Stoppen met de pil juli 2011!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Malou1987, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Malou1987

Malou1987 Lid

13 jun 2011
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden..
    Ik zit nu al een lange tijd mee te lezen met alle verhalen! Momenteel zijn wij er helemaal aan toe om te stoppen met de pil en proberen voor ons eerste kindje te gaan! Wij hebben daarom ook besloten om vanaf juli de pil in de prullenbak te gooien... Erg spannend allemaal!

Wie van jullie stopt er ook officieel in juli met de pil? Ik ben erg benieuwd en het lijkt me super om verhalen uit te wisselen!

2. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Wij willen heel graag beginnen aan een tweede en hebben besloten om in juli/augustus te stoppen met de pil, ik denk gewoon dat het juli wordt want zolang kan ik niet meer wachten ;)

Erg spannend om de pil te laten liggen, het is zo'n grote stap ;)

3. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    niemand meer hier?

4. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hoi hoi:D

Ik stop ook in juli:D Ben al wel mee aan het kletsen in een ander topic, maar ik zal hier ook wel te vinden zijn:p

Groetjes!

5. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Hoi dames,

Wij gaan in juli ook stoppen met de pil en gaan voor onze tweede! Ik vind t allemaal weer kei spannend en twijfel nog een beetje of het echt de goede keuze is. Vorige keer na 5 maanden zwanger dus hoop nu ook weer rond die tijd.

6. Vienna

Vienna Nieuw lid

27 mei 2011
    2
    0
    0
    Genk, Limburg
    hey iedereen,

ik ga ook stoppen met de pil, na onze huwelijkreis in juli.
    tussen 13 juni en 23 juni vliegt de pil in de vuilbak, hihi!
    ben er wel zenuwachtig voor...

jammer dat je dan nog moet ontpillen... :-/
    dat duurt dan nog zo lang allemaal...

xxx

7. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Jaaa, eindelijk een topic waar ik ook mee kan kletsen!! :)

Mijn man en ik hebben afgelopen weekend besloten om op mijn verjaardag - 18 juli - te stoppen met de pil! Aanvankelijk dachten we aan 3 juli (dan zijn we 1 jaar getrouwd), maar op 4 juli krijg ik de uitslag van een MRI-scan (wel of niet endometriose). Dus daar wachten we liever op.

Gezellig! Hopelijk wordt het een actief draadje en kunnen we ervaringen uit gaan wisselen.

Groetjes,
    Gizzie

8. Malou1987

Malou1987 Lid

13 jun 2011
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoii Meiden!!

Wat super dat er meer lotgenoten zijn! Ik vind het ook erg spannend om die pil zomaar in de prullenbak te gooien en het idee hebben dat het zomaar een keer 'raak' kan zijn! Gaan jullie ook beginnen met ovulatietesten etc.? Ik denk dat ik het zelf eerst allemaal op z'n beloop laat.. alhoewel onze wens momenteel toch wel heeeel groot is! Hoe denken jullie erover?

9. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Wij hebben de eerste keer gewoon alles laten gaan zoals het ging, en dat gaan we nu weer doen. Want ik wil heel graag zwanger worden maar eigenlijk ook niet te snel. Dus we doen voorlopig alles gewoon zoals het is. En is het na 5 á 6 maanden nog ni raak dan denk ik testen enzo gebruiken.

Verder vind ik het wel ff leuk om me een beetje voor te stellen,
    Ik ben joyce, 25 jaar en woon samen in brabant, dicht bij denbosch. Ik heb een dochter van 10 maanden en ze is helemaal geweldig.:)

10. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Ook even voorstellen: ik ben Marloes, bijna 28 jaar, getrouwd en we wonen net als Joyce ook in het mooie Brabant, maar dan in de buurt van Eindhoven.

Vooralsnog gaan wij het ook spontaan proberen. Mocht het na een half jaar nog niet gelukt zijn, dan denk ik dat ik ook met ovutesten zou gaan beginnen.

Vind het ook erg spannend! De kinderwens is er vanuit mijn kant al jaren, maar niet overheersend. Sinds vorig jaar lijkt het wel of iemand in mijn hoofd een knop heeft omgedraaid en sindsdien ben ik er bijna continue mee bezig. Dat komt ook omdat iedereen in mijn omgeving zwanger lijkt te zijn! De ene na de andere. En nu we eenmaal hebben besloten om te stoppen met de pil, kan ik helemaal niet meer wachten! :D. Maar eerst nog het spannende moment afwachten of ik wel of geen endometriose heb...

Groetjes,
    Marloes

11. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Misschien nog meer meiden die in juli stoppen met de pil?

12. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Ik zal me ook ff voorstellen ;) Linda ben 25 jaar en heb een zoontje van 7 maanden. Helemaal geweldig :D en we willen graag voor een tweede proberen.

Ik zou eerst gewoon zonder ovulatietesten proberen, dat kan altijd nog. Ik hoef niet meteen zwanger te zijn, maar ik ga wel stoppen met de pil en dan zien we het wel ;)

13. flupke88

flupke88 Lid

20 jun 2011
    26
    0
    0
    hey allemaal,

Ik ben al gestopt met de pil..heb nu net afgelopen week de laatste gehad..maar zag nergens een forum voor meiden die in juni stopten..en aangezien het toch bijne juli is!!..Wat is jullie leeftijd?? ik ben 23

14. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Hoi meiden,

Ik pak dit draadje weer even op, want vanaf vandaag kunnen we zeggen (tegen elkaar ;)) dat we deze maand gaan stoppen met de pil!!!

In ons geval stoppen we 17 juli. Kan haast niet wachten!!

Hopelijk wordt dit een actief draadje en kunnen we ervaringen uitwisselen met elkaar!

Groetjes,
    Gizzie

15. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ik heb besloten om nog iets minder dan 2 weken de pil te nemen en op 11 juli te gaan stoppen :D

16. MissCK

MissCK Niet meer actief

Dag meiden!

Denk dat ik mij hier ook kan aanmelden.
    6 juli laten wij de pil staan.

Hoop dat iedereen hier lekker actief blijft!
    Want het is zo leuk om elkaar te kunnen volgen in deze periode!

Ben trouwens 23 jaar :)

17. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hebben jullie ook dat 't lastig is om de pil nog goed te nemen?
    heb echt zoiets waarom nog wachten haha
    maarja me vriend wil dat nog graag...

ben 24 nu, hij 29 en zijn 6 jaar samen (wonen daarvan 5 jaar samen)

18. Ranniej20

Ranniej20 Actief lid

27 dec 2008
    267
    0
    0
    Hoi allemaal..

Ik neem zondag mijn laatste pil, ben al wel een tijdje gestopt geweest maar door omstandigheden deze maand weer een strip genomen.

MissCK toch nog iets langer je pil genomen???

X

19. MissCK

MissCK Niet meer actief

20. Ranniej20

Ranniej20 Actief lid

27 dec 2008
    267
    0
    0
    Lastig idd als je dat hebt.. Dat is moeilijk om aan jezelf te veranderen maar sommige dingen zou ik op dit moment wel los laten om jezelf meer rust te geven.

Ik heb zelf ook last van dat ik altijd alles gepland wil hebben en tot in de kleinste details wil weten maar kom mezelf daar af en toe behoorlijk in tegen en heb gemerkt dat het ook niet erg is om dingen over je heen te laten komen. Ik krijg hierdoor veel meer rust.

Wij hebben zelf besloten van als het gelukt is om zwanger te worden dan gaan we kijken hoe we alles doe en op wat voor manier.. Ik zou niet aan jezelf twijfelen of je wel van het kindje gaat houden want ik denk dat als je eenmaal zwanger bent dat dit dan van zelf gaat..

Hoop dat je hier wat mee kan..

Nu stoppen we bijna tegelijk ;)

X

Deel Deze Pagina