Hallo kippies! Mag ik me weer toevoegen aan t 'clubje'? Hoe gaat t met iedereen hier? Nog zwangeren erbij gekomen? :-D Met mij gaat t wel goed Gister mn eisprong gehad en heb m voor t eerst gevoeld Zo vreemd, heb dat nog nooit gehad! Ik weet nu dat ik m gevoeld heb omdat ik steken in mn buik kreeg en 2 uur daarna heb ik een ovulatietest gedaan en die was ineens lichter dan die daarvoor. Dat ik m nu een keer gevoeld heb, zou dat een goed teken zijn? Dat t een groot/gezond ei was? Of heeft dat er niks mee te maken? Hehe, ik haal me weer eens vanalles in me hoofd
I know! Maar ik stootte mijn hand er tegenaan en toen begon het plots te bloeden.. Hoewel ik het niet eens doorhad hoor, maar ik denk wel dat het gewoon met die hand te maken heeft Haha!
@Kristel; Natuurlijk mag je weer bij ons 'clubje' komen! Welcome back! Ik denk dat het alleen maar goed is dat je hem voelt! Kan geen kwaad toch en hopelijk is het nu zo'n sterk eitje en blijft het lekker bij je dit keer! Ik hoop het voor je meis! Lieve schatten, moet weer naar beneden! Spreek jullie later! Dikke kussers
Hey Diepvrieskip! Welcome back! Echt jammer dat het de laatste keer weer mis was meis! Hopelijk gaat het nu snel goed! Ik voelde mijn eisprong altijd dus of het een goed teken is weet ik niet maar het kan in ieder geval geen kwaad, altijd handig toch!
goeiemorgen! dat is fijn deli, dat je nu een datum voor verlof neer kan zetten. weet je precies waar je naartoe werkt
Hey Judi! Lang niet gezien meis, hoe is het met je? Ik zie dat je een behandeling krijgt in juni! Ik heb daar totaal geen verstand van maar hopelijk werkt het! Ja heerlijk dat ik weet wanneer mijn laatste werkdag is
hopelijk kan ik me eind juni ook bij de zwangeren voegen...misschien wel van een tweeling gaaf! ja, tijd niet gezien maar ik lees wel alles mee, hoor. maar heb bewust iets meer afstand genomen. ik heb wel gelezen dat het met alle zwangeren hier top gaat. behalve Riddle...erg spijtig meis. ik weet waar je doorheen gaat nu. bij mij ging het ook helemaal fout
Ja ik snap dat je soms even wat afstand wilt nemen! Goed dat je het dan ook gewoon doet! Wow! Een tweeling dat zou toch ook helemaal super zijn! Ik hoop het voor je meis! Dat wordt voor ons hard veren dus de hele maand juni!
Toch nog even snel gespiekt, kon het niet laten. LINNIE BLOEDNEUS! Ik ga je verdenken hoor! Ik heb er ook om de haverklap last van! 2 juni komt al erg dicht bij! Jij naar de gyn. en ik weer naar de vk.
Ja ik kreeg ook een bloedneus doordat mijn haantje er tegen aan kwam maar dat ging zo zachtjes daar ging het voorheen echt niet van bloeden hoor!
Spannend dagkip! weer naar de VK @Deli: Ja m'n buikje begint al aardig te groeien zal binnenkort even wat fotootjes plaatsen @Linnie: Een bloedneus.. ik veer voor je! @Kristel: Ik voelde me eisprong ook altijd, maar er zijn genoeg vrouwen die em niet voelen Of het een goed teken is, zul je ws niet te weten komen, maar ik veer voor je!
Hihi, jullie maken me nerveus! Het was al wel heel lang geleden dat ik een bloedneus had, dus viel wel op ja! Haantje moest heel hard om me lachen.. 'Hoe kom je daar nou weer aan!' Nou, 2 juni weten we meer!
Omdat dit topic veel te groot wordt, heb ik een nieuwe voor jullie aangemaakt. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 58#2594458