Yentle was in eerste instantie gewoon Beebje en toen we met 16 weken wisten dat ze een meisje was noemden we haar bij haar naam meteen Deze noemen we nu Kleine Pluis of gewoon Pluisje
Bij ons was het Boelieboelie. De kindjes (8 en 5,5) zeiden brusje tegen hun zusje Zalig om nu haar naam te mogen zeggen.
Nog niet voorbij zien komen: maar bij ons noemen we haar Pip. Vinden we zelf een leuke naam maar haar echte naam zal anders zijn.. iedereen noemt de baby nu Pip. Ik grap zelf nog weleens dat we wel zeggen dat ze een andere naam krijgt maar dat dat dan niet zo is.. We spreken haar echte naam niet te vaak uit, ben nl bang het te verklappen voor ze geboren is. Mijn zus noemt haat baby in de buik Puck en haar eerste noemden ze lassie naar lassie rijst( grootte baby bij 6/8 weken zwangerschap)
Wij noemden hem Herbie.. naar de witte kever Ergens nadat ik 2 miskamen had gehad, lagen we op bed tv te kijken, toen de film Herbie op tv kwam. In mijn jeugd vond ik het al leuke films .. Ik merkte dat ik erg onzeker was geworden over zwanger blijven en in Herbie moet je geloven wil hij tot het uiterste gaan en toen flopte ik er ineens uit, als ik nog een keer zwanger ben, is het een echte herbie.. Tijdens mijn zwangerschap werd het ook een echte herbie.. vaak als ik me weer onzeker voelde herinnerde de naam herbie mij eraan dat ook ik moest geloven.. en zo zit met kerst anderhalf jaar later, herbie op herbie!
wij hebben het altijd al vanaf het begin af aan "teuntje" genoemd en zo heet hij nog steeds! echte naam zeg ik niet te vaak ben bang dat ik me verspreek!
Mijn vader heeft altijd voor een 'werknaam' gezorgd Bij onze eerste was het Freya (mijn vader komt uit Noorwegen) totdat het duidelijk werd dat het een jongetje was, toen werd het Balder $). En nu is het Rebecca (we wilde weer voor een Bijbelse naam gaan, na Izaak dus heeft ie de Noorse namen opgegeven ). Rebecca zal het nooit worden maar we hebben wel de echte naam al!
Hier eerst Emmy (ivm IVF), maar sinds de echo Hummeltje omdat de gyn deze benaming had en toen eigenlijk zo overgenomen.