test heel lichtroze streepje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door simone27, 19 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. simone27

    simone27 Lid

    19 dec 2007
    78
    0
    0
    hallo allemaal,
    ik heb even een vraagje na me miskraam ben ik niet meer ongi geweest weet dus ook me cyclus niet heb wel nog getest week of 2 geleden en toen was ie negatief echt niks te zien
    nou heb ik gisteren middag en vanmorgen getest met kruidvat test 2 voor 5 euro en op zowel die van gisterenmiddag als die van vanmorgen staat een heel erg lichtroze streepje met het blote oog beter te zien dan op foto maar wat moet ik hiermee?
    ik ben al een dag of 3 echt flink missenlijk trek in eten maar zodra ik wat eet of het ruik dan hoef ik al niet meer en steeds koud en ongeloofelijk moe.
    hoop dat jullie me advies kunnen geven bedankt (heb een foto in het negatief in me album gezet)
     
  2. meisje0123

    meisje0123 Fanatiek lid

    24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik heb even in je album gekeken, maar ik weet niet zo goed waar ik moet kijken bij die testen, dus ik zie geen streepje (maar dat zal wel aan mij liggen ;) ).
    Maar als jij een tweede streepje ziet, dan denk ik dat je zwanger bent hoor meid!
    Misschien anders een keer een digitale doen?
    Ik duim voor je!
     
  3. saartje27

    saartje27 Fanatiek lid

    13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Ik zie helaas ook geen streepje.
     
  4. Jewel

    Jewel Bekend lid

    9 jun 2008
    553
    0
    0
    Zie helaas geen streepje meid
     
  5. Michelle04

    Michelle04 Fanatiek lid

    6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Ik kan hem ook helaas niet zien meis. Misschien mogelijk om hem duidelijker op de foto te krijgen? Ik duim voor je!
     
  6. Lotte78

    Lotte78 Lid

    19 okt 2006
    5
    0
    0
    Je bedoelt dat streepje links naast de grote streep?

    Die zie ik wel hoor.

    Ik duim voor je!
     
  7. FutureMommy

    18 aug 2008
    87
    0
    0
    Ik zie wel een heel superlicht streepje! Heb precies het zelfde (album)
    Misschien over paar dagen nog een testje wagen!

    Succes!
     
  8. simone27

    simone27 Lid

    19 dec 2007
    78
    0
    0
    hoihoi nou heb geprobeerd om een duidenlijkere foto te krijgen ervan maar het lukt niet echt met het blote oog is er een lichtroze streepje te zien maar op foto krijg je hem bijna niet dus zal wel niks zijn dan helaas :S bedankt voor het kijken
     
  9. Kristel86

    Kristel86 VIP lid

    4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meid :)

    Ik zie toch echt wel een streepje hoor!
    Ik zag hem al toen je nog geen aanduiding erbij gezet had :) Alleen had toen ff geen tijd om te reageren!

    Als ik jou was zou ik morgenochtend een digitale CB doen. Zodra je op andere testen een lichte streep ziet dan geeft de CB digitaal over het algemeen ook positief hoor! Ik heb het zelf ook gehad namelijk met zo'n licht streepje ;) Zelfde avond had ik een positieve CB digitaal.

    Spannend :D
     
  10. Sannne

    Sannne Lid

    9 aug 2008
    68
    0
    0
    Omg. Nijmegen
    Wat hebben jullie goede ogen haha.
    Ik zie nog niks.. Maar over 2 dagen nog eens testen!
    Ik duim!
     
  11. Wolkjuh

    Wolkjuh Niet meer actief

    Ik zie ook niets sorry. Maar als jij zegt dat je met het blote oog wel een licht streepje ziet dan is dat toch goed? :D dan zou je over een dag of twee een duidelijke test in handen moeten hebben aangezien HCG iedere 2 dagen verdubbeld

    Succes
     
  12. McGyver

    McGyver VIP lid

    30 jun 2008
    12.014
    0
    0
  13. simone27

    simone27 Lid

    19 dec 2007
    78
    0
    0
    net nog maar een matcare gedaan (album) over hoeveel dagen zou ik nu weer het beste kunnen testen weet me cyclus ook niet meer namenlijk aangezien die 2 weken geleden toch echt negatief was zelfs geen vaag streepje of iets te zien echt wit en nu dit graag advies bedankt
     
  14. Jewel

    Jewel Bekend lid

    9 jun 2008
    553
    0
    0
    Zie hem op de nieuwe foto's wel... :D
     
  15. Kristel86

    Kristel86 VIP lid

    4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Nu ga ik je helemaal zeggen dat je een digitale CB moet doen :-D

    Ik had de eerste keer dat ik zwanger was met Matcare ook zo'n streepje en 's avonds een positieve CB digitaal.
     
  16. simone27

    simone27 Lid

    19 dec 2007
    78
    0
    0
    dat durf ik nog niet die digi ben zo bang dat ie niet zwanger zal zeggen omdat deze test ook nog zo licht is wanneer zou ik weer kunnen testen dat ie als het goed zit ook goed zichtbaar zou zijn?
    sorry voor de vragen maar het is me eerste kindje en met me miskraam was die vrij vlot echt positief
     
  17. Evamariah

    Evamariah Fanatiek lid

    9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Ik zie ook een streep hoor meis....ben benieuwd naar je uitslag over een dag of 2...spanennd...ik duim voor je!
     
  18. McGyver

    McGyver VIP lid

    30 jun 2008
    12.014
    0
    0
    morgen of overmorgen misschien weer testen?
    je hcg verdubbeld volgens mij iedere 2 dagen.
     
  19. Evamariah

    Evamariah Fanatiek lid

    9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Je HCG verdubbeld elke 2 tot 3 dagen...over 3 dagen moet ie duidelijker zijn maar over 2 dagen kun je alwel testen...!
    Hoop voor je dat je snel een duidelijke test hebt!

    liefs eva
     
  20. alice

    alice Fanatiek lid

    16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ik zie het ook!
     

Deel Deze Pagina