Vliegen met 11 weken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Yazzi, 25 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yazzi

Yazzi Lid

25 nov 2012
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat iemand mij kan helpen met de volgende vraag;

Met 11 weken ben ik van plan om te vliegen naar Spanje, mag dit?
    zijn hier risico's aan verbonden omdat ik zwanger ben?

Alvast bedankt :)

2. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Het mag en er zijn geen risico's aan verbonden.

3. Ior

Ior Niet meer actief

het mag gewoon. Ik ben naar tenerife geweest vorige week. Heen was Ik 11+2 en terug 12+2. Alleen de terugweg ontzettend ziek geweest. Waarschijnlijk omdat we al zo vroeg weg moesten, heb toen geen eten gehad en heb me gehaast. Dus....neem je tijd, en geniet er lekker van :)

4. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    hier gevlogen met 16 weken en terug met 19 weken en 3 dagen vanuit amerika en dit ging allemaal goed.
    en natuurlijk is een goede reisverzekering ook belangrijk mocht er wat gebeuren dat alle kosten goed zijn gedekt

Vanaf 28 weken zwangerschap kunnen luchtvaartmaatschappijen om een fit to fly-verklaring vragen en natuurlijk is een goede reisverzekering ook belangrijk mocht er wat gebeuren dat alle kosten goed zijn gedekt

In dit artikel staat waar de fit to fly verklaring aan moet voldoen. Vliegen tijdens de zwangerschap - Zwangerschapspagina

5. Baibey

Baibey Actief lid

29 sep 2012
    420
    0
    0
    Ik werk voor een luchtvaartmaatschappij en bij 11 weken is een verklaring niet nodig! Verder zit er geen enkel risico aan verbonden. Ik vlieg zelf over 3 weken naar de antillen. No worries!

6. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Ik zit over 5 weken in Dubai en ga echt niet met de fiets hihi! Lekker doen en genieten!

7. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Met 15 weken heb ik een weekje Italië gedaan voor mijn werk. Vliegen was geen probleem, kan gewoon meid!

Fijne vakantie!

8. Yazzi

Yazzi Lid

25 nov 2012
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super fijn! dank voor jullie reactie :)

9. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    volgens mij is het zo dat alleen als je hoogzwanger bent het afgeraden wordt om te vliegen.

10. UmmAbderrahman

UmmAbderrahman Bekend lid

4 okt 2012
    944
    0
    0
    De meeste luchtvaartmaatschappijen (leuk woord voor galgje) laten je niet meer toe na 32 weken. Voor die tijd mag je gewoon vliegen. Ik vloog met 10 weken naar Nederland en met 12 weer terug naar Engelend. En ik vlieg met 23 weken weer naar Nederland en met 26 weer terug naar Engeland. Ik ga hopelijk weer bij me familie op bezoek :)

Deel Deze Pagina