Jaaaa er zijn idd al wat mooie buikjes! Gisteravond was mijn buik ook flink opgezet..een echte darmenbuik, maar wat was ik trots en dan overdag is het buikje weer weg
Bij mij blijft het redelijk zitten overdag Die ene foto is ook overdag gemaakt, s'avonds issie nog groter.. en dat terwijl ik altijd een plat buikje had! Maar vind hem zo toch wel veel mooier
Die van mij is inderdaad ook erg plat normaal gesproken, maar s´avonds nogal opgezet.. Nu maar hopen dat het overdag ook snel begint te groeien Volgende week maak ik een nieuwe.. We zullen zien..
heej dames! nou na 2 zwangerschappen mijn buik niet meer in houding gekregen, was wel al 7 kilo afgevallen en toen leek die redelijk plat, maar al een paar maanden lijkt het alsof ik nog 15 weken moet tot de bevalling. leuke beginbuikjes hoor!
Ik had het fout neergezet, hier ook zo'n Nikon canon was oude camera haha. Het is nu ongeveer wel gelukt maar valt nog niet mee een goede foto te maken..van s avonds nog niet gemaakt als mn buik groot is..moet ik eigenlijk wel doen want is grappig wat mn darmen momenteel veroorzaken!haha
Heeeyy, ik ben als het goed is 7 september uitgerekend! Ik durf nog geen foto te plaatsen hoor, door mn vorige zwangerschap leek ik nog een paar maanden zwanger... Nu ook erg last van opgezette buik ( darmen) soms is ie echt enorm alsof ik al 25 weken zwanger ben. Vorige zwangerschap zag je een buikje vanaf ca 22 weken echt goed. Zal nu wel wat sneller gaan!
@ druifje We gaan je ook niet beoordelen of je dik of dun bent hoor! We vinden gewoon al die zwangere buikjes zo mooi Maar als jij het onprettig vind moet je het inderdaad niet doen, maar dan kan je in ieder geval gezellig mee kletsen!
@Druifje: Dat is toch dubbele trots? Een beetje van je vorige zwangerschap en een beetje van nu Maar inderdaad als je je er niet lekker bij voelt dan moet je het niet doen, al ben ik het wel eens met de stelling hierboven.. Zodra er meer foto's komen durf jij ook vast wel haha...
O ja vast!! Maar als het echt een "zwanger" buikje is dan vind ik het ook prima en mooi! Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog geeneens een foto van nu heb... Misschien toch eens maken binnenkort, is wel leuk om straks het verschil te gaan zien. Van vorige zwangerschap maakte ik van 8 tm 18 weken ongeveer om de 3/4 weken een foto, vanaf 18 weken begon je een beetje een bolletje te zien en vanaf toen ben ik wekelijks een foto gaan maken. Je zag soms een week geen verschil en dan ineens een groeispurt, erg leuk om terug te zien!
Nog even wachten en ik kan mijn buikje hier ook showen ben nu 3 weken en 4 dagen.. en nog geen buikje te bekennen haha
Nou, mijn buik gaat ineens heel hard (darmen hebben een goed geheugen denk ik en weten dus waar ze naartoe moeten ) dus hier alvast een foto van mijn buikje met 5 weken (was helemaal plat eerst!)
Jeetje Kristel, wat heb jij al een buik!!!! Supermooi, maar dat zullen idd allemaal darmen met een heeeel goed geheugen zijn... Hier valt nog niks te zien, ook 's avonds valt het me nog mee...
wow! kristel, die groeit al hard! het ene moment lijkt het alsof ik op de helft zit en ander moment, lijk ik toch wel slank
Mooi hoor kristel!wat een mooie buikjes hier allemaal! hier ook echte darmbuikjes haha. Had vorige week s avonds een foto gemaakt van mn kleine bolling buikje (darmen) en vanavond weer...best wel verschil haha, terwijl ik die linkse foto toen ook al zo bol vond worden haha (allemaal darmen hoor,dat wel haha) Foto,links (kleinste buik) foto 5 weken (s avonds,opgezette buik) en vandaag,6 weken, opgezet buikje
Ik ben er sinds gister achter dat ik zwanger ben maar bij mij zie je echt nog helemaal niks, ook niet 's avonds....maar wat niet is kan nog komen natuurlijk
Nou omdat we alweer een weekje verder zijn mag ik weer een buikje plaatsen Komt ie dan hé Bekijk bijlage 120196 6 weekjes ongeveer aangezien ik mijn termijbepaling pas de 17e heb
Ik weet sinds vrijdag zeker dat ik zwanger ben. Ben echt veel te dik maar het weekend al bijna 1,5 kilo afgevallen, normaal dronk ik behoorlijk wat cola maar ik wordt er momenteel kotsmisselijk van. Drink nu vooral water, appelsap en thee........ hopelijk kan het afvallen geen kwaad voor de kleine spruit!! Nog even geen buikfoto van mij, door die vette pens zie je er toch niets van. Al heb ik wel het idee dat er meer vorm (bolletje) en stevigheid in komt te zitten. Misschien vanavond een foto maken met straks t-shirtje erover heen, blote buik weet ik nog niet hoor.
Je hoeft ook geen blote buik te doen als jij dat niet prettig vind hoor!! maar om het toch even gezegt te hebben, het gaat echt om de zwangerschaps(Darmen!!)buikjes.. en niet om hoe dun of dik je bent Iig van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Nu ben ik nog niet "trots" op mijn buik, maar straks misschien wel! Pfff nog een kwartier wachten tot ik kan bellen naar het ziekenhuis voor de 1e echo afspraak. Moet bij de Gyn blijven de hele zwangerschap daar mijn schildklier veel te langzaam werkt (zonder medicatie), vanmiddag bloed prikken ben benieuwd. Iedereen natuurlijk gefeliciteerd hier!