Wie heeft er eentje? En hoe bevalt het? Ik zie op pinterest veel recepten voor de slowcooker en het klinkt wel interessant.
Wij! Superfijn ding. We maken er stoofpotten, goulash, gevulde paprika's, stoofvlees e.d. In. Je kunt hem zelfs aan laten staan als je even weg gaat.
Wij hebben er ook een! Zou niet meer zonder willen! Alles smaakt heerlijk en ik vind het ideaal dat je 's morgens het ding aan kunt zetten en dan 's avonds zo kunt eten. Eind van de dag heb ik nooit geen zin meer om nog te moeten koken.
Ik ben er ook benieuwd naar, wat kan je er allemaal in gooien? Ongekookte pasta/aardappelen/rijst? Ongekookte groente? Rauw vlees/vis?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Dit zijn voorbeeldjes van pinterest: Pinterest / Search results for crockpot wat ik begrijp is dat je er voornamelijk in kunt stoven, sudderen en koken. Maar je schijnt er ook een hele kip in te kunnen mikken.
Ik ben ook wel erg benieuwd naar ervaringen e.d. Ook ik heb op pinterest al een tijdje diverse recepten verzameld en ben ook al op zoek geweest naar een crockpot; ik wil graag Crock.Pot slowcooker, 5.7 liter? Bestel nu bij wehkamp.nl hebben, maar ik durf 'm nog steeds niet te kopen Het is best een bedrag namelijk en ik twijfel dus of het wel echt zo geweldig is als men zegt.
Ik heb m'n crockpot bij bol.com vandaan voor 50 euro. En voor wat betreft rauw; dat hangt echt van het recept af. Heel vaak kan het er rauw in, soms wordt aangeraden bv. gehakt even aan te braden. Pasta en rijst worden vaak pas aan het eind van de kooktijd toegevoegd, maar ook niet altijd. Verschilt dus nogal. Maar er zijn ook zo ontzettend veel recepten te vinden! Hele kip kan er inderdaad ook in . Hier wordt in ieder geval met smaak gegeten als het uit de crockpot komt. Worteltjes en spruitjes kreeg ik er hier niet in, maar uit dat ding vinden ze het heerlijk. Oh ja, je kunt er ook brownies, appelmoes, jam, kwarktaart etc in maken....