geloof me, mn moeder betaald grof geld voor dit soort rommel dan wel in een antiek winkeltje en niet bij zo'n leipo
deze aanbieder is echt me alltime favoriet!! Marktplaats.nl > afdak luifel rookschuilplaats - Doe-het-zelf en Verbouw - Overige Doe-het-zelf en Verbouw
was wat aan het rondneuzen en heb nog een advertentie gevonden! Laat ik het zo zeggen, je moet even door dingen heenkijken (bovenlangs/onderlangs enz) om te zien wat ze verkopen haha! Marktplaats.nl > Ikea bureau, inclusief wandkastjes - Huis en Inrichting - Bureaus en Bureaustoelen
Oh my En ik hoor gelijk mn moeder roep J ruim je kamer op! Nou die was in vergelijking met deze kamer erruuugggg netjes
die gast eindigt altijd met kijk maar in zijn advertenties . hij is echt leuk met zijn advertenties. Marktplaats.nl > paspop - Antiek en Kunst - Antiek | Kleding en Accessoires die foto van dat kontje haha
deze is echt leuk lig er nu nog dubbel van met zijn droge opmerkingen Marktplaats.nl > biertafel met banken - Tuin en Terras - Tuinmeubelen