik werk 3 dagen per week, dinsdag, woensdag en donderdag. Dus heb elke week lang weekend, heerlijk! ;)

@Mup; het is heerlijk wandelweer he! Was net ook met Jamie buiten, heerlijk hoor!

19. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hey Kippies zo net lekker ff pauze gehad...nu weer snel door...heeel veel te doen hier :(

Liena...ja maar was niet zo moeilijk te plannen...we doen het maar heel klein hoor en verder geen toeters of bellen vandaar :)

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ben ikkie weer! Kom net binnen, ben nog buiten adem van de wandeling en de hoge trap hier :(

Deel Deze Pagina