ik heb het ook al gehad hoor test heel licht positief maar was niet zwanger want was naar de huisarts gegaan en de test mee genomen die zecht ja hij si positief dus gefeli ik zeg nou wil toch graag dat je een nieuwe doet hij nog 1 gedaan maar was niet zwanger dus het zehct neit altijd was een licht streepje groetjes syboena
ik heb gisterochtend een test gedaan er stond 3 min. wachten , na 3 minuten niks.ik weer terug in bed.twee uur later word ik wakker staat er een streepje op.maar das denk een vals streepje toch?
hmm nou dames ik weet het ook allemaal niet hoor valse streepjes, geen valse streepjes... @miss flower morgen is wel mijn nod dus dan duurt het ook niet zo lang meer voordat ik overtijd zal zijn Mocht het raak zijn... @syboena, had jij ook een kruidvat test 2 voor 5 euro? want daar hoor je toch meestal goeie verhalen over... naja hoe het ook moge zijn, wel raak of niet, morgen test ik nog een keer.. en als ie duidelijker is dan vandaag.. dan word ik stiekem toch wel een beetje erg blij dames en hat kan natuurlijk ook altijd nog fout gaan mocht het raak zijn.. maarja dat kan altijd groetjes en fijne avond! @eefjens.. ik zou toch nog es een keertje gaan testen dan hoor om het zeker te weten!
hoi dames ik heb vanmorgen weer een testje gedaan.... je ziet nog steeds wel een streepje, maar het is niet echt duidelijker dan de vorrige....vast niet echt een goed teken..:S?
je hebt dus gisteren en vandaag getest? zou even wachten tot zondag of maandag.. dan moet die duidelijker zijn. HCG verdubbelt nl om de paar dagen.
@nadinneke de lijntjes verschijnen na enkele seconden, dan lijkt het mij geen indrooglijntje wat het wel is weet ik niet.
Wat een discussie over of indrooglijntjes nu wel of niet bestaan... Ja, ze bestaan wel. Of ze nu na 10 sec ontstaan of pas na 10 minuten, dat zegt niet zoveel. Indrooglijntjes onstaan namelijk niet door het indrogen (ze hebben dus een verkeerde naam gekregen!) maar door bepaalde afvalstoffen in je urine waar de kleurstof in de test op reageert. Ik had ELKE MAAND streepjes op testen, maar ik ben toch echt niet al 10x zwanger geweest hoor @Slagroomtoetje: Pak jij eens een sensitest dipstick en laat je man/vriend er overheen piesen... Bijna zeker weten dat je dan een licht streepje erop krijgt. Ik heb t mijn man namelijk ook eens laten doen @Sannehai: Ik durf niks te zeggen over je test, ik zie heel licht wat, maar of het echt iets betekent durf ik niet te zeggen... Ik duim iig wel heel hard dat je gewoon lekker zwanger bent!
hoi dames! Vandaag weer nieuwe testen gehaald, kruidvat was nit meer te krijgen jammer genoeg! maaaaaar ik heb dus een etos test gehaald en die natuurlijk gelijk gedaan! daar zag ik dus ook een heel licht blauw 2e lijntje staan jippie daar krijg ik wel hoop van hoor! dus morgen weer testen en kzal proberen er nog een foto van te plaatsen
Indrooglijntjes bestaan zeker ( helaas en inderdaad de naam klopt niet), maar heb ze nog nooit op de goedkope kruitvat test gezien en al helemaal niet op de etostest. De laatste is trouwens een niet erg gevoelige test, maar ik zie wel wat op je pic. Het ziet er hoopvol uit. Spannend. Misschien over een paar daagjes een digicb?
hee trees khep gister digicb gedaan maar negatief, kdenk omdat ik misschien nog niet genoeg hgc heb.. zit pas 11dpo dus ik hoop op een donkerdere test binnekort
Ik doe morgen nog 1 test maar dan van een ander merk zonder + maar gewoon streepje. als die dan negatief aangeeft dan zal dat ook zeker zo zijn ben wel ongesteld geweest niet echt heftig meer bruin al rood bloed.
ze bestaan als je in't negatief ze zet en je GEEN oplichting krijgt zoals de teststreep is er GEEN hcg op te sporen , ik kan je ook een VALSE CB test laten zien binnen tijd en geen zwangerschap en die test was overduidelijk + ik zou ze kunnen aanklagen mja soit ... alle andere testen in mijn album waren stuk voor stuk "echte" + testjes maar helaas 3 x misgegaan. deze dus Succes iedereen voor een beebje
jeetje nadinneke dat is echt wel een duidelijke test ja.. naja ik heb nu weer ee ntest van etos gedaan, weer waazig... ik hoop dat ie over een paar dagen duidelijker word.. maaja ik weet het ook niet afwachten geblazen maar weer
Spannend Sannehai! Ik zal voor je duimen [-o< @ Nadinneke wat een flauwe valse test :x Bah! Ik heb ook zulke nep valse testen van praxisdienst gehad drie weken geleden. Ook geen aanrader om te kopen meiden [-(
Maar als je ovu 23 december posi was, zit je nu toch nog niet 11 dpo? Als je test 23 dec posi was, heb je 24 dec je ei gehad.Daar moet je dan nog (in jouw geval)10 dagen bij tellen, vanaf de 25e.Dan zit je vandaag toch pas op 9 dpo?
@lucie nee dag 24 van mijn cyclus niet de datum 20 december dus toen had ike en posi ovu test dus zit vandaag 12 dpo