Ik hoop dat iemand mij kan helpen met de volgende vraag; Met 11 weken ben ik van plan om te vliegen naar Spanje, mag dit? zijn hier risico's aan verbonden omdat ik zwanger ben? Alvast bedankt
het mag gewoon. Ik ben naar tenerife geweest vorige week. Heen was Ik 11+2 en terug 12+2. Alleen de terugweg ontzettend ziek geweest. Waarschijnlijk omdat we al zo vroeg weg moesten, heb toen geen eten gehad en heb me gehaast. Dus....neem je tijd, en geniet er lekker van
hier gevlogen met 16 weken en terug met 19 weken en 3 dagen vanuit amerika en dit ging allemaal goed. en natuurlijk is een goede reisverzekering ook belangrijk mocht er wat gebeuren dat alle kosten goed zijn gedekt Vanaf 28 weken zwangerschap kunnen luchtvaartmaatschappijen om een fit to fly-verklaring vragen en natuurlijk is een goede reisverzekering ook belangrijk mocht er wat gebeuren dat alle kosten goed zijn gedekt In dit artikel staat waar de fit to fly verklaring aan moet voldoen. Vliegen tijdens de zwangerschap - Zwangerschapspagina
Ik werk voor een luchtvaartmaatschappij en bij 11 weken is een verklaring niet nodig! Verder zit er geen enkel risico aan verbonden. Ik vlieg zelf over 3 weken naar de antillen. No worries!
Met 15 weken heb ik een weekje Italië gedaan voor mijn werk. Vliegen was geen probleem, kan gewoon meid! Fijne vakantie!
De meeste luchtvaartmaatschappijen (leuk woord voor galgje) laten je niet meer toe na 32 weken. Voor die tijd mag je gewoon vliegen. Ik vloog met 10 weken naar Nederland en met 12 weer terug naar Engelend. En ik vlieg met 23 weken weer naar Nederland en met 26 weer terug naar Engeland. Ik ga hopelijk weer bij me familie op bezoek