Gebruiken jullie die? Zo ja, van welk merk? Ik eet niet regelmatig vis en wil ze daarom voor de zekerheid gaan slikken.
De visolie capsules van de hema werden mij aangeraden door de vk. Deze zijn laatst als beste getest door de consumentenbond en nog erg goedkoop ook!
Ik heb de Etos huismerk multivitamine "zwanger zijn". Daar zit alles in, ook je foliumzuur en visolie. Ik voel me er goed bij en ze zijn ook nog eens niet duur (7 euro voor 60 capsules, 2 per dag). Monique
Maar je mag toch niet zomaar ale visolie slikken, maar juist de viscapsules speciaal voor zwangeren...? Ik gebruik zelf VSM Puur Mama, Visoliecapsules. Maar ze zijn al een paar daagjes op. Wilde het expres slikken in die eerste 3 maanden omdat dat ook alles gevormd wordt..
Assi.... daar twijfel ik dus ook aan. Mag je alles slikken? Wij hebben nu 1 dag in de week visdag dat kan ook.
Hoi Nada, ik kan me herinneren hier ooit gelezen te hebben dat je niet zomaar allesmag slikken. Geldt ook voor multivitaminen want schijnt er van een bepaalde vitamine een hoge dosering in te zitten wat dus weer niet goed is voor je kindje. Daarom hou ik me gewoon aan VSM Puur Mama..of andere capsules speciaal voor de zwangeren.
En 1 dag in de week een visdag is toch ook hartstikke goed. Alleen het verschil met een viscapsule is dat je deze elke dag slikt.
Ik kon deze echt niet meer slikke, werd er echt erg miselijk van. En vond ze te groot. Is het zo erg dat ik nu dus geen vislolie meer binnen krijg?
Visolie wordt sterk aangeraden omdat het een gunstige invloed heeft op de ontwikkeling op de ogen, zenuwstelsel en hersenen van je baby.
ik werd ook heel misselijk van die pillen van de etos ik heb nu het eigen merk van het kruidvat ik geloof 3 euro voor een porje van 60 en deze bevallen prima.
die gebruik ik ook! Het schijnt ook nog goed voor mama te zijn. Het heeft een gunstige werking op de concentratie en het geheugen. Iets wat later in de zwangerschap achteruit kan gaan.
Nee, die van de Hema kwam eruit als beste koop; dat is de beste prijs kwaliteit-verhouding! Als beste kwam uit de bus die van de DA-drogist en op plaats 2 staan die van de Etos.
Visolie is visolie. Of je nou die van VSM neemt of van een ander merk; het blijft hetzelfde product. In de ene kan meer omega 3 of 6 zitten dan in de andere, maar wat is de norm? De Voedingsraad heeft nog geen Aanbevolen Dagelijkse Hoeveelheid vastgesteld als met vitamines. Men weet dus niet precies hoeveel een kind, bejaarde of zwangere nodig heeft! Sommige producten als Efamol bevatten naast de visolie ook nog andere vitamines, even op letten als je daarnaast ook nog bijv. Gravitamon voor zwangeren slikt, omdat het van sommige vitamines niet goed is als je er teveel van binnen krijgt.
Ik had eerst die pillen van Etos, met ook die visolie erin, maar ik vond dat zo vies... Heb nogal last van boeren laten en als ik dan een boer liet, had ik zo´n mega vis smaak in mijn mond dat ik erna gelijk misselijk was. Bah. Heb nu andere vitamine pillen voor tijdens de zwangerschap, maar zonder visolie..
Dat waren dan zeker de zwangerschapsmultivitamines met visolie? Ik hoor wel vaker dat die echt smerig zijn! Ga anders eens langs bij een vitaminewinkel voor enkel visloliecapsules, daar kunnen ze je goed adviseren!
Ik las trouwens ook dat juist tegen het einde van de zwangerschap de visolie goed is voor de verdere ontwikkeling van de hersenen... Ik slik ze al de hele zwangerschap.. dus dat wordt een slim kind hahahaha