Casual. Vrijwel altijd een spijkerbroek met een shirtje er boven. Vaak mn gympen ofzo er onder. Heel simpel dus.. koop ook vrijwel nooit dure kleding, alleen goedkope.
heel verschillend! meestal gewoon jeans en tshirt ofzo.. maar kan ineens ook heel chique gaan, nette broek en een blouse. of een legging en zo'n lang tshirt/jurk of gewoon lekker baggy Met mij weet je nooit! iedere dag een verrassing
Ik ben meer klassiek en daarmee bedoel ik veel jurken met leuke panty en laarzen of anders pantalonnen met blouse . Meeste van mijn kleding is zwart,paars,grijs. Bij mij dus geen spijkerbroek te vinden en al helemaal geen sportschoenen!
Kan niet echt stemmen, het wisselt heel erg namelijk De ene keer draag ik gewoon een spijkerbroek met mn uggs en een simpel shirtje en dat leuk ik dan op met een hele opvallende ketting ofzo. En de andere keer draag ik weer een nettere broek met een nette blouse en weer een andere keer gewoon een lekkere spijkerbroek met een grof gebreid lang vest erop ofzo.. Weet niet echt in welke categorie dit precies thuishoort Ik draag gewoon wat ik leuk vind! En de ene keer is dat heel casual, de andere keer heel netjes en dan weer een keer heel vrouwelijk met een leuke lange rok en ballerina's ofzo
hmm ik voel me niet echt aangetrokken tot de groepen die jij hebt omschreven. Ik maak een mix van casual, sportief, vrouwelijk en een beetje netjes. Wat is eigenlijk een moderne kledingstijl?
Alternatief dan maar? Draag -bijna- altijd zwart, meestal een jurkje of rokje met zilveren sieraden. Beetje goth- maar dan zonder fladdermouwen, fluweel en spinnenwebben.
Vind het moeilijk in een hokje te plaatsen, maar ben gek op blazertjes/colbertjes en loop altijd op hoge hakken! Wel eerder netjes dan casual denk ik... Behalve als ik naar een concert ga natuurlijk, dan ga ik weer (net als vroeger, for old time's sake) compleet alternatief!!
Uuuh moeilijk, ik zeg modern. Heb tegenwoordig voor dit soort kleding aan ( zie bijlage ) Beetje skinny spijkerbroek, nog geen positie gelukkig maar die heb je ook wel in skinny , leuk tuniekje of van die houthakkersblousjes. Ook nog geen positiekleding, maar die tuniekjes daar past wel een dikke buik in. En ik heb al een paar jurk-achtige houthakkersblousjes gezien, daar past ook wel een dikke buik in. Oh en natuurlijk leuke Uggs eronder ( of stoere laarzen )
Van alles eigenlijks de ene dag een spijkerbroek met truitje en sportschoenen de andere dag een jurkje met legging en laarzen verschilt echt hier
Hier verschilt het ook van dag tot dag... Als ik moet werken een jeansbroek en een simpel shirtje en sneakers. Als ik niet moet werken een jeansbroek met een leuk shirtje, of een jurkje of rok met legging/maillot, bijna altijd met laarzen. Dat is dan meestal ook iets vrouwelijker.Ik hou wel van een tikje sexy.
Het is maar net wat je er onder verstaat Ik heb klassiek gestemd. Mijn kledingstijl is netjes, maar niet te, niet te veel kleur... Een mooie spijkerbroek, of een jurkje met panty, bloesjes, mooie vesten, etc. Vooral kleding wat mijn figuur accentueert en het is een beetje zakelijk. Ik hou ervan om me krachtig te voelen. Oh en het liefst hakken Hm moeilijk te omschrijven zeg...
Oh ik draag nóóit hakken. Voel me altijd al een reus ( 1.82m ) en met hakken helemaal. Alleen nog als Godzilla door de straten heen stampen en het plaatje is compleet. Alhoewel ik wel ontzettend graag hakken aan wil. Mooie, hoge sexy pumps. Of belachelijk dure van Jimmy Choo.
Oeeeh ja pumps, heerlijk! Hoog en zwart. (ben 1,62) Maar wat balen voor je dat je je er niet goed op voelt.
Heb wel eens een poging gedaan hoor, heb er 3 paar in de kast liggen ( iemand kopen? ) Maar voel me er echt niet prettig bij. Voel me "veilig" op mijn stoere laarzen, of met een heel klein hakje. Of mijn lompe Uggs door de sneeuw stampen. Vind de jassen van tegenwoordig ook helemaal geweldig. Van die lekkere lange, wollen mantels. Mooie shawl erbij. Staat zo stoer en toch chiq boven een mooie jeans met leuke schoenen.