Hallo meiden Nou het is nu idd een vastgestelde missed abortion. Maar dit keer heeft de gyn wel degelijk een heel klein vruchtje gezien in de zogenaamde lege vruchtzak aldus de echopedist... het was dus geèn windei! En ondanks dat het wel mis is gegaan vind ik dit toch prettig te horen. De vruchtzak is nu klein en leek al naar beneden te zakken. Dus de gyn adviseerde even nog niks te doen en de natuur zijn gang te laten gaan. Ik heb besloten dit een weekje te doen. Ik moet volgende week woensdag om 15:05 terug. Indien de mk niet opgang is gekomen krijg ik pillen. Een curretage is in mijn geval nu even niet mogelijk. Vanwege mijn erge bloeding bij mijn keizersnede. Hierdoor is mij bm nu te gevoelig vooral bij het litteken. Maar goed ik heb de kracht om het nog even af te wachten. De vruchtzak was erg klein zei ze. Duss... To be continued....
Een windei is niks anders dan een zwschap die heel vroeg misgegaan is en waarbij t vruchtzakje doorgroeit maar t vruchtje slecht enkele cellen was en dus niet zichtbaar. Windei klinkt zo vreemd. Ik bind een vruchtje vervelender. Dan zie je echt een propje wat dood is. Bij een leeg vruchtzakje zag je iets leegs niet iets levenloos. Verdriet doet t evengoed.. Hoop dar je mk idd op gang komt zonder ingrijpen. Is toch de beste optie van de drie slechte.. Sterkte
Klopt ook hoor. De gyn zag idd iets in de een hoekje samen met een dooierzakje. Doet idd evengoed heel erg pijn... Hoop dat het snel komt ben wel heel erg verdrietig hoor
Lieve meiden Ik heb een club gemaakt om verder te kunnen kletsen. Als jullie het gezellig lijkt zijn jullie welkom! http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/opnieuw-zwanger-worden-na-missed-abortion-of-miskraam.655072/