Hoi Verloskundige Ik zit even met iets en weet niet of het wel zin om naar de huisarts te gaan hiervoor. Ik zal het even zo duidelijk mogelijk proberen uit te leggen; heb een lijstje gemaakt: - gestopt met de pil 12 januari 2008 - Sindsdien meteen weer ovulatie + cyclus van 28 dagen steeds. - Laatste menstruatie was 12 maart 2008 - Laatste ovulatie 25 maart 2008 - Vanaf laatste ovulatie krampen alsof menstruatie elk moment kan beginnen - Zondag 30 maart ineens hele erge krampen (!) - Maandag 31 maart spontaan steken in rechterlies. Later ook links. De steken komen, bereiken een hoogtepunt en gaan weer dan. Soms met tussenpozen van 10 minuten, soms maar 1 minuut of zelfs nog minder. - Paracetamol hielp niet, hoewel de pijn lateraan wel weg ging. - Losse trainingsbroek maakte ook absoluut geen verschil. - dinsdag 1 april weer spontaan steken in rechterlies, eveneens een aantal in baarmoeder. Heb de hele dag al losse trainingsbroek aan. - Daarbij ben ik ook nog eens heel moe; slaap veel meer dan normaal. - Ook heb ik het idee dat ik meer dorst heb dan normaal + het idee dat ik 2x zoveel uitplas als dat ik binnenkrijg. Voor zover was dat mijn lijstje. Ik weet even niet zo goed wat ik hier mee aan moet. Het zijn vooral de steken en krampen waar ik last van heb. Ik heb het ook al op het forum gevraagd of het eventueel van een innesteling zou kunnen komen, maar ik werd er echt niet wijzer van. Mijn eisprong is het zowiezo niet, ik gebruik vanaf maand 1 al ovulatietesten en heb tijdens positieve testen ook nooit iets gevoeld. Helemaal niks. Kan jij hier enigszins wijzer uit worden? Ik zelf kan gewoon niet 1,2,3 bedenken wat het eventueel zou kunnen zijn (behalve dan een innesteling, maar daar durf ik niet vanuit te gaan). Ook zijn het zeker weten mijn darmen niet; ik heb al 6 jaar darmklachten en als ik daar last van heb voelt dat toch echt heel anders Zou het eventueel slim zijn om hier mee naar de huisarts te gaan of kan jij me al zeggen wat t zou kunnen zijn? Alvast HEEL erg bedankt, want ik me maak me nu toch best zorgen! Met vriendelijke groeten, Kristel
hoi Kristel, ik weet niet wat het is, maar ik zou maar even afwachten tot je kunt testen. test je positief dan weet je dat het van het oprekken van de baarmoeder is, test je negatief dan wordt je vanzelf ongesteld en dan zal het ook over zijn. Blijven de klachten ook na je ongesteldheid en heb je er erg veel last van dan zou ik dan even naar de huisarts gaan. Mirjam
Hoi Ik wilde alleen maar even melden dat mijn klachten kwamen doordat ik dus zwanger ben Misschien hebben anderen die dit lezen er wat aan