Hoi allemaal, Meerdere mediums hebben voorspeld dat ik einde 2008/begin 2009 zwanger zal raken...maar eigenlijk geloof ik hier niet zo in. Mijn vriendin die me altijd meeneemt wel. Vandaar dus... Wie gelooft hierin? En wie heeft het ook wel eens gehoord/meegmaakt? Groetjes
Hey hoi, Een medium/tarotlegster zei tegen mij van de zomer dat ik binnen twee maanden zwanger zou worden, maar dat de zwangerschap niet voldragen zou worden! In de eerste instantie dacht ik van, ja dááág... Achteraf gezien liet ik gewoon een algemene legging doen over mijn leven, vroeger en nu! Ik had helemaal niks over een zwangerschap gevraagd! En idd, binnen 1 maand was ik zwanger en op 10w5d ben ik gecuretteerd! Tijdens de zwangerschap moest ik veel aan deze vrouw denken! En aan haar woorden: 'je zal het niet voldragen....' En ja hoor, ze had gelijk... Of ik er nu wel in geloof, ik weet het niet! Toeval lijkt het me ook niet! Ik denk dat je iemand moet treffen, een medium, die er zijn hart en ziel in stopt in het paranormale! Deze vrouw heeft enorm veel indruk op mij achter gelaten...maar of ik ooit terug ga! Nee... eerst wilde ik wel, maar ik denk er nu anders over! Ik laat liever nu alles op me af komen onwetend over wat me te gebeuren staat! Groetjes Eleni
Ik geloof er zeker wel in! Ik ben ooit bij een medium geweest en die wist precies te vertellen hoe een goeie vriend van mij overleden was, op welke leeftijd, waar en dat er een hond ineens begon te blaffen en dat klopte allemaal! Ook wist ze toen te vertellen wat mijn vermoeden altijd al was dat hij een oogje op mij had! dit heb ik nagevraagd bij een goeie vriend van hem en dat bleek idd ook te kloppen.. Hetzelfde eigenlijk ook bij een overleden tante van me... maar wat ik nog het raarste vond is meer dan een jaar terug toen ik bij haar was, ik in een crisis zat met mijn vriend toen en zij mij vertelde: ik zie iets met Breda heb je iets met breda? Terwijl ik nog nooit in Breda was geweest en dat zei ik haar ook. Mmm raar zei ze want ze zag toch echt iets met Breda en oudere mensen maar ze wuifde het weg... Nu 1 jaar later woon ik in de buurt van Breda en werk in Breda in een verzorgings / verpleeg tehuis zonder dat ik ook maar iets met Breda had en waar ik dus per toeval terecht ben gekomen doordat ik ben gaan samenwonen met mijn huidige vriend (die ik toen op dat moment nog niet kende) dat vond ik toch wel erg apart! En verder heeft zij mij nog veel meer dingen gezegd waarvan ik denk neee dat kan je gewoon niet weten er moet gewoon meer zijn!
Ik geloof er wel in heb in het verleden 2 keer kaarten laten leggen en ik moet zeggen ik sta paf want wat ze voorspelde is uit gekomen heb daarna besloten dat ik het ook niet meer ga doen gewoon dingen over je heen laten komen...ik zie het bij een kennisje zij gaat 2 keer per jaar naar een kaartlegster en maakt daar haar keuzes uit wat zij haar verteld en tja dat is toch ook niks..vind ik.. het is een leuke ervaring dat wel. Dus ja ik geloof er wel in ja
Ik heb dinsdag een afspraak bij Petra Lakerveld. Ze is 2de geworden in een van de Uri Geller shows. Ben erg benieuwd wat ze over mij te vertellen heeft en hoop zo dat ze kan zeggen wanneer ik zwanger ben. Maar ik moet je er wel bij zeggen dat ik in eerste instantie er niet echt in geloofde. Mijn zus is wel eens bij iemand geweest die vertelde dat ik haar zusje snel zwanger zou zijn. Dus niet ik brak mijn rug. Kon ze dat dan niet zien......
wij hebben 1 keer in de maand een avond hier en daar ga ik regelmatig naar toe!en er worden zeker kloppende dingen gezegd....over mij en zwangerworden heeft iemand een keer wat gezegt dat het heel snel raak zou zijn maar we zijn nu toch alweer half jaartje bezig dus tja.....beetje dubbel!
das wara maar bedenk wle dat 80% binnen een jaar zwanger wordt en 92%binnen 2jaar mits er geen bijzonder heden zijn.
Ik geloof er wel in. Een medium wist mij te vertellen dat ik een mk had gehad.. Dat klopte en vóór het einde van het jaar zou ik zwanger zijn.. Zie mijn banner!
Hoi, Ik geloof hier zeker wel in, maar ik zou mezelf er nooit mee inlaten. Dit vanuit mijn geloofsovertuiging. Het kan zo'n schaduw over je leven werpen. Daarnaast denk ik ook wel als er bijvoorbeeld voorspeld wordt dat je over een jaar gaat scheiden, dit ook wel gebeurt omdat je daar zelf dan vanuit gaat en daar onbewust voor zorgt. Ik vind het gevaarlijk en zou me hier verre van houden! Groetjes, Visjes
Sommige zijn goed, sommige ook helemaal niet. In januari 2007 ben ik bij een vrouw geweest, welke gelijk onze kinderwens op tafel gooide... en de problemen die daarbij kwamen. Ze heeft diverse keren herhaald dat binnen toen en 2 jaar alles goed zou komen, en dat we een tweeling zouden krijgen. Als je mijn onderschrift ziet, zie je dat we nog even af moeten wachten..., maar ze kan nog steeds gelijk krijgen.
Ik ben eens bij een medium geweest en die wist veel te vertellen wat echt klopte.Hij vertelde ook dat ik rond mijn 30e mijn 1e kindje zou krijgen,ik ben nu 32 dus ben erg benieuwd!
ik lees dat iemand te horen kreeg dat zij zwanger zou worden maar het niet zou voldragen.. schrik hier een beetje van want een goed medium mag zulke dingen nooit zeggen! niks over ziektes of dit soort verdrietige dingen.. dat gaat je leven bepalen en dat hoort niet de bedoeling te zijn hiervan.. is allemaal erg spannend natuurlijk en ik geloof ook best dat er mensen zijn die dingen vooruit kunnen zien, maar dat ze zulke nare gebeurtenissen tegen je vertellen vindt ik zeer slecht!
Voordat ik wist dat ik zwanger was heb ik zelf tarotkaarten gelegd. 3x, en 3x kwam er dezelfde 'uitslag' uit: Dat we net getrouwd waren (klopt) Dat we net terug waren uit het buitenland (klopt, huwelijksreis) En letterlijk: Er gaat een verandering plaatsvinden, geniet ervan! En dat laatste was dus als antwoord op mijn vraag en de vraag was: Ben ik nu zwanger? 2 dagen later testte ik positief
Dat was ik... Dat was ook in griekenland en de grieken laten er geen gras over groeien! Het was ook geen profesioneel medium...ze moest ook haar geld verdienen om de winter door te komen! Achteraf gezien was het ook heel naar dat ze dat heeft gezegd want tot aan de echo kon ik door haar woorden niet genieten... dus je hebt wel gelijk wat dat betreft! Ik ben dus nu ook heel voorzichtig wat mediums betreft.. Maar hoe je het went of keert... ze heeft wel gelijk gehad! Slecht of goed nieuws... Kristel: mooi verhaal!
ik vindt idd dat je je niet moet laten beinv;oeden door een medium ookal hebben ze soms gelijk ga er aub niet naar leven mijn nicht doet dat en die maakt zich helemaal gek.....ik ben ook een keer bij een medium geweest die heel sterk was en waar ik een hoop leuke positieve di ngen van gehoort heb nou leuk!ik wacht het af maar ga er zeker niet naar leven!ik geloof er zeker wel in hoor!
Ik geloof zeker in mediums... zeker ook omdat ik ook bepaalde gaven heb.. Verdien er bewust niet mijn geld mee omdat ik vind dat ik de gave heb om de mensen ermee te helpen... En in dat opzicht ben ik het dan ook eens met Ghita... mensen helpen! Je helpt iemand door die persoon te vertellen dat ze een mk zal verwachten... Dat is te heftig en doe je niet... Op het gebied van gezondheid doe ik overigens nooit uitspraken! Ik ben iemand met een gave, maar geen arts! Simpel als dat! Wel doe ik iemand waarschuwen als ik ergens pijn krijg... zo van... Hou het in de gaten... ga er eens mee naar een medicus.... maar daar blijft het bij! In elk beroep zit er kaf tussen het koren! En zeker ook in de spirituele wereld! Kijk uit naar wie je gaat... Dat iemand op tv geweest is etc. wil niet zeggen dat het ook iemand is die echt de gave heeft of niet... TV is immers ook bedrog he... Er wordt zoveel geknipt en gemonteerd... Weet jij hoeveel gissingen iemand al gedaan had voor hij/zij uberhaupt in de buurt zat?!? Ik niet... Ik krijg ook lang niet altijd iets door bij mensen... Iets doorkrijgen is iets wat je overkomt en niet wat standaard is... Anders zou je geen leven hebben als mens... Zou ik in een drukke winkelstraat lopen en bij iedere voorbijganger iets moeten zien of voelen... Pfffff ik zou gillend gek worden! Op de hei gaan wonen in een hutje zonder mensen om me heen hahahaha Overigens... nog even een toevoeging... Hoe kunnen heel veel mensen die zeggen dat ze de gave hebben toch iets doorkrijgen terwijl ze de gave niet hebben... Dit komt omdat ze niet de gave hebben van het bovennatuurlijke, maar de gave van luisteren en mensenkennis... De gave van die dingen eruit pikken wat altijd wel klopt... Onbewust vertelt iemand al zoveel tegen de medium omdat ze graag iets willen weten... Die persoon heeft dan de gave om tussen de regels door te lezen... Pas hier zoooo voor op! Het lijkt zo echt... maar ze bedonderen je waar je bij zit... Een goed medium zal je altijd persoonlijk aanwezig willen hebben en eerlijk zeggen of hij/zij wel of niets doorkrijgt... Een goed medium zal geen toekomstvoorspellingen doen op gebied van gezondheid, lengte van leven etc. Een goed medium vraagt een prijs die gangbaar is En kom je in een ruimte waar veel fluweel gebruikt wordt en een glazen bol staat etc. meteen rechtsomkeert draaien... Succes met de zoektocht naar een goed medium!
Dat goede luisteren is wat Char doet... Hebben jullie 'de ontmaskering' gezien bij nova? Het blijkt dat ze met 60 vragen doet alsof ze je iets nieuws verteld. Terwijl je dat eigenlijk zelf hebt verteld. Ze vraagt ook bere veel geld voor een telefonische reading..
Vandaag ben ik bij Petra Lakerveld geweest van het programma het 6de zintuig! Ze heeft heel veel dingen uit mijn verleden verteld wat allemaal klopte! Ook zag zij bij mij een klein jongetje en vroeg of ik een zoontje had. Ik zei nee..... Toen zei ze dat het niet lang meer zou duren... Toen ik de foto van mijn vriend gaf zag ze ook een klein jongetje..... Na een aantal andere vragen kwamen we 3 jaar later vanaf nu toen zag ze weer dat jongetje maar dan ongeveer 3 jaar oud. Vond het erg leuk om naar toe te gaan en niet alleen ivm mijn kinderwens maar ook vooral wat ze allemaal zag over mijn verleden. T is echt een aanrader!