Hallo dames! Mijn man is over 2 weken jarig en nu zoek ik een leuk cadeautje! Ik weet dat dit natuurlijk erg persoonlijk is, maar misschien hebben jullie leuke ideeen? Het hoeft niet perse groots of duur te zijn, het mag ook iets kleins (of) met betekenis ofzo zijn... Wij hebben nl. sinds 3,5 week een dochtertje en ik dacht misschien is het leuk als zij bijv. iets leuks aan haar papa 'geeft'... Snappen jullie me nog? Kom maar op met die goede ideeen!
Ik vind het altijd erg moeilijk om iets leuks voor een man te verzinnen. Mijn vriend heb ik op Vaderdag een portemonnee gegeven met een foto van Aiden. Op zijn verjaardag, hij is een chocoholic, heb ik hem een workshop bonbons maken cadeau gedaan voor 2 personen. Heb hem ook al eens een gegraveerde sleutelhanger gegeven met een foto van ons samen erop. Misschien een mooie canvas met een foto van jullie kindje?
Mijn vriend vind whisky wel eens lekker.. Heb hem een keer een mooie karaf gegeven en een glas laten graveren met de tekst; gefeliciteerd papa, ik hou van jou! Xxx
Als hij van chocolade houdt..chocstar...kijk op gelijknamige internetsite. Hier kan je een bon bestellen voor hem en dan krijg je die in hele leuke verpakking. Hij kan via die site een reep helemaal zelf samenstellen met vijf soorten smaak, nootjes of wat dan ook. Ook echt heel bijzondere dingen zoals chocola met peper haha ( vind ik wel vies) Veel plezier ermee.
Mijn man is over 2 weken jarig. Hij krijgt voor zijn verjaardag een elektrische heggenschaar. Niet romantisch, maar wel praktisch. Verder verras ik hem, ik neem hem mee uit eten en daarna naar de bios. In de bios gaan we naar een actie film, hij houd daar van, ik ben zelf meer van de thrillers. Misschien voor jou ook leuk om samen een avondje weg te gaan? Is wel fijn na alle drukte van de kraamweek.
Ik heb op vakantieveilingen voor m'n man gewonnen dat hij in een Ferrari mag rijden :') En voor mijn broer net een ontbijtje besteld op GiftFor2 met z'n vriendin. Die is door heel Nederland te besteden en dan krijg je een bepaald arrangement. Ontbijt, lunch, maar je hebt ze ook met champagne, chocolade enzo Is er toch even tussenuit.
Bedankt voor de ideeen meiden! Iets met een foto van onze uk is misschien wel leuk... Chcolade houdt hij ook wel van dus ga ik ook even kijken.. Nog meer mensen met een leuk idee?
Hier heb ik inspiratie opgedaan: Hét cadeau / kado van 2012 CADEAU VOOR HEM - De leukste cadeaus met foto en tekst | YourSurprise.nl Succes!
ten eerste gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje!! waar houdt hij van? beetje adrenaline? bungee jump was hier groot succes. sky diven in roosendaal gaat hij eind dit jaar doen. heeft ie erg veel zin in! en anders een lekker luchtje(vind ik altijd zo oudbollig ) en anders idd een prachtige foto maken van je meiske en die op canvas of iets. misschien vind ie t wel erg leuk om een fotoshoot te doen met zn allen, en dan vooral foto's van vader en dochter. mijn tip: newborn fotoshoot. heb ik ook laten doen bij mn broer. dies fotograaf. en foto's zijn echt prachtig!
Ik heb mijn man een verwenweekend gegeven samen met de naaste familie Iedereen heeft geld neergelegd (incl ik zelf natuurlijk) en daarvan zijn we uit eten geweest, daarna wezen stappen en met de taxi terug naar huis en de volgende ochtend (tegen de middag aan ivm heerlijk uitslapen samen) had ik een luxe ontbijt voor 2 personen laten bezorgen. Hij vond het geweldig (en ik heb natuurlijk ook meegenoten ervan ) en het leukste verjaardagscadeau wat hij ooit gehad had! De kinderen hadden een logeerweekendje bij opa en oma
Ik heb uiteindelijk gisteren een scheerapparaat gekocht, toch maar iets nuttigs! Bedankt voor de andere tips dames