Hoi allemaal, Ik draag al vanaf 8 weken zwangerschap positiebroeken omdat mn eigen broeken toen al niet meer fijn zaten bij mn buik. Nu was ik hierdoor een beetje vergeten wat voor een broeken ik nog had van mezelf, dus ik heb van de week mn 'oude' broeken er weer eens bij gepakt. Ik ging voor de gein eens kijken of er nog iets bij zat wat ik eventueel zou passen of wat ik na de bevalling weer snel aan zou kunnen. Dus ik heb een aantal dingen gepast, maar nu komt het probleem (en nee, dat is niet mn buik ) : Als ik 1 broekspijp omhoog doe is er niks aan de hand, het gaat prima over mn benen heen en krijg m ook helemaal omhoog makkelijk, maar als ik dus allebei de broekspijpen doe (dus de broek normaal wil aantrekken) krijg ik m ineens niet meer verder dan de helft van mn bovenbenen Het is dus echt de bovenkant van de broek wat het probleem is, niet de pijpen. Nu ben ik bij mn benen wel iets aangekomen, maar niet zodanig dat ik daardoor mn kleren niet meer zou passen. Het is echt mn bekken wat breder geworden is waardoor het niet lukt. En dat is logisch want er moet wel een kindje doorheen straks! Zo, een lange uitleg, maar nu kan ik tenminste duidelijk mn vraag stellen: Komt dit ná de bevalling nog wel goed..?? gaat mn bekken weer smaller worden zoals het was of gaat dit zo breed blijven?? Ik zou het heel erg vinden als ik al mijn oude broeken en rokjes niet meer zou passen namelijk.. En als het weer goed komt, hoe lang duurde dit gemiddeld bij jullie? Alvast bedankt voor de antwoorden
Heerlijk wat een herkenning. Na mijn eerste bevalling duurde het een half jaar ofzo. Na de 2e 4 a 5 maanden en na de derde ongeveer toen de kraam net weg was hier. Dat ging echt super snel. Je kunt er dus niks aan voorspellen! Wie weet, lukt jou dat ook en anders shoppen shoppen shoppen. ook leuk toch!?
Bij mij kwam het goed! Precies hetzelfde probleem als jij gehad! Na de bevalling heb ik de broeken gedragen die ik in de eerste weken van mijn zwangerschap goed aan kon (dus de eerste positiebroeken zeg maar...of net niet). Ik hoop dat het bij jou ook goed komt
Oh gelukkig maar! Het zal niet meteen na de bevalling zijn (had ik ook écht niet verwacht hoor) maar het zou fijn zijn als ik dus na een aantal maanden beetje bij beetje mn eigen broeken weer aan zou kunnen! Ik mis ze nu namelijk al best wel soms Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren dan Voorlopig blijven ze iig heel ver achterin de kast liggen, want ik werd er niet bepaald vrolijk van dat ik ze niet meer over mn bovenbenen kreeg
ik heb ook nieuwe broeken gekocht. Ik was echt een stuk breder geworden. Ook mijn lnderbroeken knelden aan alle kanten
dat had ik ook (en heb ik nu ook weer) dat mn broeken maar tot de helft kwamen. IK had voor mn eerste zwangerschapo maat 34 (of kleiner ,was ook veel t elicht) na mn bevalling kon ik dus niks aan van mezelf, het is wel beter geworden en uitewindelijk mt 36 teruggekregen, maar mn heupen zijn altijd ietsie breder gebleven dus 34 enzo zat er niet meer in (was ook niet zo erg) Heb dus gewoon nieuwe broeken gekocht na een aantal maanden(vlak na mn zwangerschap gewoon rokjes en een linnen broek aangedaan) Vond het bestwel frustrerend maar ja ik ben even goed nog slank en mag niet klagen met mt 36. Maar na deze zwangerschap (is ook d elaatste) wil ik wel weer wat meer doen aan mn lijf wil wel een wat strakkere buik maar verder was ik wel tevreden. Toen 25 kilo aangekomen bij de eerste (van 50 naar 75 ) ging er op 5 kg na allemaal af. En nu nog maar 13 kg aangekomen dus dat is lang zoveel niet als bij de eerste. Maar je benen komt wel weer goed hoor!! is gewoon een reservestje (bij mij zit t ook op mn kont en benen .
mijn lijf is er wel door veranderd hoor, ik kan niet alles van daarvoor meer aan. Het duurde zeker 1 jr voor ik een groot gedeelte van mijn kleding weer aan kon dus heb wel wat nieuwe spullen gekocht!
The same here!!! Ongeveer 2 weken geleden heb ik mijn kledingkast uitgeruimd en je raad het al: geen enkele broek kreeg ik nog over mijn heupen heen Ik heb heel snel alles ingepakt en naar zolder gebonjourd! Daar durf ik pas weer bij te komen als ons kleintje een paar maanden oud is... Ik snap ook neit hoe sommige meiden dat doen, tot aan het einde van hun zwangerschap in hun eigen broeken rond lopen met alleen de knoop open? Maar goed, elke zwangerschap is anders, daar zal het wel aan liggen. Dat "geluk"heb ik helaas niet...
Ik heb nog broeken liggen van toen ik dikker was. Ben een boel afgevallen. Hoop wel dat ik na een tijd weer in mijn oude broeken kan. Het verschilt heel erg per persoon hoe snel het gaat en of je weer ongeveer je eigen lichaam terug krijgt of niet. Een vriendin van me heeft 2 kindjes en heeft er veel moeite mee om weer op haar oude gewicht te komen. Haar kinderen zijn 6 en bijna 2. En nu komt ze weer goed in de buurt van haar oude gewcht. Een andere vriendin was al snel weer op haar oude gewicht eigenlijk. Zo zie je maar het verschilt.
Ik pas mijn broeken van voor de zwangerschap helaas niet meer. Het is nu bijna 3 maanden geleden dat ik bevallen ben, dus er is wellicht nog hoop. Ik heb laatst maar nieuwe broeken gekocht. Maar dit is natuurlijk voor iedereen anders...
hoi sinds 2 dagen pas ik een aantal van mijn normale broeken weer, en mijn kleine man is 14 weken oud succes
Ik pas nog niets van mijn oude kleding, zowel broeken als truitjes niet. Gijs is nu bijna 10 weken dus er is nog hoop. Ik ben in totaal 23kg aangekomen en daar zijn er nu 19 vanaf, maar alles is echt nog veel te klein. Dus ik zal meer moeten afvallen dan nog 4kg om het weer te passen. Mijn hele lichaamsbouw is gewoon veranderd.