hoi meiden, ik ben 24+2 weken zwanger. nu moet ik voor mijn werk veel lopen. ik had bij mijn vorige zwangerschap helemaal nergens last van. als ik nu een hele dag gelopen heb dan aan het eind van de dag dan kan ik amper meer lopen zo'n pijn heb ik dan links onderaan in mijn buik. is dit banden pijn? het voelt net of scheurd mijn buik van binnen stuk. en is echt een heel rot gevoel. ik hoor het graag van jullie. liefs sunlight
bandenpijn zijn steken onder in de buik. en richting de lies, bil of bovenbeen. bandenpijn - Zwangerschapspagina
oke bedankt. het zijn geen steken maar erge pijn en het houd gewoon aan totdat ik rustig ga zitten. het gaat wel richting mijn liezen dus dan zou je wel denken dat het banden pijn is. maar oh men soms kan ik gewoon niet meer lopen zo'n pijn heb ik.
Oké en wat kan ik daar aan doen? Ik ben nog niet eens 25weken ik had dit mijn vorige zwangerschap niet! Toen had ik nergens last van tot aan het eind. Liefs
Ik heb afgelopen week een aantal keer flinke bijn rehcts onderin mn buik/lies gehad, wat doortrok naar mn rug. Echt een vervelend stekend gevoel, dat steeds erger werd. Na contact met de VK bleek dit waarsch. bandenpijn..... ze adviseerde me een warm bad of een warme kruik, en als het echt erg wordt een paracetamol. En idd, dat heeft erg geholpen..
Oké meid bedankt. Ik heb het nu elke dag bijna. En dan heel erg. Gisteravond in bad geweest en het werd idd wel iets beter. Maar vanmorgen even gedweild en het was meteen weer mis. Dus,ben bang dat ik het gewoon maar rustig aan moet doen. 25 weken en dan al rustig aan moeten doen het is toch niet best. Zo ben ik helemaal niet. Maar ja,het is voor een goed doel. Liefs
overleg het bij je volgende afspraak zeker even met je vk of gyn, zij kunnen zo bekijken of het je bekken is of bandenpijn
Ik denk ook dat het van je bekken is. Bandenpijn voelt als steken die zo nu en dan komen. Bekkenpijn heb ik hier na te veel inspanning vooral. Ik heb het zelf vooral aan de achterkant (onderrug) maar voor komt het ook voor. Fysio kan helpen.
Bandenpijn is een naar gevoel onderin je buik, een soort spierpijn. De ene keer komt het ineens op als een steek en trek het weer weg, de andere keer is het een soort verkramping. Het houdt niet voortdurend aan, het is iets wat komt en gaat en dat is niet wat jij beschrijft. Wat jij beschrijft lijkt meer op bekkenpijn, waar ik op het moment helaas ook last van heb. Geef de volgende keer bij je vk aan dat je last hebt en dat je wilt weten of het banden- of bekkenpijn is. Bij bekkenpijn kan ze je naar een speciale fysiotherapeut verwijzen die je kan helpen om met zo min mogelijk pijn de zwangerschap door te komen.