Friesland Jaa je buik is echt veranderd! Hij zit nu ook hoger, niet alleen meer zo laag. Het is nu een echt zwangerbuikje Esthertie Lijkt misschien zo omdat je helemaal wel een beetje meegroeit. Ook je bovenbenen. Vind niet dat je bibs er echt uitspringt ofzo hoor hihi
esthertie, het lijkt zo, maar als je vanaf je benen kijkt valt het reuze mee. Het lijkt ook meer omdat je rug meer hol is
Hebben jullie ook wel eens t idee gehad dat je buik wat kleiner is dan de week ervoor? Ik heb afgelopen week al 3 keer te horen gekregen... nou je kan het niet echt zien he... Echt niet leuk om te horen vindt ik. Ik heb nu steeds een kriebelbuik dus ik geloof dat er goed gegroeid wordt.
Ik vind zelf dat mijn buik deze week niet gegroeit is, maar anderen vinden dat helemaal niet! Misschien dat je darmen pas nu een echt plaatsje gekregen hebben? Voor een eerste kindje is het normaal dat je buik nu pas écht gaat groeien hoor! Hoef je je geen zorgen over je maken! En mensen zullen altijd commentaar blijven hebben over je buik .. dat is nu eenmaal zo! Of je buik is te klein of hij is te groot! Of ze vragen waar je je kindje verstopt of ze vragen hoeveel er wel niet inzitten! Daar valt jammer genoeg niets aan te doen!
hier mijn buik van vorige week, 18 weken..vind hem niet meer super hard gegroeid maar dat hoeft ook niet,hij groeit al hard zat haha. moet eens proberen om foto's langs elkaar te zetten maar weet niet goed hoe dat moet..
@Daantje mooie buik heb je! Ik maak mijn foto rijtje in photoshop. Je mag me n paar foto's mailen, dan zet ik ze voor je achter elkaar als je dat leuk vindt.
Bedankt meiden! Esthertie: ik heb momenteel even geen oudere foto;s op de laptop staan omdat we die toen even ergens anders op hebben moeten slaan ivm updaten van laptop.. maar wij hebben als het goed is ook photoshop,ik zal het mijn man eens vragen. bedankt voor je reactie!
Wow meiden wat een mooie buikjes!!!! Ik vind ze al behoorlijk bol voor 17,18 weken...Wel erg mooi hoor. Ik zal ook snel weer eens een foto van mn eigen buik posten...die groeit ook lekker door!!! Ik heb ook al een echt 'bolletje'. Vind het heel apart (is eerste kindje) maar ook ONTZETTEND speciaal. Voelen jullie de baby al?
@Lottie: thanks! @Buddha: En of het speciaal is! Ookal kan t op een gegeven moment erg ongemakkelijk worden, zo'n grote buik, het is inderdaad een hele byzondere ervaring. En als die buik straks na de bevalling weg is kun je je ook niet meer voorstellen dat je ooit zo'n grote buik hebt gehad. Zo raar is dat! Ik voel haar al vanaf 10 weken (echt extreem vroeg, maar t kan zeker; dochter voelde ik met 13 weken toen al en dat was mn 1e zwangerschap). Nu vanaf een week of 15 voel ik haar al iedere dag en sinds een week voel ik haar aan de buitenkant. Mn man nog niet, maar dat zal snel komen denk ik, want t wordt steeds harder/duidelijker
He dames.. Ik heb hier nog nooit gereageerd maar wel altijd mee gelezen Een aantal van jullie kennen me wel van andere fora's. Als jullie het leuk vinden dat kom ik mee kletsen en ook mn buikje showen (beter gezegd buik ) We hebben gisteren te horen gekregen dat we nog een prinsesje mogen ontvangen en daar zijn we heel erg blij mee! We zijn 15 september uitgerekend.
Mooie buikies dames Denk dat ik hier af en toe ook ff gezellig kom meeschrijven en mijn buik kom tonen, vind het echt zooo moeilijk om het september topic bij te houden!
@ukkie,leuk ook een meisje... Weer een meid erbij op de lijst.. September is een meisjesmaand volgens mij Wij hebben vrijdag de echo,spannend hoor... Hoop ook wel dat de gyn kan zien wat we mogen krijgen. Ook ik voel de kleine soms bewegen,het begon met een kriebel/borrel gevoel,maar dit is mijn 3e dus weet wat ik moet voelen en het blijft bijzonder!! Fijne dag,ik ga heerlijk aan het werk vandaag!
Kristel Mooie buik! Buddha Vanaf week 14 twijfel ik of ik onze beeb voel, maar van ruim 15 weken ben ik het heel zeker! Af en toe een kriebel/vlinder gevoel .. nu voel ik hij/zij dagelijks