[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    kristel: lees net de reacties op je andere topic. Hoop het toch echt niet meid! Sterkte met afwachten in iedergeval. Denk aan je! Dikke knuf!
    XXX

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

IK WIST HET WEL! Van harte gefeliciteerd voor jou en je mannetje!

Geniet er lekker van meid het is je gegunt!

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Meid, ik weet ook niet hoe dat kan? Ik hoop dat er ergens iets is mis gegaan en dat je gewoon hartstikke zwanger bent!

Als je het niet vertrouwd zou ik anders even de huisarts bellen ofzo, misschien een bloedtest?

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Mn vriend heeft de huisartsenpost gebeld een uurtje geleden ofzo, maar ze kunnen niks doen op dit moment.. Ze zeggen dat ik maar moet afwachten..
    Als ik koorts zou krijgen, hevige buikpijn of als er niks zou gebeuren zou vanmiddag dan moest ik terugbellen.
    We gaan zo nieuwe testen halen, digitale en normale, en we moeten maar even kijken wat er gaat gebeuren :(

5. maria04

maria04 Niet meer actief

Dank jullie wel voor de felicitatie.

liefs maria

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Lieve Kristel, Ik zou mezelf nu niet helemaal suf gaan testen als ik jou was maar goed, ik snap dat je graag een andere uitslag wilt zien! Ik hoop voor je dat het allemaal goed mag gaan! Zo te zien is geduld het enige wat je kunt hebben op dit moment als de huisarts ook niks doet... Sterkte meis!

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Kwam even spieken om te kijken of Maria al getest had...

Maria, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan!

Kristel, wat raar zeg.. veer voor je dat alles gewoon goed is en dat je zwanger bent! Iig veel sterkte...

Xx

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd Maria!

9. judibi

judibi Bekend lid

er moet echt een aanhanger aan de roze wolk! gefeliciteerd maria! geniet er lekker van :D

10. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey Maria: super gefeliciteerd zeg, nu lekker genieten :) :)

Christel: wat raar zeg, ik kan mij niet herinneren dat jij bloed verloren bent, of iets in die richting, dus ik hoop voor je dat je gewoon nog hartstikke zwanger bent..

Lieve kipjes ik ga lekker winkelen vandaag...

tot later en een fijn weekend iedereen

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Nee klopt, ik heb helemaal geen bloedverlies had, geen druppel...
    Maargoed, ben bang dat t straks toch gaat gebeuren :( Mn buik voelt al heel anders dan de afgelopen weken.. en mn boobs doen ook bijna geen pijn meer...

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Heel vreemd Kristel....succes!

Hier nog steeds hetzelfde verhaal. Moe misselijk emotioneel futloos haar vollere borsten enz enz enz en dat terwijl ik vorige week twee dagen licht bloedverlies had....snap niks meer van mijn lijf!

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    misschien toch eens een testje wagen yojo? vooral bij zo'n lichte ongesteldheid en al je klachten. Wie weet?

14. judibi

judibi Bekend lid

@kristel: je wilt het niet horen, maar dat verlies van alle zwangere gevoelens hoort ook bij een mk. been there, done that. verdorie meis...ik hoop dat het gewoon een hele slechte lading testen was die je hebt gekocht.
    @yojo: en je hebt niet meer even getest voor alle zekerheid? ik had er alweer 1 tegenaan gegooid, want je leest best veel dat er vrouwen zijn die nog een minder dan normale bloeding hebben en toch zwanger bleken... :D

15. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja idd....maar heb niks meer in huis. Hahah ga ik maandag even weer boodschapjes doen denk ik....

16. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland

JAJAJAJAJAJAJA nog een kippie op de roze wolk.........

Geniet van je zwangerschap en veel plezier bij de andere zwangere kippies 8)
    Dikke knuf Liena

17. judibi

judibi Bekend lid

:confused: kan jij zo lang wachten? ik had al op de fiets gezeten naar de dichtsbijzijnde zwangerschapstesten verkopende winkel!

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    nou dan gaan we weer hard veren voor je yojo!

mijn temp was vanmorgen weer hoog en eindelijk ook weer stabiel. was bijna bang dat mijn thermometer het had begeven met die gekke pieken en dalen :)
    [​IMG][/url]
    denk plaats mijn kaartje even ;) Ben er namelijk wel blij mee, Blij met mijn ei! :) Zegt natuurlijk niets dat weet ik wel maar kan nu in iedergeval echt op het wachtbankje!

XXX[/img]

19. judibi

judibi Bekend lid

hey, ik zie nu net dat mijn banner wel klopt met mijn gevoel over mijn meest vruchtbare dagen! blij blij, dan kan ik hem helemaal aanhouden en weet ik precies wanneer ik niet hoef te testen 8)

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hahaha nee heb ze nu besteld bij matcare die gevoelige testen.

Deel Deze Pagina