Is gewoon een steek van dr, ik heb me te pleuris gewerkt voor dat diploma.. En daar gaat het haar niet om, dingen zoeken om me mee te jennen
Heb ik totaal geen problemen mee, zij durft het toch ook? En dan nog wel tegen de vrouw die haar zoon gelukkig maakt!
Manlief heeft zoiets van ik moet ze iedere week zien.. Maar van mij hoeft dat echt niet, het is altijd hetzelfde liedje.. Je kan erop wachten.. Gaat er gespannen naartoe of bent gespannen als ze hierheen komen van wat zal het nu weer zijn..
Ik snap dat het moeilijk is. Bijdehante opmerkingen verzin je altijd achteraf van ja dat had ik moeten zeggen. Maar denk aan jouw en je gezin. Stel je grenzen, ookal is dit lastig. Er is maar 1 iemand die jouw leven ondraaglijk mag maken en dat ben jijzelf (niet doen hoor )
Bedankt trouwens dat ik het even allemaal kwijt kan, want ik merkte dat het weer begon op te kroppen..
Jeetje lastig hoor! Ik zou denk ik niets durven te zeggen en mijn man het op laten knappen, maar ik ben ook een watje Als ik dan die opmerkingen van sommigen lees zou ik echt willen dat ik dat zou durven zeggen. Gelukkig zijn mijn schoonouders niet zo! (Off-topic: Hoe gaat het met jullie meisje? We schreven samen in het laatste-10-weken-aftel-topic. En wat lees ik, over 7 maanden starten voor een 2e? Stoer man, ik wil ooook... )
Pff wat een gedoe zeg, ik heb helaas geen advies voor je maar vind het zo rot voor je dat je dit meemaakt. Om moedeloos van te worden. Toen je zei dat de posts hier je weer kracht gaven kreeg ik een glimlach op mijn gezicht . Ben zelf ook mevrouw natte krant als het van mezelf afbijten betreft dus zit mezelf al op te vreten bij wat je te verduren krijgt. Dikke knuffel en ik hoop echt dat jullie een oplossing vinden!
Dat heb ik ook, dan heb ik een opmerking terug in m'n hoofd, maar dat komt niet over m'n lippen jammer genoeg! Met ons meisje gaat het goed, ze doet het super en zou haar voor geen goud willen missen. Ze krijgt al helemaal een eigen karaktertje en dr maniertjes en hoe ze ontwikkelt is prachtig om te zien! Bij jullie?
Volgende keer gewoon zeggen "Ik kan dan misschien volgens jou niet poetsen, maar ik weet me wel te gedragen bij een ander thuis". Zou haar helemaal niets meer laten doen bij jullie in huis, geeft haar alleen maar meer het gevoel dat ze blijkbaar iets in te brengen heeft. Het is JULIE huis en daar mag ze op visite komen, niets meer en niets minder.
Hier gaat het ook hartstikke goed, alsof het nooit anders is geweest eigenlijk! Vandaag haar tweede prikken gehad en ze heeft gelukkig nergens last van. Best jammer dat je elkaar zo uit het oog (scherm ) verliest na de bevallingen, eigenlijk zouden we een reunietopic moeten maken haha
AH bah... Adem in adem uit... Ik snap dat je gek wordt hiervan zou ik ook hebben gehad... Mijn schoonvader heb ook dit soort trekjes bij me vriend vreselijk irritant....
En geloof me mijn schoonvader is net een wijf... Alleen ik trek sinds kort wel me mond open... Als ik dit niet doe gaat het van kwaad tot erger en meneer is heel zielig want zijn vrouw is overleden. Tuurlijk heel sneu maar mijn gezin hoeft hij niet terroriseren.
Ik moet er nog 1 dingetje over kwijt en dan zal ik er weer over ophouden.. Ze heeft er ook een handje van dat als er familie van haar kant op bezoek komt bij ons dat ze m'n man opbelt om te vertellen wat we allemaal in huis moeten halen.. Alsof ik zelf niet voor m'n visite kan zorgen, alsof ik zelf niet bedenk dat ik iets voor bij de koffie moet halen.. En dat we een bepaald merk bier in huis moeten halen nou daaaaaaaggg, daar doet m'n man gelukkig niet aan mee, maar toch vervelend dat ze zich ook nog s een soort van schaamt voor ons omdat we op de kleintjes letten, veel bij Lidl halen, zo nu en dan wat meubeltjes opkopen om met winst verkopen, kan ze ook niet tegen!! Ja dat heb je niet van ons, ik weet niet van wie wel maar niet van onze familie enz enz.. Zo nu zal ik ermee stoppen
je man het nogmaals duidelijk laten maken. komt beter aan als zoon zelf het doet en anders zeggen. Joh ga jij maar een tijdje alleen naar je ouders toe (en ja ook je meiske kan hij dan meenemen is alleen maar goed voor haar om bij papa alleen te zijn). Ze oet alleen maar zo omdat jij het toelaat! echt waar. Als jij op je strepen gaat staan is het zo over..