hoi meiden ik heb vanmorgen met ochtendurine getest met clearbleu deze was na 10 minuten negatief, echter na een half uur werd de test positief..... zou ik dan zwanger zijn? bedankt groet poeipoei
oei ze zeggen na een half uur niet meer afllezen. dus ik zou als ik jou was nog maar een testje ertegenaan gooien
zal inderaad als ik jouw as morgen of overmorgen nog eens testen... na ene half uur aflezen kan ook een indrooglijntje zijn geweest.. maar op je hoop te geven.. ik had voor me msikraam de test na 3 uur nog een nagelzen mag niet.. maar zag toen een 2e streep en dag erna had ik een posi test dus zal morgen of overmorgen nog eens testen als ik jou was ik duim voor je!
Hoi Ik zou als ik jou was ook morgenochtend weer opnieuw testen. Misschien even met een andere test? Kruidvat oid. Clearblue heeft vaak net wat meer HCG nodig om positief te worden...
hoi meiden nou bedankt voor jullie antwoord en mocht ik nou vandaag niet ongi worden (wat ik niet hoop tuurlijk) dan test ik morgen nog een keer. wel heb ik allerlei klachten zoals pijnlijke borsten veel plassen en enorm misselijk.... we wachten af groet poeipoei
Je kunt gerust een goedkopere test proberen hoor, die van de DA drogist en apotheker zijn net zo goed, maar veel goedkoper. Die van kruidvat hoor ik de laatste 2 jaar alleen maar slechte verhalen over (veel foutieve positieve testen) dus die zou ik persoonlijk niet snel meer nemen. En toch denk ik bij mezelf: misschien toch zwanger, maar iets met de test niet lekker of te weinig HCG in je lichaam, het zou maar zo kunnen.......ik duim!
hoi kitty djw ik heb inmiddels een test gekocht bij de apotheek en die ga ik morgen doen groet poeipoei
hoi meiden nou vanmorgen weer getest en nu kwam er binnen de 10 minuten een heel licht lijntje dus ik ga beginnen te geloven dat ik zwanger ben na 2 jaar wachten ik doe zaterdag voor de zekerheid nog maar een test want het lijntje is wel heel licht.tis van clearbleu en moet een kruisje worden en dat lijntje wat het kruisje moet maken is wel licht maar stond er nu wel binnen de 10 min. groet poeipoei
Hoi Poeipoei, Ik hoop dat je lijntje van een zwangerschap is, zou super zijn toch. Sluit je gezellig aan bij de NOD meiden, of misschien wel bij de betreffende uitgerekend maand. Er zijn inmiddels zoveel topics over testen, dat het overzicht een beetje weg gaat. Dit topic doe ik daarom dicht. Heel veel succes. Groetjes, Elvira