Ik heb dinsdag mijn bloed laten trekken, ik was toen 1 dag over tijd en 13 dpo mijn hcg stond op 77 en mijn progesteron op 24,7 Weet iemand of dit goede waarde zijn ik wil niet zo een paniek kip zijn en voor het minste naar de gynaecoloog bellen. Bij mijn miskramen was de hcg nooit zo hoog bij 1 dag over tijd daar geraakte ik maximum aan 35. Hopelijk kan iemand mij geruststellen Dankjewel
ohja nog vergeten toevoegen dit waren mijn testjes op dinsdag en donderdag morgen doe ik nog een test in de hoop dat het nog donkerder is
De hCG waarden Zwangerschapsduur Hoeveelheid IU/l Niet zwanger Minder dan 5 3 weken 5 – 50 4 weken 5 – 426 5 weken 18 – 7,340 Je waarde is prima. En je testen zien er super uit. Gefeliciteerd ♡
Als je ongerust bent zou ik nog een keer je bloed laten prikken. Een keer prikken zegt namelijk niet zoveel je testen zien er iig prima uit, gefeliciteerd!
ben ik inderdaad van plan, dinsdag ga ik terug naar de huisarts om nog eens te laten prikken. dan zou ik toch wel al ver boven de 600 moeten zitten volgens mijn berekeningen
Vandaag opnieuw bloed laten trekken, exact een week later, en mijn hcg is gestegen naar 1717. uitstekende waarden dus volgens de dokter, helemaal anders dan met de miskramen dus ik denk dat ik wel al wat meer kan beginnen ontspannen nu