Moet je,je eisprong altijd voelen ?

Discussion in 'Zwanger worden' started by patriesie, Mar 30, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. patriesie

patriesie Actief lid

Mar 18, 2008
    104
    0
    0
    rotterdam
    Hoi meiden,

Ik vraag me af of er ook meiden zijn die helemaal geen pijn hebben als ze hun eisprong hebben ?

Liefs Tries :D

2. Athena

Athena Lid

Mar 17, 2008
    78
    0
    0
    iets anders aan het zoeken
    België
    yep, ikke, voel er helemaal niets van :cry: .. zou wel handiger zijn indien wel natuurlijk

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    ik voel me eisprong ook niet.. Ik heb een ovutest nodig om te kijken wanneer ik m heb..

4. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Ik voelde hem ook nooit. Dus je hoeft hem niet te voelen. Wil je weten wanneer je eisprong is, dan kun je ook ovulatietesten gebruiken. Ik zou hier pas aan beginnen als je al een tijdje bezig bent om zwanger te raken.

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik voel hem ook niet hoor. Het enigste waar ik bij mezelf aan merk dat ik mijn eisprong heb of dat het eraan zit te komen is dat ik erg veel rekbaar slijm heb en ontzettende zin om te klussen.... Verder geen pijn ofzo.

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik voel hem soms niet maar heb dan volgens mij wel een ei, dus denk ook niet dat het hoeft.

7. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,042
    1,860
    113
    Provincie Groningen
    Ik voel ook nooit mijn eisprong, daarom gebruikte ik ovulatietesten.

8. Wannabemommie

Wannabemommie Niet meer actief

Ik voel mijn eisprong ook niet, wel heb ik als ik een positieve ovutest heb, gemerkt dat ik links of rechts onderin een heel licht steekje voel. Maar heb ook echt ovutesten nodig om mijn ei te vinden.

9. veertje23

veertje23 Actief lid

May 2, 2007
    333
    0
    0
    Verzorgende
    Gelderland
    Ik voel de eisprong ook nooit. Zelfs geen steekje of niks dus hier ook ovulatie testen aangezien mijn cyclussen heel erg schommelen.

10. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ik voelde ook niks. heb bij aidan een ovulatietest gebruikt, die maand telde ik wel aan. nu voel ik nog steeds geen eisprong hahaha

Share This Page