Ik denk dat twijfel heel normaal is in deze situatie! Wat vind je partner? En geef het anders nog even de tijd, misschien wordt het vanzelf duidelijk voor je. Of plan vast een intakegesprek en beslis aan de hand daarvan?
Hahaha love te woordgrap, ja over dat asymmetrische heb ik nog niet zo bijzonder veel gevonden, maar van zo een ingreep kon ik wel een tijdje bloedverlies hebben, hoe lang werd niet concreter dan dat... En het boek innesteling heeft een vriendin van mij, heb ik ook delen uit gelezen. Eetadviezen komen ook best overeen met endodieet trouwens. En sluit ook aan bij je acupunctuur! @Lindsysimons wat verschrikkelijk verdrietig, heel heel veel sterkte ❤️ @Gliss wauw ontzag voor jouw sportmotivatie en plezier! Wat fijn dat dat zo veel energie geeft. Ik ben ook niet zo sportief en wanneer ik dan zoiets ga doen ben ik daarna ook gewoon klaar, lijkt me zo fijn er energie van te krijgen! Van yoga heb ik dat wel, maar ook dat doe ik momenteel Veelste weinig @Leraje wat een heftige keuzes zijn dit, ik wens jullie heel veel sterkte en wijsheid bij het besluiten. (Besluit voor nu, want je mag altijd overal op terugkomen!) @Do1981 hahaha jij bent een supertester, met gouden testtips Maar wat fantastisch dat ze nog oplopen, laat die echo maar komen!
Herkenbaar, ik ben ook zo een twijfelaar zal het sterrenbeeld wel zijn. Altijd 2 gezichten en 2 kanten.
@Gliss meen je dat nou, heb hem zelf nog niet voorbij zien komen. Als je een link hebt naar een eerder geschreven topic en je wilt die delen dan graag. Komt morgen binnen ben benieuwd. Alleen op bol.com zijn de review wisselend maar de laatste die ik las ware 3 zwangerschappen geloof ik van meiden die ook lang bezig waren of traject en word door verschillende aangeraden te lezen wanneer je in de MMM zit. @Betsies, dat komt mooi uit dat het overeen komt, wil jij de link naar jouw topic delen dan geef ik daar aan wanneer ik van start ga. En het bed al geleverd?
Oja ik geloof dat forumlid kramertje er wat over weet (of lig de vitamines), misschien kun je het haar vragen? @Kramertje ik tag jou even ivm ervaringen Rika - innesteling De rest was van fb.
https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/endometriose-dieet-ervaringen-ook-bij-adenomyose.709173/#post-23302143 Er zijn helaas nog niet zo veel reacties, wel een hele positieve ervaring! Het bed is fantastisch! Ik ga lekker vroeg met m’n boek naar bed vanavond
Ik geloof trouwens zelf wel in het belang van vitamines. Je kunt wel zwanger worden als die niet op orde zijn, maar op een gegeven moment is het en, en, en. bijvoorbeeld vitamine d en b11 (foliumzuur) en b12 worden wel in verband gebracht met innesteling. Bij mij waren die allemaal te laag. Heel makkelijk weer op niveau te krijgen met pillen in juiste hoeveelheden. je kunt dit gewoon laten prikken via je huisarts. Ik ben er door onderzoek bij C&C achter gekomen en op basis daarvan zelf nog vervolgonderzoek gedaan. denk wel dat je een beetje meewerkende huisarts moet hebben om dit ‘zonder klachten’ te laten testen. Onder het mom van ‘ ik wil graag aantal dingen laten testen in verband met mijn traject’ zullen de meesten er vast wel aan mee willen werken. Desnoods ‘verzin’ je er wat klachten bij. het kan best zijn dat er nog andere vitamines zijn die nuttig zijn om te bepalen.
Even heel wat anders. Vriendin van mij zit nu in lang schema. Eerst pil en dan deca en dan ongesteld en stimuleren. Ze zit nu dus op menstruatie te wachten en knijpt hem ontzettend omdat ze bang is op sluiting/afschaling. Als je eenmaal begonnen bent met stimuleren dan breken ze dat toch minder snel af. Zo ging het vorige lockdown in ieder geval. Wat is jullie beeld uit het land? In ons ziekenhuis (we zitten in hetzelfde ziekenhuis vriendin en ik) wel grote disclaimer geplaatst dat niet behandelingen last minute gecanceld kunnen worden. Maar nog geen afschaling. gisteren wel nog naar gevraagd en toen kreeg ik wel de indruk dat ze er tegenaan hikken. wat zijn jullie laatste berichten?
Allereerst wat een goede tip om de vitamines via je de huisarts te laten prikken! Wat spannend voor je vriendin zeg! Zeker wanneer je bijna gaat stimuleren wil je niet dat het ineens stopt! Wij lopen in België, dus weer ander verhaal en ik denk, nog dichter tegen de lockdown dan hier...ze willen wel heel graag door maar kunnen er geen zinnig woord over zeggen zei de arts. Dus laten we allemaal maar hopen op het beste!!
Bij Nij Geertgen heb ik nog niet de indruk dat dat heel er speelt nu. Maar die hebben zelf geen SEH of opname afdelingen natuurlijk. Dus vooralsnog gaat het alleen over personeel (ziek / testen) of puncties ivm overstimulatie en opname risico afh. van ziekenhuizen in de buurt.
Oh wauw!!! Ik krijg net mail dat ik door mag in het cryotraject!! Ik moet morgenmiddag bellen voor afspraken maar de adenomyose is in biopt zodanig dat ze door durven!!
@Betsies : wat een fijn nieuws! Wanneer begint je cyclus ongeveer? Gaan ze je nu andere hormoonstimulatie geven dan voorheen?
Jaaaa super fijn nieuws, ik heb nog geen idee, ben heel benieuwd, morgenmiddag bellen, ik hou jullie op de hoogte wanneer ik iets weet
super fijn! Dat was het meest gunstige scenario toch? waar zit je nu in je cyclus? Of maakt dat met kunstmatige cyclus niet uit? (Dat had jij toch, of niet?)
Jaaa het beste scenario!! Ja klopt van de kunstmatige cyclus, nu sinds 9 september aan de pil dus geen idee...
Do1981: Ik houd de hele tijd de website in de gaten. Ik weet niet wanneer er wordt besloten dat ook de fertiliteitsklinieken moeten afschalen. Ik weet wel dat onze kliniek een onderzoek is opgestart I.v.m. de vele negatieve berichten die er via social media worden gepost.