Bandenpijn!?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door ynnel1, 29 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ynnel1

ynnel1 Actief lid

27 mei 2008
    251
    0
    0
    Kapster
    hoihoi!

Ik weet sinds een paar dagen dat ik zwanger ben!
    Maar ik heb ook wel een beetje last van zeurende krampjes, steekjes onder in m'n buik.....
    Maak me een beetje zorgen omdat ik 2 maanden terug eenm iskraam heb gehad...
    Maar zijn dit symptomen van bandenpijn...?

Liefs

2. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Mij werd toen gezegd het oprekken van je baarmoeder.

3. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Prettig.....heb het elke dag en het wordt af en toe best vervelend.
    Nou ja dan heb ik tenminste nog een beetje het gevoel dat ik zwanger ben.

4. puk

puk Lid

18 mrt 2006
    82
    0
    0
    arnhem
    komt me bekend voor...heb bij de zwangerschap van onze zoon zelfs een paar dagen ( niet achter elkaar) vreselijke menstruatieachtige buikpijn gehad, helemaal onderin je buik...hoorde er allemaal bij...na een tijdje ging het vanzelf over,maar was er toen ook van overtuigd dat het niet goed ging! als er maar geen rood bloed bij komt kijken (das vaak niet zon goed teken, maar dan nog wil dat niet altijd wat zeggen....)maar herken je onzekerheid...oja de pijn was bij mij heel vaak sávonds :) of s'nachts, misschien heb je hier nog wat aan!

5. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    ik heb daar ook last van! 's Avonds is mijn buik ook veel meer opgezet en harder...zal er allemaal wel bij horen :D

6. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Ik heb de eerste weken ook steeds buikpijn gehad, voelde alsof ik ongesteld moest worden.... heel veel meiden hebben deze klacht aan het begin van de zwangerschap.
    Volgens mij kan het nog geen bandenpijn zijn omdat je baarmoeder nog nauwelijks groter is.... bandenpijn ontstaat pas als de baarmoeder zwaarder wordt en de banden gaan rekken.

Deel Deze Pagina