Linnie Ja vakantie was heerlijk en we hebben mooi weer gehad. Nu weer de normale gang van zaken. en hoe is t met jou?
Mooi zo! Kun je er weer lekker tegenaan! Met mij gaat het redelijk.. Beetje ziekjes! Straks de dokter bellen, ben benieuwd!
Lief! Ik laat het jullie direct weten zo! Ik word een beetje gek van de schoonmaker hier Hij komt twee keer per week mijn kantoor schoonmaken en zegt ALTIJD hetzelfde.. In zijn gebrekkig Nederlands; "Deze summer ik met jou to restaurants voor drinking en eaten, jij give telephonenumber" En eerst zei ik nog; "Ik ben al bezet" "Nee, liever niet", maar hij verstaat er geen zak van dus nu zeg ik elke keer maar gewoon ja! Hahahaha Wat een idioot!
goeiemorgen allemaal Heb even de tijd moeten nemen om alles bij te lezen, maar ben alweer de helft vergeten, zoveel is er weer gekakeld! Met mij gaat t op zich wel goed vandaag. Heb vanochtend nog even een testje gedaan en er valt geen streepje meer te zien. Dus t HCG is toch vrij snel weer mn lichaam uit, wat ik wel als een goed teken zie. Nu denk ik namelijk dat mn cyclus weer gauw zn oude vertrouwde ritme zal aannemen Maak me alleen een beetje zorgen om t bloedverlies. Mij is gezegd dat t net zo veel of nog meer als bij een normale menstruatie zou zijn. Alleen het is juist minder Het bloeden is al bijna over en ik had ook eigenlijk geen stolsels erin, wat ik normaal toch wel heb. Maak me nu dus een beetje zorgen dat de helft blijft zitten.... Straks VK maar even bellen en kijken wat ze ervan zeggen. Heb er namelijk ook niet zo heel veel zin om gecurreteerd te worden. Als het moet dan moet t natuurlijk, maar liever niet.
hoi kristel: misschien is er niet veel aangemaakt in je baarmoeder dan hoeft er ook niet zoveel uit? maar even bellen idd, daar zijn ze voor, toch? zie je al met een beetje goede moed vooruit?
Ik zou het idd wel in de gaten houden, anders kunnen ze nog even kijken of alles er wel uit is, is wel belangrijk natuurlijk
Ik heb net gebeld.. Alleen de assistente wist niet wat ze ermee moest Dus ik wordt vamiddag terug gebeld door een verloskundige zelf. Even afwachten allemaal
@Kristel; pffff, balen zeg! Hopelijk is je lichaam weer snel op orde en kun je weer een nieuwe ronde in! Nou meiden, heb net de assistent gesproken en ik moet donderdagochtend langskomen om te kijken wat we nu gaan doen! Hij had gezegd dat ik nu zo aan het rommelen ben en toch wil kijken wat er aan de hand is Gelukkig! Hopelijk wat duidelijkheid!
hehe, linnie! eindelijk weer actie! ik hoop dat er donderdag dan wat meer duidelijkheid voor je komt.
@Judibi; Ik hoop het ook! 21 april ben ik alweer een half jaar gestopt met de pil en pas 2 dagen ongi geweest, is toch niet normaal Ik hoop dat ze nu eens een kijkje van binnen gaan nemen, wil echt weten wat er aan de hand is met me! @Kristel; Laat je ons even weten als de VK gebeld heeft?
Ja ik hoop echt dat mn lichaam alles weer snel op orde heeft. En dat t weer heel snel raak mag zijn.. Klinkt misschien egoïstisch ten opzichte van anderen die al veel langer bezig zijn, maar ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken om steeds weer in de zenuwen te zitten of t raak is of niet... Die maanden duurden gewoon zooo lang in mijn ogen.. T is gewoon moeilijk om te weten dat we weer opnieuw moeten beginnen
@Linnie, ik hoop echt dat ze je eens goed onder de loep nemen. Je moet echt duidelijkheid krijgen hoor. En anders zal een boze droomkip de huisarts wel eens even bellen! Het wordt tijd dat de artsen jouw lijf een handje gaan helpen. @kristel, voor jou hoop ik ook dat je snel duidelijkheid krijgt.
Ben der weer! Zo eerst ff Jamie op bed doen en een beetje eten en dan weer lekker meekakalen! @Shandro; dat is idd niet de reactie die je van je familie verwacht zeg, en al helemaal niet van je ouders! Kan me voorstellen dat je je *piep* voelt.. Hopen dat ze snel wel blij voor jullie kunnen zijn. @Linnie; donderdag dus? Nou maar hopen dat ze je eindelijk goed kunnen helpen, want dit is zo ook maar niks. @Riedel; Goed dat je het zegt van die dozen... heb alleen nog maar die van de Etos aangevraagd en gekregen... @Deli; dat is hier ook vaak zo hoor! Is het giga druk in mijn buik, kan het gewoon zien bewegen en golven enzo, legt mijn haantje zijn pootje erop en voila, beebje verstopt... Alsof ze het er nu al om doen, hihi! @Kristel; Het lijkt er wel op zoals je het omschrijft dat je lichaam gauw weer op orde is. Hoop dat het gauw weer raak is voor jullie!