Hoi meiden, Ik vraag me af of er ook meiden zijn die helemaal geen pijn hebben als ze hun eisprong hebben ? Liefs Tries
Ik voelde hem ook nooit. Dus je hoeft hem niet te voelen. Wil je weten wanneer je eisprong is, dan kun je ook ovulatietesten gebruiken. Ik zou hier pas aan beginnen als je al een tijdje bezig bent om zwanger te raken.
Ik voel hem ook niet hoor. Het enigste waar ik bij mezelf aan merk dat ik mijn eisprong heb of dat het eraan zit te komen is dat ik erg veel rekbaar slijm heb en ontzettende zin om te klussen.... Verder geen pijn ofzo.
Ik voel mijn eisprong ook niet, wel heb ik als ik een positieve ovutest heb, gemerkt dat ik links of rechts onderin een heel licht steekje voel. Maar heb ook echt ovutesten nodig om mijn ei te vinden.
Ik voel de eisprong ook nooit. Zelfs geen steekje of niks dus hier ook ovulatie testen aangezien mijn cyclussen heel erg schommelen.
ik voelde ook niks. heb bij aidan een ovulatietest gebruikt, die maand telde ik wel aan. nu voel ik nog steeds geen eisprong hahaha