Ik heb in 2011 drie dagen voor nod positief getest met de 2v5 kruidvat test en een dochter gekregen. Eergisteren heb ik ook 3 dagen voor nod positief getest met de 2v5 test. Als ik de testen van toen en nu naast elkaar leg zie ik dat de testen van nu veel lichter zijn dan die van 2011. Dat maakt me een beetje onzeker moet ik zeggen. Weet iemand of de test van Kruidvat verandert is in de loop der jaren?
In 2011 heb ik geen ovulatietesten gebruikt dus ik weet niet wanneer ik toen mijn ovulatie heb gehad. Deze keer weet ik dat ik op 13 januari mijn eisprong heb gehad. Ben nu 13dpo
Ze zijn idd veranderd... Ik heb ook duidelijke verschillen met de testen van de meiden en mijn mk en zoon
Hier inderdaad ook slechte ervaring met kruidvat. Bij mijn vorige 2 kids (2009 en 2012) had ik direct knalstrepen, zelfs 2 dagen voor NOD. Nu had ik vorige maand een tuurstreep en pas 5 dagen na NOD een goede streep. Helaas is dit een miskraam geworden, maar de streep was dus pas na 5 dagen goed zichtbaar.
Ja ze zijn minder goed geworden. Ook even niet over het hoofd zien dat je testrijtje van 2011 meerdere dagen ertussen heeft zitten en je rijtje van nu van elke dag is. Dat maakt ook wezenlijk verschil.
Hcg-waarden tabel Bekijk deze tabel maar eens. Bij 4 weken bijvoorbeeld is de HCG waarde niet standaard 100, maar zit het tussen 3 en 426. De ene zwangerschap kun je sneller en meer HCG aanmaken dan de andere zwangerschap. Je hebt niet elke zwangerschap dezelfde standaardwaarde HCG op bepaalde dagen. En verder is de kwaliteit van de KVtesten ook niet meer wat het geweest is. In 2012 waren ze nog wel goed. Bij Finley teste ik rond NOD nog knalpositief met die tesren.
Bedankt voor jullie reacties! Ik ga er gewoon van proberen te genieten. Als het niet verdergoed afloopt zien we wel weer verder.
Ze drogen in ieder geval een stuk minder snel op, waardoor het wat langer duurt voor dat het streepje goed zichtbaar is. Helemaal als je ook nog eens te veel druppels er in laat lopen, zoals ik